Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus

4 plaatsers

Ga naar beneden

Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus Empty Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus

Bericht  Droopy28 do 22 dec 2011 - 8:37

Misschien weet iemand hier wel wat ik bedoel Very Happy want met Google word ik nog niet veel wijzer.

Vanmiddag een gesprek gehad met mijn leidinggevende en hieruit kwam dat 'mijn fundament' iets sterker moet worden, dat ik makkelijker kritiek van me af kan laten vallen, me niet overal te verantwoordelijk voor voel, leer om vaker 'nee' te zeggen en beter met de stress en de druk van het werk kan omgaan omdat dit ook waarschijnlijk mijn lichamelijke klachten grotendeels verklaard.
Mijn leidinggevende noemde het werken aan je weerbaarheid

Toevallig iemand een idee of er zulke trainingen/ cursussen zijn of ervaring met zoiets?

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus Empty Re: Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus

Bericht  Zininzon do 22 dec 2011 - 8:40

Assertiviteitstraining?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus Empty Re: Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus

Bericht  Droopy28 do 22 dec 2011 - 8:45

nee ik denk niet dat dat het is.. assertief ben ik wel, soms teveel :P Ik zit wat ingewikkeld in elkaar

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus Empty Re: Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 9:14

Ah jij klinkt als ik.

Ik denk dat NLP wat voor je is, en verder veel lezen over communicatietechnieken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus Empty Re: Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus

Bericht  Droopy28 do 22 dec 2011 - 18:59

NLP term heb ik weleens gehoord maar wat houdt dat ook alweer in?

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus Empty Re: Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus

Bericht  Zora do 22 dec 2011 - 19:14

Neurolinguistisch programmeren. Moet je even googlen smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus Empty Re: Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus

Bericht  Gast do 22 dec 2011 - 23:45

En als ik mijn moeder moet geloven, is dat echt een geweldige cursus. Ze is helemaal in de gloria (en maakt mij gek ermee, hahaha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus Empty Re: Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus

Bericht  Droopy28 vr 23 dec 2011 - 22:03

Dan ga ik me toch maar eens een beetje verdiepen in NLP
Thanks voor jullie meedenken!

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus Empty Re: Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus

Bericht  Caresses di 27 dec 2011 - 0:27

Misschien dat je via je werk wel een coach kan krijgen? Die kan jou dan coachen middels NLP.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus Empty Re: Op zoek naar een bepaald soort training/ cursus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum