Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Online of 'real life' shoppen?

+11
Olijfje
Mizz_S
Monte
loura
Lady4
Serena
Benthe
Zwerver
Rovine
Suus
Jeanette
15 plaatsers

Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Jeanette zo 23 okt 2011 - 23:05

Online of 'real life' shoppen? Shop jij vaker online of ga je toch liever de deur uit?

Ik ga liever lekker de stad in om een dagje te gaan shoppen. Al bestel ik tegenwoordig ook wat kleding via internet, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar 'real life'.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Suus zo 23 okt 2011 - 23:07

Real life, ik moet kleding echt aan zien bij mezelf. Sommige kledingstukken die ik er erg mooi uit vind zien, staan mij voor geen meter. En andersom ook wel eens, dan twijfel ik als ik het zie hangen, maar vind ik het erg mooi als ik het aan heb.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Rovine zo 23 okt 2011 - 23:08

Online! Als ik in de stad ben begin ik me na een uurtje te ergeren aan die mensenmassa's die allemaal precies in het rek moeten zijn waar ik wil kijken. Bovendien krijg je niet alles mee in winkels. Als ik bijvoorbeeld een groene trui zoek moet ik de hele winkel door op zoek naar een groene trui. Op internet selecteer ik gewoon alle groene truien en zoek de leukste uit.
Op internet kan ik echt uren zitten neuzen naar leuke kleren, in de stad ben ik dat vaak heel snel beu. Bovendien ben ik een twijfelaar, internet geeft me die ruimte. De stad moet ik dan weer voor terug en heb ik niet altijd tijd voor.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Zwerver zo 23 okt 2011 - 23:11

Real life! Absoluut, aangezien ik dan bezig blij met terug sturen.......pffff!

Maaar, bij de H&M vind ik online shoppen echt 20x beter! Dan kan ik rustig koekeloeren en in de winkel is het mij te chaotisch waardoor ik er snel weer uit loop
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Gast zo 23 okt 2011 - 23:22

Online.

Makkelijk, sneller, veel vaker nieuwe dingen (bijna elke dag wel bij ASOS). Verder apartere dingen, ik mis winkels (topshop!).. verder bij ZARA in de winkels is het altijd een bende, online krijg je het netjes verpakt opgestuurd.

Ik haat gewoon shoppen eigenlijk.. hete pashokjes bleugh, zweetlucht, mensenmassa's die lopen te graaien.

Ik vind alleen in steden buiten Nederland leuk om te shoppen. Maar dat is meer omdat ik de stad dan niet goed ken en niet weet wat ik tegen ga komen. Of dat ik juist eens in winkels kan kijken waar ik normaal gesproken alleen online shop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Benthe zo 23 okt 2011 - 23:27

Ik bestel bijna nooit wat online, ga veel liever de stad in. Ik pas veel liever dingen, dan zie ik gelijk de kwaliteit en hoe iets staat en wat de juiste maat moet zijn. Vaak valt een bestelling bij mij erg tegen en terug sturen vind ik te veel gedoe.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Serena ma 24 okt 2011 - 0:15

real life
Pas liever eerst dingen voor ik het koop en online kan je niet zien/voelen wat voor stof het precies is en hoe iets valt.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Lady4 ma 24 okt 2011 - 0:24

Real life! Er is niks fijners op een vrije dag. Vandaar dat ik dat zo maar weer even ga doen! smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  loura ma 24 okt 2011 - 0:31

allebei wel... Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd meer online shop.. Lekker overzichtelijk, vaak zijn er kortingcodes te vinden Very Happy, relaxt, geen stress, geen gewacht bij de kassa.

Als ik de stad in ga, is dat meestal wel gericht. Dan weet ik welke winkels en het voordeel is dan wel dat je het meteen hebt.. Je kan meteen passen en meteen meenemen. Dat is wel prettig.

Het heeft allebei zn voor en nadelen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Monte ma 24 okt 2011 - 0:32

Ik zou het liefste alles online kopen, aangezien ik ook zo'n hekel heb aan mensenmassa's hete pashokjes(jas aan jas uit) e.d. Maar helaas moet ik 9 van de 10 kledingstukken terugsturen omdat het niet zit, stof niet mooi is of gewoon niet past. Ik bestel dus zelden nog iets online en ga nu altijd naar de winkel.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Mizz_S ma 24 okt 2011 - 0:43

Real life! Want ik wil het gewoon kunnen passen en zien hoe het staat. Ik bestel bijna nooit wat online.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Rovine ma 24 okt 2011 - 0:47

Lady4 schreef:Real life! Er is niks fijners op een vrije dag. Vandaar dat ik dat zo maar weer even ga doen! smile

Als ik op maandag of dinsdag vrij zou zijn zou ik het misschien ook nog wel overwegen. Ik moet alleen altijd op vrijdagavond of in het weekend en dan zijn er vaak ladingen mensenmassa's. Lost alleen dat pashokjesprobleem niet op. Steeds tas af, schoenen uit, broek uit, trui uit, in jurk of ander kledingstuk wurmen en dat daarna in omgekeerde volgorde x10. Thuis gooi ik zo'n enorme bestelling op bed en pas in een ruk door. Vaak heb ik van die bestelfasen, dan liggen er ineens zo 5 dikke pakketten in de slaapkamer die ik uit elkaar moet houden. Stuur vaak wel driekwart terug.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Olijfje ma 24 okt 2011 - 0:49

Ok, dit gaat alleen over kleren kopen?
Ik winkel meestal bij de winkels, maar daar houd ik eigenlijk niet van. Eerst moet ik helemaal in gaan plannen wanneer ik ga. Ik woon in een dorp, dus het is vaak maar 1 keer in de 2 maanden ofzo... Veel winkels zijn echt één grote rommel, dan ga ik er al niet eens meer in. Aan een hanger zien de kleren er vaak zo vormeloos uit, ook als dat niet zo is als je het aan hebt. En dan heb ik ook een hekel aan het passen en sta je daarna vaak ook nog met 4 man tegelijk voor de kleine spiegel bij de paskamers..

Dan het online winkelen. Je ziet de kledingstukken veel beter. Meerdere foto's, en vaak ook een model die het draagt xodat je kan zien hoe het zit. Je kunt het op je gemak bekijken. Je bestelde kleren worden meestal binnen een week bij je thuis bezorgd. (h&m natuurlijk uitgezonderd...) Heel eenvoudig allemaal. Toch doe ik dat bijna nooit, omdat ik niet vooraf wil betalen en dat moet vaak wel. Ja, ik kijk wel, maar bestel maar zelden iets.
Ik heb vroeger wel eens bestellingen bij h&m gedaan, maar daar begin ik niet meer aan, zó lang als dat duurt.

Zo, heel verhaal smile
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Monte ma 24 okt 2011 - 0:53

Ik vind zalando trouwens heel veel leuke kleding hebben(ook van vila, vero moda e.d.), ik vind het alleen zo jammer dat ze vaak geen foto hebben van een model met het kledingstuk. Dan koop ik het toch niet(omdat ik dan niet weet hoe het valt en eruit ziet als je het aan hebt). Als ze dat nou eens gaan veranderen dan ga ik daar best veel kopen denk ik.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 0:56

Ik vind 'echt' shoppen leuker, maar ik shop ook regelmatig online.
Het eerste vind ik leuker, het 2e vind ik makkelijker

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Salander ma 24 okt 2011 - 2:22

Ik shop liever online. Ik heb een hekel aan passen in winkels, het is er te druk en ze hebben nooit wat ik wil. Thuis kan ik het rustig passen, desnoods 20 keer als ik twijfel en is het niks dan wordt het 9 van de 10 weer opgehaald.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Blond ma 24 okt 2011 - 4:44

Real life.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 4:47

Real life, al kan ik dingen soms beter op internet vinden dan in de winkels omdat ik niet weet waar ik moet zoeken. H&M doe ik sowieso altijd online, omdat het in Groningen in de shop echt een teringzooi is. Daar vind je nooit wat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Caresses ma 24 okt 2011 - 6:06

In real life. Dar kan ik echt van genieten. Tot nu toe online bijna alleen maar miskopen gedaan, dus daar maar mee gestopt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 6:19

Ik ga het liefst de ene winkel uit en de andere weer in Very Happy
Als ik online iets bestel kan ik het 9 van de 10x terugsturen dus ik ben daar maar mee gestopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Lady Starstruck ma 24 okt 2011 - 6:28

Online. Omdat ik nogal een aparte kleding smaak heb hangt de kleding die ik leuk vind nooit in de normale winkels. Of ik moet naar de grote steden voor deze kleding, maar daar heb ik ook niet altijd zin in. Dus dan doe ik het online. Hoewel ik real-life shoppen in een leuke stad ook erg leuk vind.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Online of 'real life' shoppen? Empty Re: Online of 'real life' shoppen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum