Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede zondagmorgen

+7
loura
Mystic
Oasis
Roze Roos
tralala
Suus
Lotus
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goede zondagmorgen - Pagina 2 Empty Re: Goede zondagmorgen

Bericht  Lady4 zo 23 jan 2011 - 0:12

Goedemorgen,

Ik kon vandaag voor het eerst weer eens uitslapen deze week, dus ik ben gelijk maar tot half twaalf blijven liggen. Goede zondagmorgen - Pagina 2 561177 Was al eerder wakker maar heb een goed boek wat ik niet weg kon leggen. Inmiddels ben ik aangekleed en opgemaakt en zit mijn beddegoed in de wasmachine. Eigenlijk zou ik even aan de studie moeten, maar ik heb er geen zin in. Wordt dus even wat huishouden doen. Om half vier moet ik werken, tot vanavond half twaalf.

Roze Roos, kun je je date op de namiddag niet even een kopje thee brengen ofzo?

Fijne zondag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen - Pagina 2 Empty Re: Goede zondagmorgen

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 0:35

Goedemiddag inmiddels!

Ik heb niet heel goed geslapen, steeds hoesten/niezen/neus snuiten en zo. Ziek zijn is niet leuk. Ben er dan ook pas een uurtje uit. Heb wat gegeten en zit nu klaar om verslagen te gaan typen, er komt alleen nog niet echt iets uit mijn handen.. Maar ik moet van mezelf, als ik wat maak mag ik straks als beloning van mezelf even lekker eruit.

Zit alleen te twijfelen of ik morgen naar stage moet gaan. Ben snotverkouden, loop stage op een KDV bij kleine kindjes dus weet niet of dat verstandig is?

Balen van je date RR! Kan je net als ik fanatiek aan de studie vandaag Wink Als het jou wel lukt :P

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen - Pagina 2 Empty Re: Goede zondagmorgen

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 0:37

Auxo> snotverkouden, dan zou ik gewoon gaan hoor. Bij mij op het kdv zijn de kinderen ook al snotverkouden dus als je gewoon goed vaak je handen wast en zo. En mits je geen koorts en dergelijke hebt zie ik geen probleem.
Succes met je verslag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen - Pagina 2 Empty Re: Goede zondagmorgen

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 0:41

Theedoosje schreef:Auxo> snotverkouden, dan zou ik gewoon gaan hoor. Bij mij op het kdv zijn de kinderen ook al snotverkouden dus als je gewoon goed vaak je handen wast en zo. En mits je geen koorts en dergelijke hebt zie ik geen probleem.
Succes met je verslag.

Nee geen koorts denk ik. Want dan zou ik dat wel voelen neem ik aan.. Denk dat ik morgenvroeg maar even kijk hoe het gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen - Pagina 2 Empty Re: Goede zondagmorgen

Bericht  studiebol zo 23 jan 2011 - 0:41

Goedemiddag,

ik had heerlijk geslapen, werd uit mezelf wakker dus dat is altijd al fijner dan van een wekker! Heerlijk paardgereden en toen lekker lang gedoucht en nu ga ik lekker relaxen en misschien nog wat aanrommelen in huis maar vandaag hoef ik niks van mezelf Very Happy

Jammer RR dat je date niet door gaat! En voor de mensen die moeten werken, werkze!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen - Pagina 2 Empty Re: Goede zondagmorgen

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 0:44

Auxo schreef:
Theedoosje schreef:Auxo> snotverkouden, dan zou ik gewoon gaan hoor. Bij mij op het kdv zijn de kinderen ook al snotverkouden dus als je gewoon goed vaak je handen wast en zo. En mits je geen koorts en dergelijke hebt zie ik geen probleem.
Succes met je verslag.

Nee geen koorts denk ik. Want dan zou ik dat wel voelen neem ik aan.. Denk dat ik morgenvroeg maar even kijk hoe het gaat.

Ja denk ik ook wle dat je dat merkt Wink En idd morgenvroeg even bekijken. Maar ik denk dan als ik zo verkouden ben kan ik mij ook niet zo maar ziek melden. Of ja het kan wel maar nemen ze mij niet in dank af Wink Aangezien ik regelmatig goed verkouden ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen - Pagina 2 Empty Re: Goede zondagmorgen

Bericht  Lynn_ zo 23 jan 2011 - 0:48

Ik meld me nooit ziek voor verkoudheid en ik werk ook met kinderen. Ook bij mij nemen ze het niet in dank af als ik als reden verkoudheid opgeef.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen - Pagina 2 Empty Re: Goede zondagmorgen

Bericht  Roze Roos zo 23 jan 2011 - 0:48

Auxo: Lukt het een beetje met je verslag? Ik heb 6 documenten open en hang hier dus ergens gaat er iets mis Wink
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen - Pagina 2 Empty Re: Goede zondagmorgen

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 0:49

Dat is wel vervelend dat je regelmatig zo verkouden bent Sad
Ik heb het gelukkig niet heel vaak, maar als ik het dan heb ben ik ook goed verkouden. Het zat er al wel aan te komen, want alle kinderen + leidsters waren flink verkouden afgelopen week..

Ik ga vanavond gewoon vroeg slapen, smeer overal waar het mag en kan dampo, neem een paracetamol en dan gaat het morgen hopelijk een stuk beter. Ik wil me nooit ziekmelden, zelfs als ik echt doodziek ben, dat is eigenlijk ook niet goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen - Pagina 2 Empty Re: Goede zondagmorgen

Bericht  Lynn_ zo 23 jan 2011 - 0:50

Nee als je doodziek bent moet je inderdaad niet gaan werken. Je moet je gezondheid serieus nemen en op het werk hebben ze dan ook niks aan je.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen - Pagina 2 Empty Re: Goede zondagmorgen

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 0:50

Roze Roos schreef:Auxo: Lukt het een beetje met je verslag? Ik heb 6 documenten open en hang hier dus ergens gaat er iets mis Wink

Haha hier gaat het hetzelfde! Heb mijn document geopend, de titel getypt en toen keek ik weer hier.. Zo komt er natuurlijk helemaal niks van :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen - Pagina 2 Empty Re: Goede zondagmorgen

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 2:36

Auxo schreef:
Roze Roos schreef:Auxo: Lukt het een beetje met je verslag? Ik heb 6 documenten open en hang hier dus ergens gaat er iets mis Wink

Haha hier gaat het hetzelfde! Heb mijn document geopend, de titel getypt en toen keek ik weer hier.. Zo komt er natuurlijk helemaal niks van :P

chop chop meiden...even aan de slag en dan wil ik jullie pas over een half uurtje weer zien Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goede zondagmorgen - Pagina 2 Empty Re: Goede zondagmorgen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum