Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
+94
meisje
Star007
Bluestar
loesje
Guus
teletascha
Purpleflower
Highway
Lies
NoorA
smooch
Lilypie
Funk
Sanne
Spring
koNijntje
Jezzie
Linnie1985
Novalee
Blue flower
Alex
hellowkitty
Coco
rapa nui
Parel
Annie24
piertje
Diese
Jazzlyn
Twellie
Floor
Pussycat
Aagje!
Emmayes
Paper Crown
vlindertje
Flower_L
Sylvana
Limburg85
Smaragdje
Nijntje
sabje
Stuiterbal
Muis
MissD
Darius
Theezakje13
Pien
Monnie
CCC
kwak
Papillio
Parisienne
Steep
Kat1980
Lejow
_Jet
Bruintje Beer
Tania
Liadan
Didi
Mamsie
Laced
*Lookie*
-Ieniemienie-
Viva
holaagirl
maiadebij
Schism
moepie
_Lana_
Clapperdie
Vancity_girl
Amber-
Aimee
Happydobby
SarahKey
bolus26
vlinder-19
Fiwen
Pompoen
Coccinelle
M@niek
Linda
PiP
Jasmine
PapillonRose
Muppetje
Puggle
Océane
studiebol
Tiara
Printje
Flip Fluitketel
98 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
Ik heb vandaag het een en ander geshopt;
Is alleen iets feller roze
Dit shirtje eronder
Dan het broekje wat ik pas gekocht had;
en weer deze legging eronder gekocht. De blazer en deze legging zijn in het echt dezelfde kleur.
En voor de baby;
Dit setje (noemen ze een pyjama, ik gebruik het gewoon als kleertjes)
Eh, en van het andere setje, die staat niet meer online, maar daarvan heb ik in dit soort print;
Van newborn heb ik daarvan een overslagtruitje, mutsje, sokjes en bijpassend broekje.
Is alleen iets feller roze
Dit shirtje eronder
Dan het broekje wat ik pas gekocht had;
en weer deze legging eronder gekocht. De blazer en deze legging zijn in het echt dezelfde kleur.
En voor de baby;
Dit setje (noemen ze een pyjama, ik gebruik het gewoon als kleertjes)
Eh, en van het andere setje, die staat niet meer online, maar daarvan heb ik in dit soort print;
Van newborn heb ik daarvan een overslagtruitje, mutsje, sokjes en bijpassend broekje.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Met het vergootglas op de site van noppies kan ik zien wat er in de binnenkant zit, lijkt me idd wel een warm stofje.Didi schreef:PiP schreef:Didi schreef:
Hoe is de stof van dit vest? Lekker dik, normaal of dun?
Wil hem waarschijnlijk halen als jasje in het najaar/winter.
Ik lees het nu pas, maar t is wel een warm vest
vind ik. Beetje van dat zachte binnenin. Als je wilt kan ik morgen even voor je kijken van wat voor materiaal het is.
Van de week maar eens kijken of ze hem in een winkel in de buurt hebben!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Dat activiteitenbord van de loopwagen is hier echt favoriet Parel!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Liadan schreef:Wij hebben die bal ook gehad toen Yara klein was, zij vond 'm leuk. Kian vond 'm helemaal geweldig, hij was ongeveer 5 maanden toen hij ermee ging spelen, dan lag hij op zijn buik op een speelkleed en de bal rolde dan voor hem, af en toe gaf hij er een tik tegenaan en hij tijgerde erachteraan.Aimee schreef:Dankje http://baby-schoenen.nl/winkel/Bebbel schreef:Leuke slofjes Aimee, waar heb je ze gekocht?
Ik heb deze vandaag gekocht, omdat hij zo gek is op zijn vtech trompet. Maar hij is er hardstikke bang voor Begint hard te huilen als dat ding beweegt... Dus ik bewaar hem nog maar even in de kast!
Mijn dochter vind um nog steeds geweldig! Alleen jammer dat ze um uit dr handen laat vallen/gooit daar is ie niet voor bedoeld (vooral niet voor de vloer) haha
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Die vlinder en tamboerijn hebben wij ook Parel, vooral die vlinder is zo leuk! Zo'n lief melodietje, haha.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ook wij hebben alledrie die speeltjes die Parel showt! Vooral de loopkar was hier een heel groot succes... Helaas maar van korte duur want het enige waar ze nu naar omkijkt is eigenlijk haar pop!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ja heb het expres ook nieuw gekocht omdat er op mp ook wel een 'markt' voor is! Fijn dat het jullie bevalt!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wat is Zara een leuke winkel voor babyspulletjes. Dat weet ik nog maar net (via dit forum) en helaas zit hij ook niet echt in de buurt. Maar gisteren er eens even geweest, en goed geslaagd! Bruine broekje is van H&M (op die foto nogmaals hetzelfde broekje maar kreeg de kleur niet helemaal goed erop), shirtjes onder zijn van C&A, 4,50 voor 2 stuks, altijd handig! Maar ben helemaal verliefd op de andere spulletjes! Enige grote nadeel is dat het jasje niet in de was kan, maar ik heb er nog een ander winterjasje bij (voor de echt koudere dagen), dus in het uiterste geval kan ik hem dan even laten stomen.. In eerste instantie maar zoveel mogelijk met een doekje schoonhouden...
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Lookie; Zara Y. heeft dat broekje ook en in het geel én rood
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Jaa leuk! Ik wilde hem ook nog in het geel maar was niet meer in H's maat helaas (alleen groter..). Jammer!! Ik heb je trouwens ook een mail gestuurd net..
*Lookie*- Kletskop
*Lookie* schreef:Jaa leuk! Ik wilde hem ook nog in het geel maar was niet meer in H's maat helaas (alleen groter..). Jammer!! Ik heb je trouwens ook een mail gestuurd net..
Ben nu nog aan het werk en wil net weggaan. Als ik straks thuis ben, gegeten heb en Y. ligt op bed zal ik even terugmailen
Annie24- Ratel
Die gele, is dat een beetje okergeel? Vind het lastig beoordelen zo vanaf de site. En is dat een heel erg jongensbroekje? Of zou het model ook bij een (slank) meisje kunnen? Ik zoek namelijk precies zoiets maar ben het nog niet tegengekomen, of veel te duur.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Novalee schreef:Die gele, is dat een beetje okergeel? Vind het lastig beoordelen zo vanaf de site. En is dat een heel erg jongensbroekje? Of zou het model ook bij een (slank) meisje kunnen? Ik zoek namelijk precies zoiets maar ben het nog niet tegengekomen, of veel te duur.
Hij is idd okergeel. Weet niet of het op de foto een beetje te zien is? Het is iig een heel smal broekje, dus wat dat betreft zit je goed. Er zitten alleen wel een soort van vierkante spikes/studs op de hoekjes bij de kontzakken en de zakken op de voorkant. Maar met een shirtje erover zie je dat niet. Het is geen dun katoenen broekje, maar wel wat stugger. Balen dat ik nou morgen niet kom, anders had ik hem bij Y. aan kunnen doen; had je meteen kunnen kijken of het wat is voor N.
Laatst aangepast door Annie24 op vr 24 aug 2012 - 10:16; in totaal 1 keer bewerkt
Annie24- Ratel
Ah, oké! Kom er net ook achter dat je op de site van de Zara de foto veel groter kan zien en dan zie je ook de kleur goed en die studs idd. Maar vind dat best kunnen bij N. 't Is immers best een stoere chick
Hij is trouwens voor bij dit blousje: http://www.hm.com/nl/product/02947?article=02947-A
Hij is trouwens voor bij dit blousje: http://www.hm.com/nl/product/02947?article=02947-A
Laatst aangepast door Novalee op vr 24 aug 2012 - 10:21; in totaal 1 keer bewerkt
Novalee- Kletskop
Wat een ontzettend leuk jasje. Helemaal mijn smaak!!
Emmayes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12
Wauw Lookie wat een leuke spulletjes. Als ik ooit nog een zoon zou krijgen, ga ik ook voor die stijl.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Weet iemand of ze de "Born in 2013" shirtjes ook al ergens verkopen?? Of alleen nog maar de 2012-versie?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Emmayes schreef:
Die is van Zara toch? Die vond ik ook erg leuk! Heb nu zoiets van Esprit voor S.
Gast- Gast
Novalee schreef:Ah, oké! Kom er net ook achter dat je op de site van de Zara de foto veel groter kan zien en dan zie je ook de kleur goed en die studs idd. Maar vind dat best kunnen bij N. 't Is immers best een stoere chick
Gewoon kopen
Annie24- Ratel
Razz_ schreef:Emmayes schreef:
Die is van Zara toch? Die vond ik ook erg leuk! Heb nu zoiets van Esprit voor S.
Van Zara inderdaad. Die van Esprit leek me ook mooi maar kon ik nergens vinden (behalve dan op internet maar ik wil het stofjes dan toch graag even voelen).
*Lookie*- Kletskop
Annie24 schreef:Novalee schreef:Ah, oké! Kom er net ook achter dat je op de site van de Zara de foto veel groter kan zien en dan zie je ook de kleur goed en die studs idd. Maar vind dat best kunnen bij N. 't Is immers best een stoere chick
Gewoon kopen
Staat heel leuk bij dat blousje vind ik! Ik wil hem ook nog graag in het geel!! Misschien toch maar via internet bestellen dan...
*Lookie*- Kletskop
Kid-sit;
10,- op de kleedjesmarkt; winkelwaarde 119,-.
10,- op de kleedjesmarkt; winkelwaarde 119,-.
Gast- Gast
Novalee- Kletskop
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...
» Show hier de foto's van je kindjes!
» Show hier de foto's van je kindjes!
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: