Kapper, hoe vaak?
+24
woezel
Coco
chipa
loesje
PiP
Annemie
PapillonRose
sabje
Kat1980
SarahKey
Limburg85
Happydobby
M@niek
Blue flower
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Flower_L
Susan
Fiebje
Printje
Twellie
pindaatje
Liadan
Tania
28 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kapper, hoe vaak?
Hoe vaak gaan jullie kindjes naar de kapper?
H. is pas 1 keer geweest. Bij haar laat ik het gewoon lang groeien en wil over een tijdje weer de puntjes een keer laten doen.
Maar A. is 4 weken geleden geweest en het hangt nu alweer over zijn oren!!
H. is pas 1 keer geweest. Bij haar laat ik het gewoon lang groeien en wil over een tijdje weer de puntjes een keer laten doen.
Maar A. is 4 weken geleden geweest en het hangt nu alweer over zijn oren!!
Gast- Gast
Re: Kapper, hoe vaak?
J. is pas twee keer geknipt. Hij heeft krullen en langer is het ook leuk. Dus ik heb het twee keer vrij kort laten knippen en dan laat ik het groeien tot het echt te lang wordt. Ik denk dat het volgende maand weer een keertje geknipt wordt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Kian is nu 3 keer geknipt. Yara zo'n 5 keer denk ik. En wij hebben het geluk dat we er niet voor naar de kapper hoeven, schoonmoeder is kapster geweest en komt hier thuis de kinderen knippen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Dochter is nu 3 keer geweest, ze is nu 2 jaar en 8 maanden.. 2x hebben we de puntjes laten knippen, en 1x een heel stuk eraf.
Zoontje is nog nooit geweest, maar eigenlijk zou het wel al moeten. Zou alleen niet weten hoe, met een kindje wat nog niet kan zitten.
Zoontje is nog nooit geweest, maar eigenlijk zou het wel al moeten. Zou alleen niet weten hoe, met een kindje wat nog niet kan zitten.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn zoon is al heel vaak geknipt! Met 13 maanden al wel 5 keer geloof ik! Vaak zit er tussen de 8-10 weken tussen, maar dat is eigenlijk al te lang! Gelukkig hoeven we voor hem nog niet te betalen, dus kunnen we nog een keertje vaker gaan als dat nodig is!
Gast- Gast
Jongste heeft nog nauwelijks haar, met de oudste probeer ik zo eens in de twee maanden te gaan.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
R moet ook vaak naar de kapper, hij moet nu eigenlijk weer...nog een weekje en ik heb vakantie.(heb aankomende week geen tijd helaas, laatste schoolweek en moet extra werken dus nog een weekje langer met net wat te lang haar)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hier is opa kapper in ruste maar voor zijn kleinzoon pakt hij graag de schaar! Denk dat hij iedere 4 a 5 weken geknipt wordt. Nu groeit zijn haar erg snel, en vind zelf ook netter staan als de oren vrij zijn.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
@ Pindaatje: A. was nog geen 6 maanden toen hij voor het eerst ging. Ik heb hem toen op een stoeltje gezet en tegen gehouden.
Ging heel erg goed!
@ Elodie: Dat durf ik dus niet, haha.
Ik moet wel betalen voor hem. 15.- per keer...
Ging heel erg goed!
@ Elodie: Dat durf ik dus niet, haha.
Ik moet wel betalen voor hem. 15.- per keer...
Gast- Gast
Zoon gaat elke 3-4 maanden. Hij is pas gedaan met de tondeuse omdat hij dat graag een keer wilde, nu is het wel heel kort dus hij kan even vooruit. Maar ik vind het nu niet leuk, hij heeft krullen en nu dus even niet omdat het zo kort is, maar ik vind krullen leuker. Volgende keer weer de kapper dus.
Dochter is nu 1x geknipt en de vorige keer was het totale paniek dus hebben we het laten zitten.
Dochter is nu 1x geknipt en de vorige keer was het totale paniek dus hebben we het laten zitten.
Gast- Gast
Yrsa heeft nog steeds geen lange haren, dus zij hoeft niet naar de kapper.
Ezra heeft een hele bos, maar hij wil absoluut niet geknipt worden, eens in de zoveel tijd kunnen we er niet meer onderuit en dan doen we het zelf, maar dan moet het zo snel dat het voor het menselijk oog nauwelijks waarneembaar is. Voor hem ook geen kapper dus.
Ezra heeft een hele bos, maar hij wil absoluut niet geknipt worden, eens in de zoveel tijd kunnen we er niet meer onderuit en dan doen we het zelf, maar dan moet het zo snel dat het voor het menselijk oog nauwelijks waarneembaar is. Voor hem ook geen kapper dus.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
pff 15 euro vind ik erg veel voor die paar haartjes. Hier krijg je korting alsje maar een klein beetje laat knippen, ik betaal 7,50 voor hem.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik ga mijn zoontje binnenkort voor de 1e keer echt knippen, heb al weleens een te lange pluk van zijn kuif af gehaald. Scheelt dat ik het zelf kan doen, heb 8 jaar als kapster gewerkt. Bij meisjes zal het waarschijnlijk minder vaak nodig zijn, maar bij jongetjes gaat het best gauw dat het alweer te lang wordt.
Gast- Gast
Ik neem me steeds voor om de thuiskapster van mijn schoonmoeder eens te vragen maar telkens als het gedaan moet worden vergeet ik het... Dinsdag toch maar eens bellen, dat zal vast een stuk goedkoper zijn.
Gast- Gast
Ik heb l laatst zelf paar plukken afgeknipt. Van die rare sprieten. Verder nog niet nodig.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
S. is nu 2x geweest. Van de week gaan we samen naar de kapper dan gaan bij haar de puntjes eraf.
D. is nog niet geweest maar nu ik gel in zijn haar doet is het toch wel wat lang. Hij heeft een stekel model dan. Dus die is dan denk ik ook aan de beurt.
Toen S. voor het eerst werd geknipt was ik 17,50 kwijt vondt dat echt veel en ben nu een beetje aan het kijken naar een goedkopere kapper voor ons beide en heb die volgens mij wel gevonden.
D. is nog niet geweest maar nu ik gel in zijn haar doet is het toch wel wat lang. Hij heeft een stekel model dan. Dus die is dan denk ik ook aan de beurt.
Toen S. voor het eerst werd geknipt was ik 17,50 kwijt vondt dat echt veel en ben nu een beetje aan het kijken naar een goedkopere kapper voor ons beide en heb die volgens mij wel gevonden.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
BB Je kan ook onze tondeuse lenen voor D.. We hebben verschillende standen doe M.J ook altijd bij de jongens. Bespaar jullie weer geld;) en zoveel haar heeft hij ook nog niet!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
R gaat elke 6 weken, en dat vanaf 7 a 8 maanden. Ik betaal dan 5,-
Vriendin van mij is onze kapster en komt bij ons thuis en knipt dan de halve familie
Vriendin van mij is onze kapster en komt bij ons thuis en knipt dan de halve familie
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Wij gaan wel om de 2 maanden, anders is het zo lang lijkt net catwezel
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
D.ylan gaat elke 5a6 weken (is bijna 5 en heeft stekels, dus wel mooi bijhouden)
L.ynn heeft niet heel veel haar en is nu bijna 2 en is nu net voor de 3e keer naar de kapper geweest.
L.ynn heeft niet heel veel haar en is nu bijna 2 en is nu net voor de 3e keer naar de kapper geweest.
Gast- Gast
M. is nu 3 keer geknipt door mijn zusje, die is kapster en het is voor ons gratis.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Hier moeten ze beide echt om de 8 weken naar de kapper.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
s hoeft nog lang niet naar de kapper met zijn kale koppie
Maar wil het zelf gaan leren/doen. Ook voor mijn man want die moest vorige keer al 20,00 betalen.
Een thuiskapster kan ik niet vinden hier en als ik er 1 vind zit diegene vol.
Vind ik wel heel veel voor wat haartjes.
Maar wil het zelf gaan leren/doen. Ook voor mijn man want die moest vorige keer al 20,00 betalen.
Een thuiskapster kan ik niet vinden hier en als ik er 1 vind zit diegene vol.
Vind ik wel heel veel voor wat haartjes.
J gaat iedere 8 weken naar de kapper. T heb ik alleen nog zelf een paar keer gekortwiekt met de tondeuse, eerst even zijn haar wat voller laten worden voor ik met hem naar de kapper ga om er een model in te laten knippen.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: