NAV hoe vind je een leuk oppas adres
+3
Flower_L
Pien
norah
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
NAV hoe vind je een leuk oppas adres
ik las net het toppic over oppas zoeken, nou ben ik al een tijdje opzoek naar een leuk oppas adres gewoon voor een paar uurtjes af en toe. maar waar vind je die. via zon bureau vind ik niks want dan moet je helemaal een curses doen en dat terwijl ik gewoon verzorgende ben.. hebben jullie tips
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Re: NAV hoe vind je een leuk oppas adres
Waar op de veluwe woon je? Anders heb je hiermee misschien al wel je eerste adres gevonden want wij zoeken een vaste betrouwbare opppas!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Maar een verzorgende is m.i. niet direct een geschikte oppas. Maar misschien ben ik daarin veel te kritisch
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
neej ik zeg ook zeker niet dat je als je verzorgende bent dat je dan gelijk een goede oppas bent maar ik zeg wel dat ik eerste hulp onderdelen op school heb gehad dus daar niet een speciale cursus voor nodig heb. en ik denk dat het moet klikken tussen ouders en oppas en kind.. maar ik vind dat best moeilijk te vinden heb wel vrienden met kinderen maar die wonen ver weg dus dat is geen optie.
norah- Fluisteraar
Ik vind het ook heel moeilijk. Gelukkig heeft een vriendin van mij 2 kindjes en laatst gevraagd of ik zo af en toe op wil passen. Heb ik ja op gezegd en alleen daarna niets meer gehoord over het oppassen.. En een collega van mij is mijn achterbuurvrouw en heeft ook 2 kindjes.. Die vroeg ook al of ik wilde oppassen, wederom niets meer van gehoord.. Binnenkort maar eens even achteraan gaan. Toch een mooi extra zakcentje!
Maar het beste kun je er via via achter komen. Zet het gewoon op je facebook.. Misschien weet iemand van je facebook wel iemand of zoek die zelf iemand?
Maar het beste kun je er via via achter komen. Zet het gewoon op je facebook.. Misschien weet iemand van je facebook wel iemand of zoek die zelf iemand?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Het klassieke briefje in de supermarkt?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
zoekoppas.nl heb ik destijds een oppasadresje gevonden voor een vast moment in de week (iedere dinsdag).
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Mijn moeder is juf en vaak vroegen ouders aan haar of zij een oppas kende. Dan zei mijn moeder dat ik wilde oppassen. Zo ben ik aan heel wat oppas adresjes gekomen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
ja ik pas af en toe wel op bij die vriendin maar dan plak ik er gelijk een nacht slapen aan vast (twee uur reizen) en mijn vriendinnen zijn nog niet echt toe aan kids. maar die site vind ik wel een goed idee en ik vind een briefje in de supermarkt met mijn telefoon nummer niet echt een idee...
norah- Fluisteraar
Nois schreef:zoekoppas.nl heb ik destijds een oppasadresje gevonden voor een vast moment in de week (iedere dinsdag).
+1
Ik heb daar destijds.een advertentie geplaatst en binnen no time had ik meerdere gezinnen waar ik uit kon kiezen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe vind je een betrouwbare en goede oppas?
» Ik vind het toch wel leuk om te vertellen...
» Vind jij alle leeftijden even leuk?
» Het 'vind ik leuk'-topic!
» Vind jij zwanger zijn leuk?
» Ik vind het toch wel leuk om te vertellen...
» Vind jij alle leeftijden even leuk?
» Het 'vind ik leuk'-topic!
» Vind jij zwanger zijn leuk?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: