voedingsbh
+5
Linda
PiP
snoezel
Linnie1985
Wennes
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
voedingsbh
Wanneer koop je die?
Ik hoor en lees vaak in de laatste weken van de zwangerschap, maar kun je deze niet beter ongeveer 2 weken na de bevalling kopen? Je weet dan of de bv een beetje wil gaan lukken.
Ik wil graag bv gaan geven, maar wil wel een bh die voorgevormd is. Deze zijn toch best aan de prijs en het zou ook zonde zijn om deze te kopen en straks lukt het niet?
Ik hoor en lees vaak in de laatste weken van de zwangerschap, maar kun je deze niet beter ongeveer 2 weken na de bevalling kopen? Je weet dan of de bv een beetje wil gaan lukken.
Ik wil graag bv gaan geven, maar wil wel een bh die voorgevormd is. Deze zijn toch best aan de prijs en het zou ook zonde zijn om deze te kopen en straks lukt het niet?
Laatst aangepast door Wennes op wo 27 jun 2012 - 0:16; in totaal 1 keer bewerkt
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: voedingsbh
Ja dat vraag ik me dus ook af. Nu mijn borsten nog in mn bh passen, gaat t nog, maar volgens vriendlief groeien ze nu al als kool haha.
Ik hou dit topic ff in de gaten!
Ik hou dit topic ff in de gaten!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Allereerst is er een verschil tussen een borstvoedingsbeha en een zwangersschapsbeha. De naam zegt het al. De een is om in te groeien, de ander om weg te kunnen klappen en bv te kunnen geven.
Ik zou inderdaad ook aanraden om niet van tevoren een dure borstvoedingsBH te kopen. Inderdaad- als het niet lukt is het zonde van het geld. Het is echter wel handig om als je bevallen bent en je wil BV geven er wel alvast een te hebben, anders moet je dus de eerste dagen met een gewone bh doen, je rent niet meteen naar de winkel.
Ik had dan ook voor de eerste week gewoon een goedkope van de hema. Als de borstvoeding dan inderdaad goed gaat kan je altijd nog een dure kopen.
Ik zou inderdaad ook aanraden om niet van tevoren een dure borstvoedingsBH te kopen. Inderdaad- als het niet lukt is het zonde van het geld. Het is echter wel handig om als je bevallen bent en je wil BV geven er wel alvast een te hebben, anders moet je dus de eerste dagen met een gewone bh doen, je rent niet meteen naar de winkel.
Ik had dan ook voor de eerste week gewoon een goedkope van de hema. Als de borstvoeding dan inderdaad goed gaat kan je altijd nog een dure kopen.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Bij de eerste had ik een niet voorgevormde van Anita met 36 weken ong aangeschaft.
Deze zit me nu al te strak en dacht er ook 1 van de Hema te kopen voor de nood, ze gaan alleen maar tot D....
Heb nu in de ziekenhuis tas die oude zitten en een oude meegroeibh. Die van nu heb ik nu natuurlijk nog nodig. Heb wel gedacht om nu een bvbh van Noppies te kopen, zijn ook niet extreem duur en voorgevormd.
Deze zit me nu al te strak en dacht er ook 1 van de Hema te kopen voor de nood, ze gaan alleen maar tot D....
Heb nu in de ziekenhuis tas die oude zitten en een oude meegroeibh. Die van nu heb ik nu natuurlijk nog nodig. Heb wel gedacht om nu een bvbh van Noppies te kopen, zijn ook niet extreem duur en voorgevormd.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Eens met Snoezel. Ik had ook die van de Hema, die zaten prima, zeker voor in de kraamweek met de stuwing. Daarna droeg ik ze 's nachts.
Toen het goed op gang was en ik wist welke maat ik moest hebben, heb ik goede voedingsbeha's gekocht. Ik had er trouwens 1 in de zwangerschap al gekocht en die was gelijk na de bevalling al te klein.
Toen het goed op gang was en ik wist welke maat ik moest hebben, heb ik goede voedingsbeha's gekocht. Ik had er trouwens 1 in de zwangerschap al gekocht en die was gelijk na de bevalling al te klein.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb me net vorige week twee voedingsbh's aangeschaft. Ik wou ook graag voorgevormde, en bij wehkamp waren nu van noppies twee voor 40 euro. Ik heb ze iets wijder genomen en nu op het strakst, dus ik kan qua omtrek nog iets erin groeien. Ik koop sowieso voor vlak na de bevalling nog van die simpele van de hema oid, mocht dit dan te klein zijn. Sowieso ben ik na de bevalling gelijk wel wat kilo's kwijt dus ik verwacht dat ik de bh's die ik nu gekocht heb ook dan nog wel kan dragen.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Hema. (My God, ik draag al bijna twee jaar non-stop voedingsbeha's)
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb er 1 bij de kruitvat toen gehaald ( hele fijne)
En draag er 1 van de hunkermuller ( zo iets als die van de hema)
Wat ook een aanrader is dat is deze:
http://www.neufmoisbelle.com/borstvoeding/borstvoedingsbh/carriwel-naadloze-slaapbeha-2478.html
Die is zo fijn voor de eerste weken!
En draag er 1 van de hunkermuller ( zo iets als die van de hema)
Wat ook een aanrader is dat is deze:
http://www.neufmoisbelle.com/borstvoeding/borstvoedingsbh/carriwel-naadloze-slaapbeha-2478.html
Die is zo fijn voor de eerste weken!
Gast- Gast
Snoezel, ik heb de titel even aangepast want ik bedoelde idd een voedingsbh. Was vanmorgen nog niet goed wakker denk ik toen ik dit topic opende.
Wennes- Kletskop
Hmm, dan wacht ik nog even met een duurdere aanschaffen.
Wennes- Kletskop
Hmm ik heb vandaag toch een duurdere bh aangeschaft.
Ik vond die van mammae zo mooi, maar ook zooo duur.
Ze zijn normaal 80,-, maar heb hem nu voor 40,- gescoord!
Mocht de borstvoeding niks worden, denk ik dat ik hem nog wel voor een leuk bedrag kan verkopen.
Deze is het: http://www.mammae.be/content/collectie/mammae-classic-b75-f95/collectie-purple-promise/
Heb maar even een link gedaan, de foto`s waren na het plaatsen MEEEGAAAA
Ik vond die van mammae zo mooi, maar ook zooo duur.
Ze zijn normaal 80,-, maar heb hem nu voor 40,- gescoord!
Mocht de borstvoeding niks worden, denk ik dat ik hem nog wel voor een leuk bedrag kan verkopen.
Deze is het: http://www.mammae.be/content/collectie/mammae-classic-b75-f95/collectie-purple-promise/
Heb maar even een link gedaan, de foto`s waren na het plaatsen MEEEGAAAA
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb met 36 weken twee voedingsbh's gekocht bij Hunkemoller. Die pas ik nu ook nog. Dat zijn gewoon simpele katoenen bh's en ik draag ze 's nachts ook. Nu ik al een tijdje borstvoeding geef en dat goed op gang is gekomen, heb ik nog een echt mooie voedingsbh gekocht. Daaraan kun je ook niet zien dat het een voedingsbh is. Ben er harstikke blij mee, want ik voel me daar toch veel vrouwelijker in dan met die simpele witte dingen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Pip, dat is zeker een mooie!
Wennes- Kletskop
Ik heb 1 voedingsbh voor de bevalling gekocht bij de Hema. Een simpel sexloos ding die nog geen tien euro kostte met korting... De week na de bevalling heb ik mooie Noppies voedingsbh's gekocht, die zitten echt heerlijk en zijn met beugel en voorgevormd. Ideaal dus! Die van de hema slaap ik nu soms mee als ik pijnlijke borsten heb...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Darius schreef:Hema. (My God, ik draag al bijna twee jaar non-stop voedingsbeha's)
Dat is lang! Ik ben er nu al zat van eigenlijk. Heb zo'n zin om gewoon weer leuke setjes bij de hunkemuller te kopen .
Ik heb trouwens de 'padded' voedingsbh's van Noppies, zitten heerlijk! Had er al 1 gekocht rond 35 weken en na mijn bevalling nog 2.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» hoe zit het nou met voedingsbh's?
» Voedingsbh
» Voedingsbh's, waar kopen?
» voedingsbh met of zonder beugel
» Voedingsbh (welke maat?)
» Voedingsbh
» Voedingsbh's, waar kopen?
» voedingsbh met of zonder beugel
» Voedingsbh (welke maat?)
Pagina 1 van 1