Tips uit eten Rotterdam
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tips uit eten Rotterdam
Mijn zus is op zoek naar een eetgelegenheid in (omgeving) Rotterdam.
Het moet kindvriendelijk zijn, evt met een speelplaats oid, maar geen pannenkoekentent, de mannen houden van goed eten. (vlees, en veel)
Iemand tips?
Het moet kindvriendelijk zijn, evt met een speelplaats oid, maar geen pannenkoekentent, de mannen houden van goed eten. (vlees, en veel)
Iemand tips?
Gast- Gast
Re: Tips uit eten Rotterdam
de Berenrestaurants!! www.beren.nl zitten in/om heel Rotterdam.
Zeer kindvriendelijk, maar met dubbele varkenshazen, biefstukken, spareribs, mixed grills enz enz enz!
Zeer kindvriendelijk, maar met dubbele varkenshazen, biefstukken, spareribs, mixed grills enz enz enz!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:de Berenrestaurants!! www.beren.nl zitten in/om heel Rotterdam.
Klinkt goed! Ga ff kijken!
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Lejow schreef:de Berenrestaurants!! www.beren.nl zitten in/om heel Rotterdam.
Klinkt goed! Ga ff kijken!
Ja, die tip wilde ik ook geven! Erg leuk voor kinderen én volwassenen
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
En lekker!
Je hebt er een bij de Kuip, je hebt er 1 bij de Erasmusbrug als het goed is, en je hebt er 1 in het centrum bij Schouwburgplein.
Je hebt er een bij de Kuip, je hebt er 1 bij de Erasmusbrug als het goed is, en je hebt er 1 in het centrum bij Schouwburgplein.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zou ook de beren zeggen ja. Zeker voor mensen die het niet kennen is het erg leuk. (is mijn ervaring)
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Maar is dat niet zo dat die alleen op door de weekse dagen een dagmenu hebben?
Ik las dat op de site, of ik begrijp het verkeerd. Bijv. alleen op maandag onbeperkt sparreibs.
Ok, dat ze niet elke dag onbeperkt zijn snap ik, maar kun je wel gewoon op andere dagen sparreribs of iets anders eten?
Want daarnaast heb je alleen het berenmenu, en daar staan dingen op die ik mijn zwager niet snel zie eten.
Ik las dat op de site, of ik begrijp het verkeerd. Bijv. alleen op maandag onbeperkt sparreibs.
Ok, dat ze niet elke dag onbeperkt zijn snap ik, maar kun je wel gewoon op andere dagen sparreribs of iets anders eten?
Want daarnaast heb je alleen het berenmenu, en daar staan dingen op die ik mijn zwager niet snel zie eten.
Gast- Gast
Op de andere dagen kun je ook gewoon spare ribs eten hoor.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
http://www.beren.nl/menukaart-diner
Hier staat het menu. Ik vind het erg leuk bij de Beren, en lekker eten. Leuke, ongedwongen sfeer!
Hier staat het menu. Ik vind het erg leuk bij de Beren, en lekker eten. Leuke, ongedwongen sfeer!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:http://www.beren.nl/menukaart-diner
Dank je! Die had ik dus over het hoofd gezien blijkbaar. Ziet er goed uit!
Gast- Gast
Hier nog een Berenfan. Ik vind het voor de situaties die jij niemt (kinderen en mannen, die graag vlees eten) echt de perfecte gelegenheid!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Tips Rotterdam
» Tips avond activiteit regio utrecht-rotterdam
» Minder koolhydraten eten, tips?
» sla eten en andere zomerse maaltijd tips?
» Eten met twee kleine kids, tips
» Tips avond activiteit regio utrecht-rotterdam
» Minder koolhydraten eten, tips?
» sla eten en andere zomerse maaltijd tips?
» Eten met twee kleine kids, tips
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: