Pech met kappers
+9
Jeanette
Melis_je
Jerry
Blond
Esperanza
loura
Emma_
Annemoontje
Poubelle
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Pech met kappers
Het lijkt net of je al een uitgroei van 2 maanden hebt! Mijn moeder die doet altijd high lights bij mij en gebruikt dan zo´n kapje! echt ideaal, natuurlijk ook vele malen goedkoper als wanneer een kapper het doet!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Daar moet je ook wel mee overweg kunnen en het ligt ook aan de haarlengte. Als je haar niet goed onder het kapje zit dan kan het ook maarzo zijn dat het niet mooi verdeeld is of je eindigt met allerlei vlekken. Daar had ik echt een hekel aan om te doen, ik zette liever highlights met folies.Pien schreef:Het lijkt net of je al een uitgroei van 2 maanden hebt! Mijn moeder die doet altijd high lights bij mij en gebruikt dan zo´n kapje! echt ideaal, natuurlijk ook vele malen goedkoper als wanneer een kapper het doet!
Gast- Gast
Helaas waren ze vandaag dicht dus morgen kan ik pas bellen. Die 'uitgroei' stoort me inderdaad ook heel erg.
Ik ga morgen of woensdag in Breda even bij Claire's en Bijoux Brigitte kijken
Ik ga morgen of woensdag in Breda even bij Claire's en Bijoux Brigitte kijken
Gast- Gast
Vervelend is dat dan he, dat je niet gelijk kunt bellen omdat ze op maandag dicht zijn.
Gast- Gast
Jeetje ze heeft het idd slecht gedaan.
Als je het net erg vind om wat geld uit te geven aan de kapper dan moet je echt naar M.&E kappers gaan in O.osterhout en naar T.ommie vragen. Hij is echt ZO goed.
Als je het net erg vind om wat geld uit te geven aan de kapper dan moet je echt naar M.&E kappers gaan in O.osterhout en naar T.ommie vragen. Hij is echt ZO goed.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga nog altijd terug naar Etten-Leur voor de kapper en dan ga ik naar Dasi. Ik vraag ook altijd om dezelfde kapster daar (D.orien), maar de eigenaar (J.efta) is ook goed.
Ze zitten tegenwoordig bij de bushalte, maar daarvoor hadden ze hun salon op de markt.
Ik kom nu al een jaar of 15 bij hun en ondanks dat ik nu in Nijmegen woon, ga ik voor de kapper toch vaak terug die kant op. In Nijmegen heb ik namelijk nog steeds geen kapper gevonden waar ik tevreden over ben geweest.
Ze zitten tegenwoordig bij de bushalte, maar daarvoor hadden ze hun salon op de markt.
Ik kom nu al een jaar of 15 bij hun en ondanks dat ik nu in Nijmegen woon, ga ik voor de kapper toch vaak terug die kant op. In Nijmegen heb ik namelijk nog steeds geen kapper gevonden waar ik tevreden over ben geweest.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Het is opgelost door er een kleurspoeling overheen te doen.
Nu is het donker met lichtere plukjes maar dat hele blonde is weg.
Ze zeiden dat het goed opgezet was en dat ik de aanzet van de plukken zag, het was niet zo dat het leek of ik uitgroei had. Het werd gekamd alsof het leek dat het prima opgezet was maar ik heb gezegd dat ik het zo helemaal niet droeg.
Ik wilde toen ook niet eens meer dat er nieuwe highlights in gingen en ben voor een egalere kleur gegaan.
Nu is het donker met lichtere plukjes maar dat hele blonde is weg.
Ze zeiden dat het goed opgezet was en dat ik de aanzet van de plukken zag, het was niet zo dat het leek of ik uitgroei had. Het werd gekamd alsof het leek dat het prima opgezet was maar ik heb gezegd dat ik het zo helemaal niet droeg.
Ik wilde toen ook niet eens meer dat er nieuwe highlights in gingen en ben voor een egalere kleur gegaan.
Gast- Gast
Wel fijn dat het nu is opgelost Birgit!
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kokky's kappers
» Met pech langs de weg..
» pandora glaskraal gebroken, domme pech?
» Jammer, pech gehad!
» Wat kan één gezin veel pech hebben.
» Met pech langs de weg..
» pandora glaskraal gebroken, domme pech?
» Jammer, pech gehad!
» Wat kan één gezin veel pech hebben.
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: