personal training
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
personal training
Wie heeft een personal trainer (of gehad)?
Hoe vaak train je met hem/haar? Hoe vaak ga je naast de personal training zelf nog sporten? Begeleid je trainer je ook in je voedingspatroon? En wat betaal je?
Ik ga vanaf volgende week met een personal trainer sporten en ben benieuwd naar ervaringen!
Hoe vaak train je met hem/haar? Hoe vaak ga je naast de personal training zelf nog sporten? Begeleid je trainer je ook in je voedingspatroon? En wat betaal je?
Ik ga vanaf volgende week met een personal trainer sporten en ben benieuwd naar ervaringen!
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Re: personal training
Ik train wekelijks, 1 uur, met een personal trainer. Ik ben er super enthousiast over, we trainen echt specifiek mijn "probleemzones", ze legt de oefeningen heel duidelijk uit, ook waar ik ze fout doe, zodat ik thuis de oefeningen kan blijven doen. Mijn eetschema ga ik vanvond aan haar voorleggen. Naast trainen bij haar, doe ik nu tegenwoordig dagelijksmijn buikspieroefeningen, 3 keer in de week skeeleren/hardlopen en op zaterdag bootcamp. Ik betaal 60 euro per les.
Waarom heb jij gekozen voor een personal trainer? Wat hoop je ermee te bereiken?
Waarom heb jij gekozen voor een personal trainer? Wat hoop je ermee te bereiken?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Bacio schreef:Wie heeft een personal trainer (of gehad)?
Hoi Bacio,
Ik ben een trouwe meelezer maar post eigenlijk nooit wat... Ik train sinds bijna een 1/2 jaar ook met een personal trainer. Ik train 3x per week, daarnaast sport ik zelf niet. Hij begeleidt me ook in m'n voedingspatroon. De kosten per keer liggen aan de hoeveelheid die je in 1x afneemt, maar dat is voor mij €43,- per keer (ik betaal dan in één keer voor 24 lessen).
Ik ben er erg positief en tevreden over! Ik ben er mee gestart omdat ik graag wilde afvallen. Inmiddels ben ik nu ongeveer 17,6 kilo afgevallen in ruim 5 maanden. Als je nog meer vragen hebt, dan hoor ik het wel!
Seilenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 30
Registratiedatum : 06-10-11
Bedankt voor jullie antwoorden!
Ik heb ervoor gekozen omdat ik erg weinig tijd heb en mn tijd zo effectief mogelijk wil besteden. Ik sport al een tijdje 2x per week , maar denk dat ik met de juiste begeleiding veel meer resultaat kan krijgen uit deze sporturen.
Ik hoef niet af te vallen maar wil een afgetrainde buik en billen.
Ik heb ervoor gekozen omdat ik erg weinig tijd heb en mn tijd zo effectief mogelijk wil besteden. Ik sport al een tijdje 2x per week , maar denk dat ik met de juiste begeleiding veel meer resultaat kan krijgen uit deze sporturen.
Bacio- Prater
Bacio schreef:Bedankt voor jullie antwoorden!
Wat ik vooral ideaal vind aan een personal trainer is dat hij veel meer uit je haalt dan wanneer je alleen gaat. Dan denk je al snel bij jezelf 'nu is het wel genoeg'. Het gebeurd bij mij vaak dat ik vind dat ik niet meer kan, maar dat ik tóch door moet en ik dan toch nog een aantal herhalingen kan doen. Ook weet hij precies welke oefeningen voor welke spiergroep goed zijn. Goed ik ben enthousiast...
Heb je al een trainer gevonden?
Seilenna- Fluisteraar
Ja ik heb iemand gevonden bij mij op de sportschool! Ik begin volgende week.
Waarom kies jij ervoor om 3x per week met een trainer te trainen en niet af en toe zelfstandig? Lijkt me toch een prijzige aangelegenheid.
Waarom kies jij ervoor om 3x per week met een trainer te trainen en niet af en toe zelfstandig? Lijkt me toch een prijzige aangelegenheid.
Bacio- Prater
Bacio schreef:Ja ik heb iemand gevonden bij mij op de sportschool! Ik begin volgende week.
Omdat ik (veel) wilde afvallen en je dan het beste resultaat in zo'n kort mogelijk termijn behaald als ik 3x per week met hem train. Als je zelf sport, sport je toch anders dan dat je met een trainer doet.
Succes!
Seilenna- Fluisteraar
Ik ben inmiddels een aantal weken bezig. Ik train nu 1x per week met trainer en 1x per week zonder. Hij schrijft elke week een schema voor me wat ik dan zelf moet uitvoeren. Ik vind het erg motiverend! Ik wil het binnenkort wel terug schroeven naar 1x in de 2 weken, want t is wel erg prijzig.
Bacio- Prater
Ik heb dinsdag de intake en zal dan 3 x per week intensief gaan sporten en een voedingsschema krijgen. Ik betaal 240 euro voor 12 weken. Ik hoop veel af te vallen, als het goed werkt wil ik kijken of ik nog een keer 12 weken doe of dat ik er zelf mee doorga! Ik ben erg benieuwd!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Pippi,dat is niet duur! Ga je dan vanuit een sportschool trainen of vanuit huis-uit?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Nee vond ik ook meevallen. In de super school.Laced schreef:Pippi,dat is niet duur! Ga je dan vanuit een sportschool trainen of vanuit huis-uit?
Edit: sport school:)
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: