Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kapper ervaringen.

+6
Zwerver
Lotus_
M-G
Blond
Jeanette
silly-one
10 plaatsers

Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Kapper ervaringen.

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 18:38

Ik ga dus eigenlijk bijna nooit naar de kapper. Want ik kom er ontzettend ontevreden weer weg. Alleen een meid die ik ken, heeft mijn haar een paar x helemaal naar wens geknipt.

Ik ben pas geleden naar de kapper geweest omdat die meis bevallen is, en sinds dien heb ik echt elke dag een bad hairday. Het zit echt nergens naar. Wat een frustratie!
Ik ging al niet graag naar de kapper, maar nu dus helemaal niet meer. Evil or Very Mad

Hoe is het met jullie bij een kapper?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 21:10

Alles prima. Niks te klagen (Brain Wash)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  silly-one za 1 jan 2011 - 21:32

Het ligt er echt aan waar ik ga. Laats bij een brain wash geweest en daar ben ik echt niet tevreden over. Het moest korter en dat is gedaan en laagjes, maar het zijn echt van de extreme laagjes geworden terwijl bij mijn andere kapper het juist subtiele laagjes zijn. De eerste weken kon ik er echt niks mee behalve in een staartje. Nu begint het weer wat te groeien en wat beter te zitten. De volgende keer ga ik niet meer naar een brain wash.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  Jeanette za 1 jan 2011 - 21:33

Ik ga altijd naar dezelfde kapster en ik vind haar perfect. Ze weet wat me goed staat en is niet bang om iets te knippen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 21:39

Ik ben nu twee keer bij Brain Wash geweest en het is ok... Het kan er mee door zeg maar :

In mijn oude woonplaats had ik een kapper en die was echt helemaal super!
Maar ja, daar betaalde ik wel 5 keer zoveel ongeveer.... En dan had ik er nog geen highlights in!

Toen Antoinette (van het programma De Bus) nog haar knipcafe in Den Bosch had, ging ik daar altijd heen.
Maar ze is al jaren geleden naar Amsterdam gegaan helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  Blond zo 2 jan 2011 - 0:49

Ik ging altijd naar dezelfde kapper, en dan had ik een vaste kapper. Ze knipt heel goed, weet precies wat me staat, maar ze is duur (40 euro). Laatst ben ik naar Salon B in Arnhem geweest, omdat ik 20% korting kreeg van de Glamour. Het meisje wat me daar knipte heeft me ook heel goed geknipt, maar ik vind Salon B te duur om daar voor altijd naartoe te gaan (49 euro, plus dat ik naar Arnhem moet).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  M-G zo 2 jan 2011 - 9:36

Ik heb al een aantal kappers versleten waar ik keer op keer ontevreden weg kwam. Nu heb ik er één gevonden waar ik wel tevreden weg kom. Helaas is het wel de duurste kapper van onze stad.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  Lotus_ zo 2 jan 2011 - 9:50

Ik ga bijna nooit naar de zelfde kapper. De ene keer een kapsalon en dan weer een thuiskapster. Ik ben ook weleens bij brainwash geweest. Daar was ik echt niet tevreden en dat heb ik niet vaak. Ik kreeg daar het idee dat er niet echt naar je geluisterd werd. Neutral
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  Zwerver zo 2 jan 2011 - 10:21

Mijn kapster komt weg bij Kinki kappers. Het is een super leuke meid die super goed kan knippen. Vaak zeg ik "doe maar iets"en ze heeft me nog nooit teleurgesteld! Ik ben wel blij dat ze niet meer bij Kinki werkt, anders werd het een dure hobby!
Ik ben blij dat ik haar ooit heb gevonden hahaha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 11:51

Ik ga altijd naar Hizi Hair, ben tot nu toe heel erg tevreden smile Word wel iedere keer door een andere kapster geknipt maar ik vind ze allemaal goed daar. Prijs is ook wel gemiddeld, iets van 26 euro voor knippen geloof ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  Niekske di 4 jan 2011 - 2:05

Ik ga niet vaak naar de kapper, want ik ga het liefste naar De Salon bij mijn ouders om de hoek en daar woon ik dus niet meer in de buurt... toevallig na kerst weer geweest en ik ben nu erg tevreden! Mijn moeder komt er al jaren en ze krijgt ook wel eens een voordeeltje als vaste klant. Ook als je niet tevreden bent, kun je altijd terugkomen en wordt het (meestal) gratis opgelost. Dat geeft ook wel vertrouwen in zo'n kapper denk ik.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  Frappuccino di 4 jan 2011 - 19:41

Lotus_ schreef:Ik ben ook weleens bij brainwash geweest. Daar was ik echt niet tevreden en dat heb ik niet vaak. Ik kreeg daar het idee dat er niet echt naar je geluisterd werd. Neutral

Ja dat geld ook voor mij, daar ga ik niet meer naar toe in ieder geval.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 20:00

justhanna schreef:
Lotus_ schreef:Ik ben ook weleens bij brainwash geweest. Daar was ik echt niet tevreden en dat heb ik niet vaak. Ik kreeg daar het idee dat er niet echt naar je geluisterd werd. Neutral

Ja dat geld ook voor mij, daar ga ik niet meer naar toe in ieder geval.

Dan werken er bij mij betere kapsters :P haha nee ik ben tevreden. Ik weet niet hoe het is overigens als je een heel andere coupe wil of zo. Heb alleen nog maar stukje er af laten doen en in laagjes weer. Ook bij mijn vriend wordt er goed geknipt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  Ugly Betty wo 5 jan 2011 - 5:14

Ik ben ook al bij veel verschillende geweest. De eerste keer knippen ze het meestal prima en daarna valt het steeds verkeerd.
Het laatste half jaar ben ik model voor een kennisje, er staat dan steeds een kapster bij, in 1 van de duurste salons van de stad. Ze knipt prima, m'n haar valt ook makkelijk in model nu smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  Flippin' Bitch wo 5 jan 2011 - 7:08

Ik heb 2 jaar geleden eindelijk een fijne kapster gevonden: aardig, niet duur, knipt goed, knipt echt de dode puntjes en komt vrijblijvend met advies. Ondanks ik inmiddels ben verhuisd, ga ik nog altijd bij haar.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 8:02

Ik ga wel eens naar Brainwash als ik alleen een kleurspoeling wil. Ik weet welke kleur ik wil en dat doen ze daar prima. Ik heb daar ook ooit highlights laten zetten en die waren echt niet mooi, veel te breed (en ik heb heel donker haar, niet mooi met van die dikke blonde strepen!) en ik heb wel een half uur met mijn nek in de wasbak gezeten tot alle highlights er uit waren. Ook knippen heb ik er een keer laten doen en dat was ook niet mooi vond ik. Ook te veel verschil tussen de lagen.
Ik ga graag naar Cosmo en naar Rob Peetoom. Verder heb ik 2 kennissen die kapster zijn en ook heel goed knippen. Dus als een van beiden tijd heeft, laat ik mijn haar het liefst door hun doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapper ervaringen. Empty Re: Kapper ervaringen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum