Hoe vind je een betrouwbare en goede oppas?
+6
*Lookie*
Happydobby
Rumble
Rush
Ayla
Twellie
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe vind je een betrouwbare en goede oppas?
Wij hebben bijna geen mensen die kunnen oppassen in onze omgeving. Vriendinnen die wel kinderen hebben vraag ik niet omdat ze zelf ook druk zijn, mijn vriendinnen zonder kinderen zijn dat bewust omdat ze niet zo van kinderen houden dus met oppassen doe ik ze geen groot plezier, al bieden ze het wel eens aan. Mijn schoonmoeder vragen we er niet meer voor en mijn broer werkt zo'n beetje dag en nacht, dus die wil ik dat niet aandoen.
Ik zou het liefst iemand uit mijn eigen omgeving hebben, maar dat zit er dus niet in. Hoe zou ik nu toch een goede oppas kunnen vinden? Het zou wel fijn zijn als mijn vriend en ik ook eens een keer met zijn tweeen weg zouden kunnen .
Ik zou het liefst iemand uit mijn eigen omgeving hebben, maar dat zit er dus niet in. Hoe zou ik nu toch een goede oppas kunnen vinden? Het zou wel fijn zijn als mijn vriend en ik ook eens een keer met zijn tweeen weg zouden kunnen .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Re: Hoe vind je een betrouwbare en goede oppas?
Briefje in de supermarkt? Wonen er geen jonge meiden bij jullie in de buurt of durf je dat niet aan?
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Via via?
Hebben je vriendinnen geen nichtjes/zusjes/buurmeisjes van 17/18 die wat bij willen verdienen? Zo werd ik meestal gevraagd. Dan had de buurvrouw van de vriendin van de broer van etc... gevraagd en kwamen ze bij mij uit.
Hebben je vriendinnen geen nichtjes/zusjes/buurmeisjes van 17/18 die wat bij willen verdienen? Zo werd ik meestal gevraagd. Dan had de buurvrouw van de vriendin van de broer van etc... gevraagd en kwamen ze bij mij uit.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Misschien woont er iemand van het forum in de buurt? Zet anders een oproepje bij Vraag & Aanbod
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Misschien stagiaires van het KDV. Ik heb ooit stage gelopen op een peuterspeelzaal en ik ging daar weg met 2 oppas adressen
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Verhuizen naar mijn stad, dan weet ik hier een hele leuke en betrouwbare oppas
Gast- Gast
Ik denk ook via via, dan weet je (van horen zeggen dan) al wat meer over die persoon. Zo ben ik ook aan al mijn oppasadresjes gekomen vroeger (en dat waren er veel maar ik had dan ook het geluk dat ik een veel jonger broertje en zusje heb zodat ik op hun vriendjes en vriendinnetjes kon passen)
Via het kinderdagverblijf de stagiaires vragen lijkt mij ook een goed idee, dan heb je iig een in die richting opgeleid persoon.
Mocht dit niets opleveren dan zou ik toch in d ebuurt rondkijken / via supermarkt. En dan het meisje eerst eens te laten langskomen voor een kennismaking, dan kun je meteen zien hoe ze met je kinderen omgaat. Dan kun je dan wel bepalen of ze je geschikt lijkt.
Via het kinderdagverblijf de stagiaires vragen lijkt mij ook een goed idee, dan heb je iig een in die richting opgeleid persoon.
Mocht dit niets opleveren dan zou ik toch in d ebuurt rondkijken / via supermarkt. En dan het meisje eerst eens te laten langskomen voor een kennismaking, dan kun je meteen zien hoe ze met je kinderen omgaat. Dan kun je dan wel bepalen of ze je geschikt lijkt.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik lees ook even mee, vind het ook lastig. Nu heb ik gelukkig wel de mazzel dat er meestal genoeg mensen in mijn omgeving kunnen en willen oppassen. Maar ik bedacht me laatst dat het misschien toch handig is om nog iemand achter de hand te hebben voor het geval dat. Ook met het oog op de toekomst, want ik weet nu al dat er dingen gaan veranderen in werk, studie en dat soort dingen bij mensen waar ik nu op kan rekenen en straks misschien minder. Gelukkig is het nog niet aan de orde, maar ik vind het ook een lastige. Ik hoop inderdaad via via iets te vinden, ik ga bijvoorbeeld niet zomaar een advertentie op marktplaats zetten. Niet dat daar per definitie rare mensen op reageren, maar ik wil liever niet iemand die totaal onbekend is. Via via vind ik dan al weer fijner. Succes met zoeken! Het is dat je niet in de buurt woont, anders konden we op elkaars kids passen
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb eens geinformeerd bij wat moeders die ik ken via het kdv. Nu past de dochter van een van hen bij ons op, ideaal want ze woont ook bij ons in de straat, ik vind het ook wel fijn dat ze dan altijd haar moeder kan roepen als er iets is en wij niet meteen terug zijn.
Gast- Gast
Ik zou het via via verspreiden onder vrienden, familie, kdv, etc...wie weet gaat balletje rollen.
Zelf hebben we dat probleem ook. We zijn in een voor ons nieuwe stad komen wonen, vrienden en familie op 35 tot 50 min rijden. Wil wel een keer weg met zn 2en en l in zn eigen bed kunnen laten. Maar dit wisten we vantevoren, dus tjah.
Zelf hebben we dat probleem ook. We zijn in een voor ons nieuwe stad komen wonen, vrienden en familie op 35 tot 50 min rijden. Wil wel een keer weg met zn 2en en l in zn eigen bed kunnen laten. Maar dit wisten we vantevoren, dus tjah.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Smikkell schreef:Verhuizen naar mijn stad, dan weet ik hier een hele leuke en betrouwbare oppas
Of naar mijn stad
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
En je hebt niemand in de buurt wonen met een dochter die het zou kunnen doen en die je wel vertrouwd? Ik paste voornamelijk bij mij in de buurt op en via via kwam ik dan weer bij vriendjes en vriendinnetjes van de buurkinderen en bouwde ik een heel netwerk op en regelde ik ook werk voor mijn vriendinnen en zussen.
Als je in Zuid-Holland woont?
Als je in Zuid-Holland woont?
Gast- Gast
Bedankt voor alle tips! PapillonRose, Smikkell en Pippa: helaas woon ik ver van alledrie van jullie weg, anders hadden jullie me hartstikke leuke oppassen geleken voor de kinderen!
Ik vind Marktplaats en een briefje in de supermarkt een beetje eng. Als het echt niet anders is, ga ik het proberen en eens kijken wie daar op afkomt. Ik ga het in eerste instantie eens proberen via het kinderdagverblijf en daar aan ouders vragen of ze iemand hebben als (of weten voor) leuke oppas. Bedankt Lelie!
Ik vind Marktplaats en een briefje in de supermarkt een beetje eng. Als het echt niet anders is, ga ik het proberen en eens kijken wie daar op afkomt. Ik ga het in eerste instantie eens proberen via het kinderdagverblijf en daar aan ouders vragen of ze iemand hebben als (of weten voor) leuke oppas. Bedankt Lelie!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Waat woon je?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goede betrouwbare weegschaal?
» Goede/Betrouwbare en Goedkope weegschaal?
» Goede betrouwbare site voor Uggs
» NAV hoe vind je een leuk oppas adres
» Wat vind jij een goede eigenschap?
» Goede/Betrouwbare en Goedkope weegschaal?
» Goede betrouwbare site voor Uggs
» NAV hoe vind je een leuk oppas adres
» Wat vind jij een goede eigenschap?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: