Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online)

3 plaatsers

Ga naar beneden

wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online) Empty wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online)

Bericht  VanillaRose di 22 mei 2012 - 4:39

Ik wil zojuist voor het eerst lenzen via internet bestellen. Dan moet je dus de informatie overnemen van het doosje. Maar nou twijfel ik dus wat nou de sterkte is en wat nou de cilindersterkte is. Ik dacht altijd dat ik sterkte -2,25 had. maar nu staat er ook een -2.00 op het doosje ik dacht dat is de cilinder. Maar nu is de cilinder dus niet in -2.00 te bestellen. Dus nu ben ik confused wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online) 878948377 Heb ik dan toch -2.00 en cilinder -2.25? want ik wil niet de verkeerde bestellen natuurlijk dan heb ik er nog niets aan. Wie heeft dit eerder gedaan en helpt mij uit de brand!

[img]wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online) 20120522172630

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online) Empty Re: wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online)

Bericht  Winegum di 22 mei 2012 - 5:07

Ja, op mijn doosje staat ook eerst mijn sterkte en daarnaast de cylindersterkte.
Ook als de cylindersterkte 2,00 niet te bestellen is lijkt het me best logisch dat het andersom is.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online) Empty Re: wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online)

Bericht  Puggle di 22 mei 2012 - 5:24

Het is -2.00 met een cylinder van -2.25 die x010 is de as van de cylinder.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online) Empty Re: wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online)

Bericht  VanillaRose di 22 mei 2012 - 5:37

oh dank jullie wel meiden, dan kan ik ze vanavond toch nog bestellen!

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online) Empty Re: wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online)

Bericht  Puggle di 22 mei 2012 - 6:52

Very Happy
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online) Empty Re: wie kan mij even helpen?(lenzen bestellen online)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum