Welke series moet je echt zien?
+24
Lady4
Gizmo
Huppekee
Mysterious
Bliss
Inge
ChocoChip
Travelgurly
Highway
Poisongirl
missy.
Jeanette
Shisha
Zwerver
Raindrop
Silver
Atelier Madame
TukTuk
Blond
Rush
SnowWhite
norah
Aziraphale
Seilenna
28 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Welke series moet je echt zien?
Games of thrones!
wow wat een serie. Zit te wachten op deel2.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Voor samen:
Breaking bad met stip op1 en je kan lekker doorkijken zijn al 4 seizoenen van. Nr 5 gaat volgende maand in premiere.
The Walking dead Ik ben echt anti zombie ed,maar deze kijkt leuk weg
Touch is een mooie serie, maar persoonlijk kijk ik maar 2afl per keer. Anders teveel.
White collar een leuke serie met humor en wat spanning.
The closer niet echt een hitserie, maar echt een top serie vind ik. Hele normale crime serie.
The killing (Forbrydelsen) is een Deense serie, en zo super goed. in de eerste aflevering word er een meisje vermoord en tot de laatste aflevering weet je niet wie het gedaan heeft. Echt zeer goede complotten ed.
Breaking bad met stip op1 en je kan lekker doorkijken zijn al 4 seizoenen van. Nr 5 gaat volgende maand in premiere.
The Walking dead Ik ben echt anti zombie ed,maar deze kijkt leuk weg
Touch is een mooie serie, maar persoonlijk kijk ik maar 2afl per keer. Anders teveel.
White collar een leuke serie met humor en wat spanning.
The closer niet echt een hitserie, maar echt een top serie vind ik. Hele normale crime serie.
The killing (Forbrydelsen) is een Deense serie, en zo super goed. in de eerste aflevering word er een meisje vermoord en tot de laatste aflevering weet je niet wie het gedaan heeft. Echt zeer goede complotten ed.
ChocoChip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11
Travelgurly schreef:Games of thrones!
Seizoen 2 is al helemaal afgelopen in Amerika, alle afleveringen zijn te downloaden .
Gast- Gast
oeh dankje! heb echt seizoen 1 in 1,5 week afgekeken ofzo.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Criminal Minds! Ben helemaal fan
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Travelgurly schreef:oeh dankje! heb echt seizoen 1 in 1,5 week afgekeken ofzo.
Helaas moest ik elke week wachten op een nieuwe aflevering, anders had ik het ook snel achter elkaar gekeken. Zo'n leuke serie . Carice van Houten speelt trouwens mee in seizoen 2!
En spartacus is trouwens ook een leuke serie! Kun je de hele tijd naar mooie gespierde mannen kijken .
Gast- Gast
SnowWhite schreef:Aziraphale schreef:The Vampire Diaries
- Gossip Girl
- The Walking Dead
Walking dead is echt gaaf! ik kan niet wachten tot de nieuwe afleveringen in oktober weer beginnen
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10
Game of thrones heb ik al vaak over gehoor dat het zo'n goede serie is...downloaden dus :-)
Verder veel ideeën, zie ook veel vrouwenseries staan..daar houdt m'n vriend niet zo van Die maak ik niet zo blij met DHW of Sex and the City (allebei zelf ook al gezien overigens!)
Verder veel ideeën, zie ook veel vrouwenseries staan..daar houdt m'n vriend niet zo van Die maak ik niet zo blij met DHW of Sex and the City (allebei zelf ook al gezien overigens!)
Seilenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 30
Registratiedatum : 06-10-11
Mn vriend heeft Pretty little liars voor me gedownload. Ik vind het erg leuk! Het is alleen niet echt wat voor mannen. (Hoewel mn vriend toch beetje meekijkt en wel nieuwsgierig is hoe het verder gaat )
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ja, ik ben ook fan van DamonDropdraakje schreef:Jaaaaa, helemaal geweldig. Vind Damon erg mjammie!!Aziraphale schreef:The Vampire Diaries
Game of Thrones vinden wij hier ook gaaf, seizoen 2 vind ik persoonlijk alweer wat minder...
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Gizmo schreef:Mn vriend heeft Pretty little liars voor me gedownload. Ik vind het erg leuk! Het is alleen niet echt wat voor mannen. (Hoewel mn vriend toch beetje meekijkt en wel nieuwsgierig is hoe het verder gaat )
Waar downloaden jullie dat? Mijn vriend is voor me aan het zoeken geweest aangezien dit mij een leuke serie lijkt, maar kan hem niet vinden met Nederlandse ondertiteling..
Gast- Gast
Op thepiratebay.se staan heel veel series en films te downloaden.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Daar had hij hem ook vandaan, dus ik denk dat hij beter moet zoeken?Silver schreef:Op thepiratebay.se staan heel veel series en films te downloaden.
Gast- Gast
_Jackie schreef:Gizmo schreef:Mn vriend heeft Pretty little liars voor me gedownload. Ik vind het erg leuk! Het is alleen niet echt wat voor mannen. (Hoewel mn vriend toch beetje meekijkt en wel nieuwsgierig is hoe het verder gaat )
Waar downloaden jullie dat? Mijn vriend is voor me aan het zoeken geweest aangezien dit mij een leuke serie lijkt, maar kan hem niet vinden met Nederlandse ondertiteling..
Ik krijg net te horen; Usenet (zegt mij niks hoor )
Gizmo- Prater
Sex and the city
Friends
McLeod's daughters
Medium
Ghost whisperer
Friends
McLeod's daughters
Medium
Ghost whisperer
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Deze vond ik een van de betere series:
Dexter
Game of Thrones
Nurse Jackie
Sopranos
Southpark (voor zo eens effe tussendoor )
Binnenkort starten we met Breaking Bad.
Dexter
Game of Thrones
Nurse Jackie
Sopranos
Southpark (voor zo eens effe tussendoor )
Binnenkort starten we met Breaking Bad.
Nala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10
Ik download de meeste films en series via I.sohunt. En ondertiteling gaat hier altijd in het Engels via s.ubscene.com. Maar ik denk dat daar ook wel NL ondertiteling te vinden is.
Gast- Gast
Silver schreef:New Girl
90210
Heartbreak High
Dat is echt jeugdsentiment gewoon!
Rookie Blue
Flikken Maastricht
Grey's Anatomy
Gossip Girl
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Okay, mijn vriend kan de serie Pretty Little Liars niet vinden met Nederlandse ondertiteling, mocht iemand deze wel gevonden hebben, zou diegene dan misschien een linkje naar mij kunnen sturen?
Zelf heb ik de ballen verstand niet van downloaden en mijn vriend word nogal ongeduldig dat hij niets kan vinden, haha!
Zelf heb ik de ballen verstand niet van downloaden en mijn vriend word nogal ongeduldig dat hij niets kan vinden, haha!
Gast- Gast
_Jackie schreef:Okay, mijn vriend kan de serie Pretty Little Liars niet vinden met Nederlandse ondertiteling, mocht iemand deze wel gevonden hebben, zou diegene dan misschien een linkje naar mij kunnen sturen?
Ik kan het helaas pas volgende week aan mijn vriend vragen, hij zit nu juist voor een week in het buitenland! Kan je me anders volgende week een pbtje sturen ter herinnering? Anders vergeet ik het...
Gizmo- Prater
Ga ik doen, thanks!!Gizmo schreef:_Jackie schreef:Okay, mijn vriend kan de serie Pretty Little Liars niet vinden met Nederlandse ondertiteling, mocht iemand deze wel gevonden hebben, zou diegene dan misschien een linkje naar mij kunnen sturen?
Ik kan het helaas pas volgende week aan mijn vriend vragen, hij zit nu juist voor een week in het buitenland! Kan je me anders volgende week een pbtje sturen ter herinnering? Anders vergeet ik het...
Gast- Gast
Band of Brothers
No Ordinary Family
No Ordinary Family
Zannah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 35
Punten : 37
Registratiedatum : 05-07-12
Ik heb even snel naar subtitles voor je gezocht Jackie, want kon zo 1,2,3 ook geen conpleet seizoen met NL ondertiteling vinden. Heb je seizoen 1 al wel gedownload? Want dan kun je de ondertitels van onderstaande link downloaden en in de map van dat seizoen zetten. Als ze dezelfde naam hebben speelt hij hem automatisch erbij af, en ander moet je ze even in je afspeelbestand slepen (mediaplayer, VLC etc).
Link: http://www.tvsubtitles.net/tvshow-706-1.html
Je kiest welke aflevering je nodig hebt, ga naar het NL vlaggetje die erachter staan, klikken, op de downloadknop klikken in het grijze vakje (staat ook een groen pijltje voor). Dan openen en het bestand in je seizoen 1 map zetten bij de andere bestanden.
Succes!
Link: http://www.tvsubtitles.net/tvshow-706-1.html
Je kiest welke aflevering je nodig hebt, ga naar het NL vlaggetje die erachter staan, klikken, op de downloadknop klikken in het grijze vakje (staat ook een groen pijltje voor). Dan openen en het bestand in je seizoen 1 map zetten bij de andere bestanden.
Succes!
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» NL-liedjes: welke moet een migrant echt mee!
» Ah moet je dit eens zien!
» Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?
» Deze film moet ik zien!
» Istanbul in paar uur: wat MOET je zien?
» Ah moet je dit eens zien!
» Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?
» Deze film moet ik zien!
» Istanbul in paar uur: wat MOET je zien?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: