Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

is jouw vriend/man handig in huis?

+45
ekiaam87
Shisha
_Cyn_
Mida4you
Verde
loura
Rose
Verona
Kaboutertje
Roxi3
Coco
Seilenna
Oasis
Tazz
Suus
Minx
xxDila
kwak
Rouxxxe
Guusje
RioolSpook
Emma_
Pompoen
studiebol
sanne-84
snoezel
Snoes
Printje
Zonnetje
Atelier Madame
Ooh La La!
Bliss
kajaka88
Thunder
Lady4
SoGood
Marin
Caresses
Rush
Parisienne
Arwyn
Silver
Makamba
Twellie
Jilke
49 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

is jouw vriend/man handig in huis? - Pagina 3 Empty Re: is jouw vriend/man handig in huis?

Bericht  Tazz ma 25 jun 2012 - 19:59

Super handig gelukkig, en als hem iets niet lukt dan belt hij zijn vader, die heeft een eigen klusbedrijf gehad en die komt dan helpen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

is jouw vriend/man handig in huis? - Pagina 3 Empty Re: is jouw vriend/man handig in huis?

Bericht  Oasis ma 25 jun 2012 - 20:57

kwak schreef:
Hij kan echt heel veel maar hij moet er zin in hebben anders komt er niks uit zijn handen.
+1, gelukkig heb ik ook nog een handige vader Wink.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Seilenna di 26 jun 2012 - 7:25

Rush schreef:
Powerbabe schreef:
Mijn vriend is heel handig. Soms neemt hij alleen niet de tijd om even uit te zoeken hoe het eigenlijk zou moeten maar doet hij gewoon wat hij denkt hoe het moet, haha.
Same here haha. En hij vindt het helemaal niet leuk als ik de handleiding lees terwijl hij al aan het prutsen is. Dus ik laat hem nou mooi aanklooien. Meestal komt het toch wel goed is jouw vriend/man handig in huis? - Pagina 3 3079029344

Heel herkenbaar. Dat heeft bij ons geresulteerd in een extra gat in het deurtje voor het handvat. Hij had niet goed gekeken naar de afstanden van de schroeven in het handvat...is jouw vriend/man handig in huis? - Pagina 3 394967

Voor de rest kan hij wel klussen. Hij heeft onze eigen inbouw kledingkast helemaal in elkaar gezet met z'n vader. Als ik graag wil dat iets opgehang word moet ik het alleen wel 10x vragen..Mad
Seilenna
Seilenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 30
Registratiedatum : 06-10-11

Bericht  Coco wo 27 jun 2012 - 6:58

Hij is het misschien wel als hij zich erin verdiept. Maar hij laat alles aan mijn vader over.
Zelf ben ik wel handig, maar grote dingen laat ik wel aan mijn vader over, die vind het heerlijk om bezig te zijn sinds hij in de wao zit.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Roxi3 wo 27 jun 2012 - 7:02

Hij doet zijn best maar hij is niet echt handig. Ik ook niet dus meestal worden er familieleden en/of vrienden ingeschakeld.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Kaboutertje wo 27 jun 2012 - 8:48

Mijn vriend is wel handig ja smile Heeft interieur design gedaan, weet en kan alles met keukens. Nu is hij bezig met het verbouwen van het huis, en heeft alles in een programma uitgetekend. Zelfs in 3d laat hij me nu al alles zien Razz ;"Kijk schat, hier komt de bank, en hier de open haard etc.." I love you
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 19:51

Nee. Meestal ben ik degene die hier aan het klussen is.

Gast
Gast

Bericht  Verona wo 27 jun 2012 - 21:37

Hij is totaal niet handig! Gelukkig kan ik veel dingen en heeft hij wel een super handige vader en broer, dus dat scheelt weer!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Rush wo 27 jun 2012 - 21:38

Dolcis_ schreef:Nee. Meestal ben ik degene die hier aan het klussen is.
Dat lijkt me echt onhandig haha. Daarin ben ik wel een beetje ouderwets denk ik./
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rose wo 27 jun 2012 - 21:52

Ja, gelukkig wel. Ik vind dat eigenlijk ook wel een beetje een mannen taak dat hij zichzelf moet kunnen redden in en om het huis.
(Het scheelt hier ook dat hij al 2x zijn ouders heeft geholpen met een verbouwing en het leuk vind om iets nieuws te leren)
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Rush wo 27 jun 2012 - 21:54

Ik vind het zelf een afknapper als hij niet met een boor o.i.d. om kan gaan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  loura wo 27 jun 2012 - 23:05

Ik denk dat ik handiger ben dan mijn vriend.. Beetje jammer maar ja je kan niet alles hebben he Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 8:43

Ehh. Nee. Laat ik het daar maar bij houden, haha. En ik ook niet is jouw vriend/man handig in huis? - Pagina 3 1270000679. Gelukkig hebben wel handige familieleden en verder sparen we en laten we dingen die we zelf niet kunnen, en niet aan anderen willen vragen, dan maar door een professional doen.

Gast
Gast

Bericht  Verde vr 29 jun 2012 - 9:24

Jep, mijn vriend is erg handig. Maakt zelf statafels e.d. van steigerhout als hobby in elk geval en kan ook goed omgaan met elektriciteit e.d. installeren.
Gaan over paar maandjes verhuizen/samenwonen en zal dan zien hoe handig hij in dat soort klussen is als schilderen enzovoorts, maar verwacht hetzelfde Wink

Ik ben ook vrij handig geloof ik, heb er weinig kans voor gehad om te merken omdat m'n vader het altijd automatisch deed. Maar de dingen die ik heb gedaan gingen goed en vind het ook leuk om gewoon zelf uit te proberen hoe iets werkt of moet.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Mida4you vr 29 jun 2012 - 9:41

Mijn man kan echt veel. We zijn momenteel aan het verhuizen en het verbaast me gewoon elke keer weer hoeveel hij kan. Zelf ben ik ook redelijk handig en dat komt ook mooi uit smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  _Cyn_ za 30 jun 2012 - 21:53

Ik denk dat ik dat beter zou kunnen doen. Maar gelukkig heeft hij een handig broertje en vader :cheering:
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Shisha za 30 jun 2012 - 21:57

Wij zijn beide wel handig. We hebben hier in huis de meeste dingen toch wel zelf gedaan.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  ekiaam87 za 30 jun 2012 - 22:02

Ja, mijne is wel handig smile
Ik ben handig in dingen aangeven en pakken haha Wink
Maar schilderen kan bijv. ook wel, alleen een boormachine o.i.d. zou ik zo 1,2,3, niet aan mijzelf toevertrouwen haha
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mermaid zo 1 jul 2012 - 1:56

Ja vooral qua technische dingen is mijn vriend heel handig (is ook z'n werk dus logisch)
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  rianne27 zo 1 jul 2012 - 2:00

Mijn man is erg handig, maar doet dit wel op zijn manier en wanneer hij daar zin in heeft. Zeuren heeft weinig zin, nou ja soms dan..gisteravond een voorzetwandje voor mij geschilderd omdat ik na 1 jaar die kleur alweer beu was. Fijn!
rianne27
rianne27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 63
Registratiedatum : 14-07-11

Bericht  Fearie zo 1 jul 2012 - 8:35

Electra waag ik me niet aan, maar kastjes in elkaar zetten, schilderen en kleine klusjes doe ik in huis. Mijn vriend doet de 'andere dingen' (al vraag ik hem al maanden (miss al wel een jaar) of ie een tegeltje in de hal wil maken - miss doe ik dat ook nog wel een keer zelf)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 5:55

Hij kan alles, van alles repareren of gewoon slopen en weer opbouwen, van zolder kamer tot wc. Badkamer gaat hij in de toekomst ook zelf doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 0:57

Mijn vriend is handig ja, hij doet (bijna) alles zelf.

Gast
Gast

Bericht  Sylvana di 3 jul 2012 - 8:38

Nee. Mijn vader daarentegen, die kan álles. En is dus ook altijd de klos als er hier iets moet gebeuren in huis. laughcry Gelukkig doet ie dat graag (voor z'n kleine meisje laughcry ).

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: