Wij hebben een slaapfeestje!
+3
Parisienne
LDJ
SoGood
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wij hebben een slaapfeestje!
Mijn vriend en ik zijn net heerlijk uit eten geweest en we zouden daarna naar de bios gaan, omdat er niks leuks draait hebben we het matras naar de woonkamer gesleept, zelf een spannende film gedownload en kaarsjes aangestoken. Deden we ook altijd in het begin van onze relatie, maar ook tijdens het samenwonen is het fijn.
Fijne avond allemaal, gaan jullie nog iets leuks doen?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Wij hebben een slaapfeestje!
Leeeukk!! Dat idee ga ik een keer jatten van jullie .. Hoe lief en romantisch
Wij hebben laatst onze tv en dvd speler met alle boxen verplaats naar de slaapkamer. (ons tv meubel heeft wielen en de hele dag in bed series gekeken. Was ook erg leuk haha
Wij hebben laatst onze tv en dvd speler met alle boxen verplaats naar de slaapkamer. (ons tv meubel heeft wielen en de hele dag in bed series gekeken. Was ook erg leuk haha
Gast- Gast
Dat deden wij wel eens als we in het huis van mijn schoonouders sliepen. Dat is zoo gezellig!! Kamperen in huis, heerlijk!
Gast- Gast
Wat romantisch Sogood .
Wij zitten dit weekend in het huis van mijn schoonouders.
We zijn lekker aan het relaxen, laptoppen, tv kijken, genieten van de rust hier en de gezelligheid van de dieren om ons heen incl onze eigen hond en katten.
Wij zitten dit weekend in het huis van mijn schoonouders.
We zijn lekker aan het relaxen, laptoppen, tv kijken, genieten van de rust hier en de gezelligheid van de dieren om ons heen incl onze eigen hond en katten.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Dat hebben wij met kerstmis gedaan! Samen film gekeken op het matras in de woonkamer bij de televisie... en daarna hebben we daar heerlijk geslapen, dat was écht leuk Mijn vriend deed dat vroeger met zijn moeder & oma al haha.
Gast- Gast
Klinkt heel gezellig en romantisch! Zou het ook leuk vinden, maar onze tv in de slaapkamer is beter dan die in de woonkamer, dus daar hoeven we het niet voor te doen
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nou ik krijg mijn matras met geen mogelijkheid naar beneden, laat staan weer naar boven. Was al een ramp toen we gingen verhuizen.
Wel leuk idee Wij houden gewoon wel eens een filmmarathon in bed, duiken we er na het eten in en kijken we er gewoon een stel. Ook altijd gezellig.
Wel leuk idee Wij houden gewoon wel eens een filmmarathon in bed, duiken we er na het eten in en kijken we er gewoon een stel. Ook altijd gezellig.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Ohhhhhhh, dat is zo leuk!!! Dat hebben wij ook in het begin van onze relatie gedaan. Misschien binnenkort weer eens doen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Sogood schreef:Mijn vriend en ik zijn net heerlijk uit eten geweest en we zouden daarna naar de bios gaan, omdat er niks leuks draait hebben we het matras naar de woonkamer gesleept, zelf een spannende film gedownload en kaarsjes aangestoken. Deden we ook altijd in het begin van onze relatie, maar ook tijdens het samenwonen is het fijn. :D
Dat deden wij een tijd geleden ook en sliepen dan die nacht gewoon beneden zodat onze hond erbij kon. Nu slaapt hij gewoon bij ons, boven en snap niet dat we dat niet eerder hebben gedaan.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Dat is zo gezellig inderdaad! Aantal jaar terug toen mijn man en ik verhuisd waren, sliepen we een tijdje op ons matras in de woonkamer, omdat het even niet anders kon.
Het was net kamperen, beetje improvriseren, maar eigenlijk was het best een gezellige tijd toen.
Het was net kamperen, beetje improvriseren, maar eigenlijk was het best een gezellige tijd toen.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
In het begin van onze relatie hadden vriend en ik het ook altijd over logeerpartijtjes. Samen onder de dekens enzo... De goede oude tijd
Film kijken op een matras in de woonkamer lijkt me ook wel eens leuk, maar ons matras is rete zwaar, dus dat kan niet. Gelukkig is onze bank ook lig-proof. Heerlijk, met de kaarsjes aan..
Film kijken op een matras in de woonkamer lijkt me ook wel eens leuk, maar ons matras is rete zwaar, dus dat kan niet. Gelukkig is onze bank ook lig-proof. Heerlijk, met de kaarsjes aan..
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Hebben, willen, hebben!
» Wat wil jij nog hebben?
» Dames die rijlessen hebben of gehad hebben
» Hebben, willen, hebben!
Pagina 1 van 1