Red Hot Chili Peppers
+4
Zininzon
Error
Serena
boekenwurm83
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Red Hot Chili Peppers
Heej wie gaat er allemaal nog meer naar het concert van de RHCP op zondag 16 oktober???
Vanochtend kaartjes weten te bemachtigen en het was echt in no time uitverkocht.
We zijn een aantal jaar geleden in het Goffertpark geweest en dat was echt top, maar ik zag weinig omdat het zo enorm groot is daar. Nu lekker in Ahoy en prima plaatsen.
Volgens mij komt er in augustus een nieuwe cd dus dan hebben we lekker nog twee maandjes de tijd om de songteksten uit ons hoofd te leren
Vanochtend kaartjes weten te bemachtigen en het was echt in no time uitverkocht.
We zijn een aantal jaar geleden in het Goffertpark geweest en dat was echt top, maar ik zag weinig omdat het zo enorm groot is daar. Nu lekker in Ahoy en prima plaatsen.
Volgens mij komt er in augustus een nieuwe cd dus dan hebben we lekker nog twee maandjes de tijd om de songteksten uit ons hoofd te leren
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Re: Red Hot Chili Peppers
Ja ik ga ook
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Het was in 5 minuten ofzo uitverkocht?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
FoolishSam schreef:Waarom weet ik dit soort dingen altijd veel te laat! pf!
+1
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik wilde ook, maar geen kaartjes kunnen krijgen.
Zo stom! Voor 11 uur was ik al op de website en stond ik in de wachtrij en op het moment dat ik de kaartjes zou mogen kopen werd ik eruit gezet met de melding dat de wachtrij vol zat en ik het later weer moest proberen.
Zo stom! Voor 11 uur was ik al op de website en stond ik in de wachtrij en op het moment dat ik de kaartjes zou mogen kopen werd ik eruit gezet met de melding dat de wachtrij vol zat en ik het later weer moest proberen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga ook! Heb dinsdag kaartjes gekocht in de pre-sale
Shadowfax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10
nog 2 daagjes........
Wat vinden jullie van de nieuwe CD? ik moest er heel erg aan wennen, maar hoe vaker ik hem draai, hoe mooier hij wordt. Ik vind vooral 'meet me at the corner' heel tof en 'dance dance dance dance' te gek.
maar het allerrrrmooist blijven natuurlijk de oude nummers. ik hoop dat ze er daar heel veel van spelen.
Wat vinden jullie van de nieuwe CD? ik moest er heel erg aan wennen, maar hoe vaker ik hem draai, hoe mooier hij wordt. Ik vind vooral 'meet me at the corner' heel tof en 'dance dance dance dance' te gek.
maar het allerrrrmooist blijven natuurlijk de oude nummers. ik hoop dat ze er daar heel veel van spelen.
boekenwurm83- Prater
Bliss en ik gaan!
We zitten net te bedenken hoe laat we er zullen zijn.
Ik heb de nieuwe cd eigenlijk nog helemaal niet geluisterd
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ben je niet de enigeJoy_ schreef:Bliss en ik gaan!
En ik maak er een sport van om zo weinig mogelijk liedjes te kennen als ik naar een concert ga
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
.
Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:29; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10
Het was gaaf! Gelukkig lekker veel oude nummers. Heb de nieuwe cd nog niet heel vaak geluisterd, maar vind de twee nummers die tot nu toe als single zijn uitgebracht in elk geval erg leuk. Heb John wel gemist! (maar Josh is ook ok)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Het was echt KEIhard rocken gisteravond, wat te gek!
Alle klassiekers zijn voorbij gekomen en verder lekker veel harde rockplaten. We hadden eigenlijk veldkaarten willen hebben maar ik was blij dat ik niet op het veld stond, althans het eerste vak, want meeeen, daar ging het er wild aan toe.
Jammer dat de muziek tot twee keer toe wegviel, volgens mij hadden de peppers het zelf niet eens door.
Maar wat een show, de volgende keer ben ik er weer bij.
Alle klassiekers zijn voorbij gekomen en verder lekker veel harde rockplaten. We hadden eigenlijk veldkaarten willen hebben maar ik was blij dat ik niet op het veld stond, althans het eerste vak, want meeeen, daar ging het er wild aan toe.
Jammer dat de muziek tot twee keer toe wegviel, volgens mij hadden de peppers het zelf niet eens door.
Maar wat een show, de volgende keer ben ik er weer bij.
boekenwurm83- Prater
Ik vond t ook leuk maar Goffertpark tien keer beter. Ik mis John!! De oude nummers komen toch veel beter tot hun recht met z'n mooie hoge stem en ik vind m toch een van de beste gitaristen van afgelopen decennia. Maar verder erg gaaf. Dat snorretje van Anthony was vies!!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: