Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

+20
Susan
JD
Mariposa
Mermaid
Lenthe
luisa
Lady Starstruck
Bisq
Caroow
Tyrael
tuttebel
Jeanette
Shisha
Pompoen
Caresses
Rush
girli
Antibes
_Lacey_
Silver
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 11:02

Ik vind het ontzettend irritant dat GTST vaak nog loopt als ik naar het programma daarna wil kijken. Ik vind het echt een afschuwelijk programma wat ik gewoon niet wil zien. Meestal zet ik 'm dan op stil.

De meeste andere programma's die ik niet wil zien kijk ik ook gewoon niet haha!

Welke programma's vinden jullie vreselijk en willen jullie gewoon niet zien?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Silver do 1 nov 2012 - 11:05

Achter gesloten deuren, dokters en meer dat soort programma's. Owja die zesling/vijfling ook zo'n irritant programma.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 11:08

De rijdende rechter, bonje met de buren, het spijt me, help mijn man heeft een hobby, het familiediner etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  _Lacey_ do 1 nov 2012 - 11:17

Programma's als: Bonje met de buren, Help mijn man is klusser, Het spijt me.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 11:18

_Lacey_ schreef:Programma's als: Bonje met de buren, Help mijn man is klusser, Het spijt me.

Oh ja dat hoef ik ook allemaal echt niet meer te zien!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Antibes do 1 nov 2012 - 12:06

Alles wat hierboven genoemd is (van gtst tot achter gesloten deuren tot mijn,man is klusser/mijn leven in puin) + expeditie robinson/wie is de mol. Ik word niet gelukkig van andermans leed of nare-mensen-achterbaks-gemanipuleer-complot-programma's.

Eigenlijk kan alle reality tv wat mij betreft van de buis. Vind alleen Masterchef leuk. En embarrising bodies/jonge dokters.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  girli do 1 nov 2012 - 12:06

Oh oh Europa, passie in de polder en de rest van de troep op rtl5 (behalve exp. Robinson). En GTST.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 21:35

Opsporing verzocht en vergelijkbare programma's. Ik raak altijd overstuur van die reconstructiefilmpjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Rush do 1 nov 2012 - 21:36

Silver schreef:Achter gesloten deuren, dokters en meer dat soort programma's. Owja die zesling/vijfling ook zo'n irritant programma.
Ja dit, plus programma`s zoals The Voice, GTST, Help mijn man is klusser etc. etc.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Caresses do 1 nov 2012 - 21:45

Mijn vieze vette vervelende verloofde, barbie's baby en alle programma's in dat verlengde.
Kook, sport en auto programma's.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Pompoen do 1 nov 2012 - 22:51

Oh ja mijn vieze vervelende vette verloofde lijkt me ook echt een afschuwelijk programma. Oh Oh cherso en dat soort troep (oh oh europa) vind ik ook afschuwelijk, barbies baby hoef ik écht niet te zien.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Shisha do 1 nov 2012 - 22:56

Hmm met hersenloze dingen kan ik mij soms wel vermaken. Maar het meeste kijk ik niet. Waarbij ik echt wegzapp zijn programma's zoals topgear, shownieuws en de zoveelste talentenjacht of kookprogramma.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 23:25

Dokters hoop ik nooit meer te zien. Wat een vreselijk nep iets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Jeanette do 1 nov 2012 - 23:26

Sowieso Barbie's Baby en voetbal
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  tuttebel do 1 nov 2012 - 23:29

Ik wil alle programma's die Dennis Weening presenteert niet zien. Ik irriteer me altijd mateloos aan hem!
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Tyrael do 1 nov 2012 - 23:32

Pompoen schreef:Ik vind het ontzettend irritant dat GTST vaak nog loopt als ik naar het programma daarna wil kijken. Ik vind het echt een afschuwelijk programma wat ik gewoon niet wil zien. Meestal zet ik 'm dan op stil.

De meeste andere programma's die ik niet wil zien kijk ik ook gewoon niet haha!

Welke programma's vinden jullie vreselijk en willen jullie gewoon niet zien?

Haha ik heb dus precies hetzelfde! Zo vreselijk nep/slechte dialogen dat ik er niet eens naar kan luisteren laughcry

Maar er zijn heel veel programma's die ik niet wil zien (meer dan die ik wel wil zien) daarom kijk ik ook niet veel tv.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Caroow vr 2 nov 2012 - 4:19

Alle CSI achtige programma's. Het zijn er te veel en ik krijg er enge dromen van. Echt enge dingen zoals de paranormal activity films krijg ik dat nooit van confused
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Bisq vr 2 nov 2012 - 5:38

Hmz, ik hou van alle programma's die hier opgenoemd zijn haha. Waar ik echt niet naar kan kijken zijn de Ellen show en die dokter huppeldepup (niet dokter Phil).
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Lady Starstruck vr 2 nov 2012 - 8:55

-Studio sport. Komt door vroeger ik kom uit een voetbal familie. En vroeger moest alles hiervoor wijken op zondag Mad
-Goede tijden slechte tijden
-The voice of Holland, So you think you can dance, en al die andere talenten jachten programma's. Het is zooooo uitgemolken nu weten we het wel
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  luisa vr 2 nov 2012 - 9:00

Programma's als obese vind ik onsmakelijk om te zien. Zelfde voor die programma's met medische/chirurgische ingrepen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Lenthe vr 2 nov 2012 - 9:05

Ik vind die programma's als Bonje met de buren en Het familiediner altijd juist wel vermakelijk. Ik kan niet kijken naar Hart van Nederland. Met name wanneer die ontzettende muts Sandra Schuurhof het presenteert.
Verder vind ik transportprogramma's op zondagmiddag vreselijk
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Mermaid vr 2 nov 2012 - 9:06

Na 3,5 week BVN tv ben ik volgens mij niet meer zo kieskeurig Laughing
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Mariposa vr 2 nov 2012 - 9:12

Bisq schreef:Hmz, ik hou van alle programma's die hier opgenoemd zijn haha.

+1, vind ze ook bijna allemaal leuk. Barbies baby, mijn vieze vette verloofde, dokters, achter gesloten deuren etc. Ik hou wel van die simpele programma's, is lekkere ontspanning vind ik haha. Ik kijk zelf niet naar sport- en autoprogramma's.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  JD vr 2 nov 2012 - 11:46

Silver schreef:Achter gesloten deuren, dokters en meer dat soort programma's. Owja die zesling/vijfling ook zo'n irritant programma.

+1!!!!!!

ik merk dat ik echt zwaar geirriteerd raak, alleen al door het voorstukje van Dokters.
"We volgen elke dag een vast team van artsen in dit ziekenhuis" ... Denken ze bij Net 5 nou echt dat wij niet doorhebben dat het allemaal acteurs zijn????

En dan het "naar waargebeurde verhalen" ... ja toedeloe, waargebeurde verhalen die flínk aangedikt worden.
Slechte tv, ben nog steeds verbaasd dat Net5 dit uitzend, als SBS het had uitgezonden had ik het nog begrepen.

Verder alle SBS programma's, en van die bemiddelingsprogramma's op RTL, vooral met Natasja Froger die werkt me een beetje op mijn zenuwen Rolling Eyes (het spijt me, help mijn maan is klusser, bouwval gezocht etc)

Oh en Britt en Ymke hoef ik ook niet te zien. Ik kan er ook met mijn verstand écht niet bij dat Britt bij het televizier gala genomineerd was voor aanstormend talent....ik vind het vreemd.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Susan vr 2 nov 2012 - 12:08

Zon, zee en ziekenhuis
Iedereen is gek op Jack
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien? Empty Re: Welk televisieprogramma wil jij echt niet zien?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum