Ongeveer dezelfde klachtjes= hetzelfde geslacht?
+13
Thunder
Wennes
ekjir@M
Paper Crown
Susan
Monnie
Knillis
PiP
Tania
Liadan
Flower_L
Jazzlyn
Printje
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ongeveer dezelfde klachtjes= hetzelfde geslacht?
Paper Crown schreef:Nee, dat kan niet eens. Als je zwanger bent, is elke zwangerschap anders. Daaruit kan je dus NOOIT herleiden wat het geslacht is. Je kindje maakt zodra het is ingenesteld hcg aan. Het hormoon waarop jij reageert. De ene keer is dat wat beter dan de andere keer. Blijkbaar kan jij, printje, gewoon goed tegen het hormoon. Dat zegt niets over een jongetje of meisje. Tuurlijk kan het weer een jongetje zijn. Sommige mannen kunnen ook geen meisjes verwekken en andere weer geen jongens.
Is dat zo ja? Dat sommige mannen alleen maar t zelfde geslacht kunnen verwekken?
@printje, van mij weet je t eigelijk wel al maar zet t hier nog even neer: bij de eerste was ik ook misselijk maar bij de tweede veel erger en langer, bij de tweede had ik ook meer last van hormonen dan bij de eerste, eigenlijk waren beide zwangerschappen totaal verschillend.
Gast- Gast
Ik voelde me bij beide totaal anders en toch zijn het allebei jongetjes.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had bij mijn dochter veel langer last van misselijkheid.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik kan er nog niet over meepraten, maar het lijkt mij dat het onzin is. Net wat PC zegt, het HCG-hormoon kan voor klachten zorgen. Verder kan het zwaarder worden van je lichaam en het verweken van spieren/organen voor klachten zorgen, zoals bekkenpijn, rugpijn etc. Het is maar net hoe goed je tegen het HCG-hormoon kan en hoe je lichamelijke gesteldheid is. Dat veel vrouwen vermoeider zijn tijdens de tweede zwangerschap lijkt mij dan ook meer te maken hebben met het feit dat er al een kind rondloopt.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Bij Y. af en toe misselijk en nu wel iets erger, verder volgens mij redelijk het zelfde ook qua groei en ook qua zwangerschapscholestase. En hier komt als goed is toch echt een meid bij..
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 2 kindjes van hetzelfde geslacht
» Tja... Apart... 15 kinderen dezelfde naam...
» Altijd dezelfde combinaties
» Nav, partner dezelfde bedtijd?
» Verschillend of hetzelfde?
» Tja... Apart... 15 kinderen dezelfde naam...
» Altijd dezelfde combinaties
» Nav, partner dezelfde bedtijd?
» Verschillend of hetzelfde?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: