Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wil me helpen (online) shoppen?

Ga naar beneden

Wie wil me helpen (online) shoppen? Empty Wie wil me helpen (online) shoppen?

Bericht  Sanne di 26 jun 2012 - 4:07

Ik wil graag weer wat nieuwe kleren in de kast, maar ik ben echt niet goed in het zoeken van de juiste kleding bij elkaar. Dat gevoel voor mode heb ik helaas niet. Ik kom dan al snel op een simpel truitje boven een spijkerbroek uit. Aangezien hier een aantal meiden zitten die volgens mij wel dat gevoel voor mode hebben, dacht ik 'kom, ik vraag het gewoon hier'.

Ik ben lang (1.80) en slank, kledingmaat 34, 36 en mijn haar is blond (zie avatar). Mijn schouders zijn wel wat breder, dus colbertjes/jasjes zijn niet echt een succes. Die zitten te krap om mijn schouders en in een paar maten groter passen mijn schouders er wel in, maar zijn ze veel te groot om mijn taille. Verder geef ik momenteel borstvoeding, dus ik wil liever geen jurkjes. Dan moet de hele jurk omhoog. Ik heb liever een trui/vest/shirt waar een spaghettitopje onder kan, zodat ik het topje omlaag en het shirtje omhoog kan doen.

Verder heb ik geen eisen geloof ik. Het liefst zie ik setjes alvast gecombineerd (met schoenen, riemen etc. erbij), want ik weet anders echt niet hoe ik iets moet combineren.

Ik ga even een foto bewerken (mijn hoofd eraf) en dan plaats ik die er straks wel even bij.



***

Wel een beetje groot, let niet op de rommel op bed. Ik was mijn normale kleding na de bevalling weer aan het uitzoeken. Foto haal ik straks weer weg.


Ik hoop dat er dames zijn die zin hebben me even te helpen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum