Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ongeveer dezelfde klachtjes= hetzelfde geslacht?

+13
Thunder
Wennes
ekjir@M
Paper Crown
Susan
Monnie
Knillis
PiP
Tania
Liadan
Flower_L
Jazzlyn
Printje
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ongeveer dezelfde klachtjes= hetzelfde geslacht? Empty Ongeveer dezelfde klachtjes= hetzelfde geslacht?

Bericht  Printje ma 25 jun 2012 - 8:59

Ik had bij R 0,0 klachtjes en voelde me tot op het laatst zeer goed (40+2)

Nu wederom totaal geen klachten, zou het dan wederom toch een jongen zijn?

Wie had ongeveer dezelfde klachtjes (of eigenlijk niets dus) en was toch zwanger van een ander geslacht als je eerste kindje?

Ik hoor/lees namelijk altijd dat je bij meisjes veel zieker bent, daarvan uitgaande denk ik dus hier wederom een jongetje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ongeveer dezelfde klachtjes= hetzelfde geslacht? Empty Re: Ongeveer dezelfde klachtjes= hetzelfde geslacht?

Bericht  Jazzlyn ma 25 jun 2012 - 9:00

ik was bij beiden vreselijk ziek en beiden een jongen. Identieke klachten idd.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Ongeveer dezelfde klachtjes= hetzelfde geslacht? Empty Re: Ongeveer dezelfde klachtjes= hetzelfde geslacht?

Bericht  Flower_L ma 25 jun 2012 - 9:01

haha, daar houd ik mij totaaaaaal niet mee bezig. Net zo min met de vorm van de buik, en hoe je ogen eruit zien, en al die manieren om het te 'voorspellen'. ik zie het wel over een half jaar, voordeel...maar 2 opties.

Maar ontopic: ik ben nu stuk vermoeider, maar verder net zo weinig klachten dus weer een jongen???Ongeveer dezelfde klachtjes= hetzelfde geslacht? 561177

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 9:01

Ik had drie keer ongeveer gelijke klachten alleen bij dochter minder overgegeven, wel veel misselijk. En heb dus twee zoons en een dochter.

Gast
Gast

Bericht  Liadan ma 25 jun 2012 - 9:02

Hier dezelfde kwaaltjes en toch echt een jongen en een meisje.
Het enige verschil is dat ik bij onze zoon veel last had van harde buiken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Tania ma 25 jun 2012 - 9:02

Bij mij waren de klachten totaal anders en ik heb een jongen en een meisje.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje ma 25 jun 2012 - 9:03

Flower_L schreef:haha, daar houd ik mij totaaaaaal niet mee bezig. Net zo min met de vorm van de buik, en hoe je ogen eruit zien, en al die manieren om het te 'voorspellen'. ik zie het wel over een half jaar, voordeel...maar 2 opties.

Maar ontopic: ik ben nu stuk vermoeider, maar verder net zo weinig klachten dus weer een jongen???Ongeveer dezelfde klachtjes= hetzelfde geslacht? 561177

Daarin geloof ik ook allemaal niet, maar omdat ze altijd zeggen dat je met meisjes veel zieker bent....Ik hou het geen half jaar meer vol hoor hahahaha ik wil het erg graag weten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje ma 25 jun 2012 - 9:03

Tania schreef:Bij mij waren de klachten totaal anders en ik heb een jongen en een meisje.

Wat waren je klachten dan bij jouw jongen en bij jouw meisje?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liadan ma 25 jun 2012 - 9:04

Ik was bij onze zoon trouwens een paar weken langer misselijk dan bij onze dochter, dus dat je bij een meisje zieker bent klopt hier niet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  PiP ma 25 jun 2012 - 9:04

Hier ongeveer dezelfde zwangerschappen, ben alleen bij onze dochter 2x een weekend flink ziek geweest, hield niks meer binnen.
Verder elke ochtend hetzelfde liedje met overgeven, nu ben ik zwanger van een jongen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Tania ma 25 jun 2012 - 9:07

Printje schreef:
Tania schreef:Bij mij waren de klachten totaal anders en ik heb een jongen en een meisje.

Wat waren je klachten dan bij jouw jongen en bij jouw meisje?

Bij J. was ik veel misselijker, moeier, heel veel harde buiken, slecht slapen, veel bloedverlies vanaf zo'n 25 weken.

Bij M. had ik vooral bekkenpijn, wel een beetje misselijk en moe enz maar veel minder dan bij J.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje ma 25 jun 2012 - 9:08

Mmmm wie weet toch een meisje hier dan? Ben zo benieuwd, omdat ik me dus echt hetzelfde voel neig ik naar wederom een jongen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 9:29

Liadan schreef:Hier dezelfde kwaaltjes en toch echt een jongen en een meisje.
Het enige verschil is dat ik bij onze zoon veel last had van harde buiken.

Hier net zo, alleen had ik bij de meisjes-zwangerschappen extreem veel afscheiding. Verder alles hetzelfde.

Gast
Gast

Bericht  Knillis ma 25 jun 2012 - 9:40

Hier 2 identieke zwangerschappen en een jongen en een meisje gekregen!

Zat echt nul komma nul verschil tussen de zwangerschappen. Mijn gevoel zei een meisje maar omdat het identiek was begon ik toch wel te twijfelen of het niet een jongetje zou zijn. Gevoel had toch gelijk Very Happy
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Knillis ma 25 jun 2012 - 9:41

Liadan schreef:Ik was bij onze zoon trouwens een paar weken langer misselijk dan bij onze dochter, dus dat je bij een meisje zieker bent klopt hier niet.

Oh dat klopte hier ook niet, ik ben fluitend door beide zwangerschappen gefietst. Niks niet misselijk of wat dan ook (gelukkig).
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Monnie ma 25 jun 2012 - 10:01

Ik voelde me ook beide keren hetzelfde, bijna geen last van kwaaltjes gehad. En hier een jongen en een meisje!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Susan ma 25 jun 2012 - 10:06

Ik was de tweede keer wel wat meer vatbaar voor blaasontsteking en ik was ook wel sneller moe en had de eerste weken wel iets meer last van de misselijkheid, maar dat kan natuurlijk ook gekomen zijn doordat ik toen minder rust kon nemen. Verder had ik de eerste keer last van angstklachten, de tweede keer veel minder. Ben toen alleen erg bang geweest voor de Mexicaanse griep, maar dat waren wel meer mensen volgens mij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 10:08

Ik ben dit keer juist heel erg misselijk en voel me een totaal ander mens dan in de zwangerschap van mijn zoontje. Mijn eetlust is veeeel minder. Krijg bijna niks meer door mijn keel heen. Word overal misselijk van. Vieze dingen kan ik ook niet aanzien. Bijvoorbeeld vies afwaswater No Koffie vind ik smerig, en word al misselijk bij het idee.

Echt compleet anders. Heb wel het gevoel dat we nu een meisje krijgen. Maar weet het natuurlijk nog niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 18:19

Jazzlyn schreef:ik was bij beiden vreselijk ziek en beiden een jongen. Identieke klachten idd.

+1

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown ma 25 jun 2012 - 18:27

Nee, dat kan niet eens. Als je zwanger bent, is elke zwangerschap anders. Daaruit kan je dus NOOIT herleiden wat het geslacht is. Je kindje maakt zodra het is ingenesteld hcg aan. Het hormoon waarop jij reageert. De ene keer is dat wat beter dan de andere keer. Blijkbaar kan jij, printje, gewoon goed tegen het hormoon. Dat zegt niets over een jongetje of meisje. Tuurlijk kan het weer een jongetje zijn. Sommige mannen kunnen ook geen meisjes verwekken en andere weer geen jongens.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  ekjir@M ma 25 jun 2012 - 19:26

Ik had bij beide eigenlijk nergens last van. Alleen bij de laatste keer stond ik echt te kotsen van de poepbroeken van m´n zoon maar daar heb ik niet zwanger ook wel eens wat moeite mee. Ik was er ook heilig van overtuigd dat nr.2 ook een jongen zou worden maar het werd toch echt een meisje.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Wennes ma 25 jun 2012 - 19:55

In het begin was ik bij deze zwangerschap veel misselijker dan bij de eerste. Maar verder is de zwangerschap helemaal hetzelfde en wordt het toch weer een jongen. (tenminste dat is wat mij verteld is, het is altijd maar afwachten wat eruit komt lol!)
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 20:01

Ik had ongeveer vergelijkbare klachten, bijna dezelfde buik maar toch een jongen en een meid.

Gast
Gast

Bericht  Thunder ma 25 jun 2012 - 20:49

Ik was bij de tweede veel zieker en had meer klachten. Toch 2 jongens.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  vlinder-19 ma 25 jun 2012 - 21:02

Ik had dit keer in het begin hele andere klachten...dus ik dacht het is vast een jongen. Maar nee hoor, nog een meisje!
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: