Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

is jouw vriend/man handig in huis?

+45
ekiaam87
Shisha
_Cyn_
Mida4you
Verde
loura
Rose
Verona
Kaboutertje
Roxi3
Coco
Seilenna
Oasis
Tazz
Suus
Minx
xxDila
kwak
Rouxxxe
Guusje
RioolSpook
Emma_
Pompoen
studiebol
sanne-84
snoezel
Snoes
Printje
Zonnetje
Atelier Madame
Ooh La La!
Bliss
kajaka88
Thunder
Lady4
SoGood
Marin
Caresses
Rush
Parisienne
Arwyn
Silver
Makamba
Twellie
Jilke
49 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

is jouw vriend/man handig in huis? - Pagina 2 Empty Re: is jouw vriend/man handig in huis?

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 9:02

Mijn man is al een paar weekend bezig met deze trap/pad langs het huis (foto gemaakt vanaf zolder), het gaat bij ons aan de zijkant steil omhoog een etage. Heeft ie gemaakt zodat ik met de tweelingwagen achterom naar binnen kan en geen trappen hoef te lopen in huis met 2 baby's (drive in woning met tuin achterom op woonkamerniveau). I love you

is jouw vriend/man handig in huis? - Pagina 2 554756_4142228323848_934573767_n

Laatst aangepast door Charlie op za 23 jun 2012 - 9:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

is jouw vriend/man handig in huis? - Pagina 2 Empty Re: is jouw vriend/man handig in huis?

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 9:04

Ahh Charlie dat vind ik echt zo lief!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 9:05

Ja ik ook! Dat is echt zijn manier van meedenken. De buurvrouw is trouwens wat minder blij met haar plantsoen dat is bedolven onder de aarde haha.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame za 23 jun 2012 - 9:08

Marin schreef:Hell yes, hij heeft techniek gestudeerd :-)
+1
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Zonnetje za 23 jun 2012 - 9:47

Nee, helemaal niet, ik ben nog handiger dan hij. Ik kan ook niet zo heel veel, maar ik probeer nog uit te zoeken hoe iets werkt of waarom iets het niet doet en ik heb alle IKEA-meubels in elkaar gezet.
Gelukkig hebben we ons huis helemaal kant-en-klaar gekocht, dat was precies onze smaak, en is mijn schoonvader heel handig.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Printje za 23 jun 2012 - 9:57

mmmmmm mwah.... hij begint vaak zonder echt goed na gedacht te hebben. Zo hebben we een kastje staan dat eigenlijk helemaal verkeerd is. Hij heeft de bovenste plank onder gedaan en de onderste boven waardoor het niet meer klopte en we nu een uniek kastje hebben...waar hij overigens enorm trots op is want het past allemaal precies.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Snoes za 23 jun 2012 - 10:16

Mijn vriend is de handigste man die ik ken, superfijn!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 10:40

Redelijk. Hij kan opzich veel dingen zelf maar hij heeft niet echt veel geduld daarvoor laughcry

Gast
Gast

Bericht  snoezel za 23 jun 2012 - 20:07

WHahahahahahaha.. euhm, TOTAAL niet. Zeker niet wat betreft precies werk. Hij mist ook vaak het inzicht. Lampen ed lukt dan nog wel redelijk om op te hangen, maar verder... Ben ik de klusser in huis. :cheering: Kasten in elkaar zetten, schilderen..

Vooral sloopwerk is aan hem besteed, maar ja, daar hebben we nu niet zoveel meer aan. Ja, in de tuin is het nu handig! Ben ik zo blij dat hij dat doet als ik m dan tekeer zie gaan met de schop...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  sanne-84 za 23 jun 2012 - 20:53

Jazeker. Heeft zelf met de verbouwing ook heel veel gedaan.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  studiebol zo 24 jun 2012 - 0:29

Yep, heel handig!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 0:31

Ja, hij kan/doet gewoon alles zelf. Heeft niet overal ervaring in, dus gaat eerst informatie zoeken & proberen, maar het komt altijd goed smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:05

Hij zegt van niet maar hij heeft mijn douche gemaakt dus ik ben in de gloria :cheering: en vind van wel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Pompoen zo 24 jun 2012 - 1:28

Wij zijn wel aardig aan elkaar gewaagd, ik ben behoorlijk handig, soms handiger dan hij en in andere dingen is hij weer handiger. Samen komen we in ieder geval al klussend een aardig eind. Helaas zijn er ook dingen die we allebei juist weer niet goed kunnen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Emma_ zo 24 jun 2012 - 4:01

Nee.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  RioolSpook zo 24 jun 2012 - 4:06

Ja, maar we hebben eigen klussen bedrijf waar ze ook alles aanpakken qua klussen. Dus dat spreekt voor zich. Maar soms verbaas ik me erover hoe snel hij dingen oppakt. Hij heeft bijvoorbeeld 1 x gezien hoe tegels gezet moeten worden en levert het de volgende keer zelf supernetjes en strak af. Mijn vriend kan meer dan ik, maar k ben zelf ook niet echt onhandig. Kan alles zelf, heb bijvoorbeeld gisteren een tuinpoortje bij mijn moeder in elkaar geflanst. Maar meestal vink het wel gemakkelijk dat mijn vriend het doet.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Guusje zo 24 jun 2012 - 4:13

Mijn vriend is totaal niet handig, heeft echte twee linkerhanden, maar hij wil alles wel proberen. Dat is dan wel weer erg lief smile
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 4:29

Pippa schreef:Ja, hij kan/doet gewoon alles zelf. Heeft niet overal ervaring in, dus gaat eerst informatie zoeken & proberen, maar het komt altijd goed smile

Hier hetzelfde. Bij grotere projecten vraagt hij hulp aan onze zwager.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 4:48

Nee, helemaal niet. Hij kan wel met de kabeltjes van de TV en met de computer overweg, maar dat was het dan ook....en hij heeft ook nooit zin om te klussen, hij heeft er een hekel aan.

Gelukkig ben ik gezegend met een hele handige vader die hier het een en ander al geregeld en gemaakt heeft :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe zo 24 jun 2012 - 7:46

Nee, hij heeft echt twee linkerhanden en vindt het ook niet echt leuk om te doen. Ik ben ook totaal niet handig. Gelukkig hebben we wel allebei een handige vader, maar die wonen allebei op afstand met als gevolg hier vaak dingen blijven liggen.. Vind het soms best jammer dat mn vriend geen klusser is.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  kwak ma 25 jun 2012 - 9:17

veel mensen geloven me niet als ik zeg dat mijn man handig is.
Hij kan echt heel veel maar hij moet er zin in hebben anders komt er niks uit zijn handen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  xxDila ma 25 jun 2012 - 9:24

Nee, gelukkig heb ik een vader! laughcry

Hij is wel goed in de tuin, schutting plaatsen, straten etc Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Minx ma 25 jun 2012 - 9:24

Ik ben de handige van de twee, hoe roept altijd heel trots dat hij de kattenkast heb gemaakt. Ik houd dan mijn mond maar maar ik weet beter ik heb 3/4e van het werk gedaan. Voor een gaatje boren belt hij zijn vader of broer op met het idee er achter ik heb geen boor.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Suus ma 25 jun 2012 - 9:30

Ja is jouw vriend/man handig in huis? - Pagina 2 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 19:53

Hij denkt vooral dat hij handig is in huis en op zich is hij dat ook wel, maar hij moet geen grote klussen gaan doen. (wat hij wel al 2 x heeft gedaan). Hij is veel te veel een denker, wordt zenuwachtig en chagrijnig, kan moeilijk hulp accepteren. Zo hebben wij veel te lang in project badkamer en project zolder gezeten.. Het komt uiteindelijk wel goed.. maar met veel pijn en moeite.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: