Kapper, hoe vaak?
+24
woezel
Coco
chipa
loesje
PiP
Annemie
PapillonRose
sabje
Kat1980
SarahKey
Limburg85
Happydobby
M@niek
Blue flower
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Flower_L
Susan
Fiebje
Printje
Twellie
pindaatje
Liadan
Tania
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kapper, hoe vaak?
S. is nu zo'n 3 keer geknipt. Iedere keer zat er zo'n 4 maanden tussen. Z'n haar groeit niet zo snel
Gast- Gast
M.ax moet iedere 4/5 weken geknipt worden. Mijn schoonmoeder doet dat. De laatste keer heeft ze de tondeuse gebruikt. Nu duurt het wat langer. Gelukkig maar want hij heeft er zo'n hekel aan.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
A. is inmiddels 4 keer geknipt. Ik laat het wel groeien, maar ze heeft anders steeds haar in haar oogjes hangen (want speldjes / elastiekjes blijven nooit lang in). Dus we doen wel steeds de pony laten knippen wanneer het nodig is, en eventueel de rest een klein beetje bijknippen zodat er een beetje model in blijft zitten.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij knippen zijn haren 1 keer per maand.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ze is nu 3x geweest. 1e keer was gratis, 2e keer een paar euro, 3e keer wel wat meer.
Die 3e keer is alleen zij geknipt, andere keren werd papa ook geknipt.
Die 3e keer is alleen zij geknipt, andere keren werd papa ook geknipt.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
a gaat ongeveer 1 keer in de maand.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Onze thuiskapster komt elke 6 a 7 weken en punt dan gelijk Y. even bij.
Gast- Gast
Tot nu toe heb ik 2 x f zijn haren geknipt. Klein beetje aan de voorkant en bij zijn oortjes. Hij blijft echt niet stilzitten dus naar de kapper gaan lijkt me geen succes.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Ik knip ze zelf wanneer ik vind dat het nodig is. Ben geen kapster, maar heb wel de opleiding gedaan.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
De oudste doen we zelf met de toundeuse, die wil toch geen gel in om stekkels te krijgen.
C gaat om de 8 weken zo'n beetje. Die heeft langer haar en dat mag van mij ook niet kort.
E voorlopig nog niet, moet ze eerst wat meer haar krijgen
C gaat om de 8 weken zo'n beetje. Die heeft langer haar en dat mag van mij ook niet kort.
E voorlopig nog niet, moet ze eerst wat meer haar krijgen
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Hier nog nooit geknipt. Het begint nu wel wat langer te worden, mara we zijn nog aan het sparen
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
B moet eigenlijk iedere 6 weken wel geknipt worden, maar meestal gaan er wel 8 weken overheen. Ik knip af en toe wel zelf zijn nek en bij zijn oren een beetje bij. Ik betaal 10 euro voor hem.
Ik zit eraan te denken om eens een soort mini cursus te volgen, want straks met een tweede jongen erbij gaat het anders wel veel kosten als je iedere 6 weken moet laten knippen.
Ik zit eraan te denken om eens een soort mini cursus te volgen, want straks met een tweede jongen erbij gaat het anders wel veel kosten als je iedere 6 weken moet laten knippen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Watermeloen schreef:@ Pindaatje: A. was nog geen 6 maanden toen hij voor het eerst ging. Ik heb hem toen op een stoeltje gezet en tegen gehouden.
Ging heel erg goed!
@ Elodie: Dat durf ik dus niet, haha.
Ik moet wel betalen voor hem. 15.- per keer...
Hebben je kinderen krullen? Want dat maakt het wel makkelijker.
In de tijd dat ik een ponny had, knipte ik die zelf bij en heb wel eens bij vriendinnen een ponny geknipt maar verder helemaal geen ervaring en het is echt prima te doen!
Gast- Gast
Mijn dochter is denk ik zo'n 8 keer geknipt. Ze heeft lang, krullend haar. Ik heb het 2 keer tot haar schouders afgeknipt omdat ze dat graag wilde. Voor de rest puntjes er saf gehaald. Mijn zoon heeft ook krullen, toen hij een half jaar was heb ik bovenop het vlassige er af geknipt. Nu laat ik het bij hem ook groeien tot een wat langer model.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
H. heeft wel wat krullen maar niet zo erg dat ik het zelf kan knippen. Bij mezelf durf ik dat dan nog wel
Gast- Gast
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens met B. naar de kapper moet. Ik heb zijn haartjes meestal in een soort hanenkammetje, maar het wordt te lang... Kuif blijft niet meer omhoog staan. Zelf durf ik het niet af te knippen.
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: