Personal Shopper
+3
Nora
Jeanette
Lovely
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Personal Shopper
Heeft 1 van jullie weleens geshopt met een personal shopper van de H&M?
Een hele poos geleden las ik er een artikel over en het lijkt me wel wat, ik heb een hekel aan najaarsshoppen, op de 1 of andere manier vind ik de kleuren niets of me niet staan ofzo.
En het lijkt me ook wel heel grappig om te zien wat voor dingen hij/ zij voor me uitkiest!
Een hele poos geleden las ik er een artikel over en het lijkt me wel wat, ik heb een hekel aan najaarsshoppen, op de 1 of andere manier vind ik de kleuren niets of me niet staan ofzo.
En het lijkt me ook wel heel grappig om te zien wat voor dingen hij/ zij voor me uitkiest!
Gast- Gast
Re: Personal Shopper
Het lijkt me leuk om eens te shoppen met een personal shopper, alleen dan niet bij de H&M, daar koop ik alleen basics. Bij de WE kan dat ook (maar daar shop ik ook nooit).
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ik wist niet eens dat dat kon! Lijkt me best geinig om eens mee te maken!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ben je dan nog verplicht om een bepaald deel af te nemen? Of betaal je alleen de arbeidstijd van de shopper?
Gast- Gast
Wat ik begreep ben je niet verplicht om iets af te nemen, maar ik zou het me wel voelen (als het leuk staat dan).
Bij de WE zou ik nooit een personal shopper nemen, daar kan ik nooit wat vinden.
Bij de WE zou ik nooit een personal shopper nemen, daar kan ik nooit wat vinden.
Gast- Gast
Ik zou me ook verplicht voelen, maar dat is vermoedelijk ook deels het idee er achter.
Gast- Gast
Hoeveel kost zo'n personal shopper dan? Ik zou dat echt wel een keer fijn vinden.
Ook zou ik een keer zo'n make-over hebben zoals bij Hollands Next Top Model. Dat echt mensen met verstand je advies geven over je kapsel of haarkleur.
Ook zou ik een keer zo'n make-over hebben zoals bij Hollands Next Top Model. Dat echt mensen met verstand je advies geven over je kapsel of haarkleur.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10
Princess schreef:Wat ik begreep ben je niet verplicht om iets af te nemen, maar ik zou het me wel voelen (als het leuk staat dan).
Nee, bij de WE zou ik al helemaal nooit een personal shopper nemen. Die kleding zit bij mij ook niet mooi.
Ik zou me trouwens ook verplicht voelen om wat te kopen. Net als dat je je laat opmaken bij de Douglas of Ici Paris XL.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ben ook wel benieuwd wat de kosten ervan zijn, heb altijd het idee dat ik me niet leuk kleed of soms de plank volledig mis sla qua trends. Zou wel eens willen weten hoe degene mij aan zou kleden
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Megara schreef:Ik zou me ook verplicht voelen, maar dat is vermoedelijk ook deels het idee er achter.
Dat en ook dat ze van alles zoeken wat bij elkaar past en je leuk staat en dan denk je toch al snel 'oh dit is leuk, dat is leuk'. Je bent dus denk ik ook sneller geneigd om meerdere artikelen te kopen. Zou het dus zelf alleen doen als ik er het geld voor had om het te kunnen doen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Lijkt me ook super fijn! Af en toe twijfel ik over alles, dus advies van iemand die er echt verstand/kijk op heeft lijkt me echt fijn! Gewoon om me even op weg te helpen en me te leren wat me wel en geen goed doet.Nora schreef:Hoeveel kost zo'n personal shopper dan? Ik zou dat echt wel een keer fijn vinden.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Het lijkt me bij esprit wel eens leuk. Al moet je daar wel platinum member voor zijn (maar ja dat ben ik door te veel shoppen en blouses van esprit die mijn vriend mooi staan )
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: