Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

+94
meisje
Star007
Bluestar
loesje
Guus
teletascha
Purpleflower
Highway
Lies
NoorA
smooch
Lilypie
Funk
Sanne
Spring
koNijntje
Jezzie
Linnie1985
Novalee
Blue flower
Alex
hellowkitty
Coco
rapa nui
Parel
Annie24
piertje
Diese
Jazzlyn
Twellie
Floor
Pussycat
Aagje!
Emmayes
Paper Crown
vlindertje
Flower_L
Sylvana
Limburg85
Smaragdje
Nijntje
sabje
Stuiterbal
Muis
MissD
Darius
Theezakje13
Pien
Monnie
CCC
kwak
Papillio
Parisienne
Steep
Kat1980
Lejow
_Jet
Bruintje Beer
Tania
Liadan
Didi
Mamsie
Laced
*Lookie*
-Ieniemienie-
Viva
holaagirl
maiadebij
Schism
moepie
_Lana_
Clapperdie
Vancity_girl
Amber-
Aimee
Happydobby
SarahKey
bolus26
vlinder-19
Fiwen
Pompoen
Coccinelle
M@niek
Linda
PiP
Jasmine
PapillonRose
Muppetje
Puggle
Océane
studiebol
Tiara
Printje
Flip Fluitketel
98 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  *Lookie* wo 22 aug 2012 - 7:27

Annie: Waar koop je zo'n inlay? Lijkt me handig! Haha, jij kunt nu weer lekker inslaan, je kast is weer leeg ;-)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 Empty Re: Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...

Bericht  Annie24 wo 22 aug 2012 - 7:32

*Lookie* schreef:Annie: Waar koop je zo'n inlay? Lijkt me handig! Haha, jij kunt nu weer lekker inslaan, je kast is weer leeg ;-)

De kast is wel leeg, maar alle kleding die daar uitgekomen is zit in 2 van die xxl boodschappen/weekendtassen laughcry

Ik heb de inlay bij www.made2give.nl besteld. Ze hebben standaard kleuren, maar je kan hem ook zelf samenstellen. Ik had hem op maandag besteld en gister al in huis. Ben er erg blij mee smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flower_L wo 22 aug 2012 - 7:35

Leuke printjes inlays op die site!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  *Lookie* wo 22 aug 2012 - 7:37

Ze hebben inderdaad leuke, van tafelzeil zie ik nu. Ik denk eigenlijk dat ik er zelf een ga maken, dat moet vast ook wel lukken.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 wo 22 aug 2012 - 7:42

*Lookie* schreef:Ze hebben inderdaad leuke, van tafelzeil zie ik nu. Ik denk eigenlijk dat ik er zelf een ga maken, dat moet vast ook wel lukken.

Vast wel smile Ik heb 2 linkerhanden, dus heb niet eens een poging gedaan en hem maar gewoon besteld laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  *Lookie* wo 22 aug 2012 - 8:05

Annie24 schreef:
*Lookie* schreef:Ze hebben inderdaad leuke, van tafelzeil zie ik nu. Ik denk eigenlijk dat ik er zelf een ga maken, dat moet vast ook wel lukken.

Vast wel Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 561177 Ik heb 2 linkerhanden, dus heb niet eens een poging gedaan en hem maar gewoon besteld Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 394967

Handig toch, dat dat kan.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 21:52

Deze polo voor zoonlief:

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 Nieuwe-ralph-lauren-polo-s-10-euro-p-s-gucci1

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw wo 22 aug 2012 - 23:58

net even bij mijn oud collega van ter stal geweest,dit even voor V gekocht
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 4772638-385
En nog een sweater in de opruiming,ik zie alleen nu dat deze trui er ook is in fel groen..twijfel nu welke leuker is.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Papillio do 23 aug 2012 - 0:45

Die felgroene vind ik erg leuk.
Ik ben niet zo van zwart bij jonge kinderen.
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  mauwmauw do 23 aug 2012 - 0:48

ja ik twijfel of ik hem nog zal ruilen voor die groene.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 3:06

Leuke slofjes Aimee, waar heb je ze gekocht?

Gast
Gast

Bericht  Aimee do 23 aug 2012 - 3:08

Bebbel schreef:Leuke slofjes Aimee, waar heb je ze gekocht?
Dankje smile http://baby-schoenen.nl/winkel/

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 47323-vtech-rol-en-swing-bal
Ik heb deze vandaag gekocht, omdat hij zo gek is op zijn vtech trompet. Maar hij is er hardstikke bang voor Laughing Begint hard te huilen als dat ding beweegt... Dus ik bewaar hem nog maar even in de kast!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Annie24 do 23 aug 2012 - 6:36

Aimee schreef:Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 47323-vtech-rol-en-swing-bal
Ik heb deze vandaag gekocht, omdat hij zo gek is op zijn vtech trompet. Maar hij is er hardstikke bang voor Laughing Begint hard te huilen als dat ding beweegt... Dus ik bewaar hem nog maar even in de kast!

Hier was dat ding ook geen succes, maar meer omdat Y. er al te oud voor was. Hij kreeg hem van zijn overgrootoma met de kerst toen hij 11 maanden was, maar hij kon met 10 maanden al lopen, dus vond zo'n rolbal totaal niet interessant Laughing Heb hem toevallig 2 weken geleden via MP verkocht, want dat ding lag maar te liggen hier laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  kwak do 23 aug 2012 - 6:39

voor baby heb ik een groene trui met "stoer" en een groene trui met een gele helikopter gekocht maar kan geen plaatjes vinden.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Annie24 do 23 aug 2012 - 6:43

Annie24 schreef:
Razz_ schreef:Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 G25141_054
Ik heb deze jas besteld voor S. I love you
Bij de site van Esprit zelf was hij uitverkocht in zijn maat. Ik heb 'm net op een andere site besteld en met een extra kortingscode. Betaal er nu 37,40 voor!

Ik heb 'm ook besteld Embarassed Was niet de bedoeling, maar ik zat dit topic te lezen en mijn vriend vond hem zo leuk dat hij wilde dat ik hem zou bestellen (wat een straf Razz ) Heb maar 86 en 92 besteld. Y. zit nu in 86/92, maar ik vind jassen altijd groter vallen dan shirts en het retour sturen is gratis, dus dan kan ik mooi vergelijken smile

Hij is binnen I love you
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan do 23 aug 2012 - 6:44

Aimee schreef:
Bebbel schreef:Leuke slofjes Aimee, waar heb je ze gekocht?
Dankje smile http://baby-schoenen.nl/winkel/

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 47323-vtech-rol-en-swing-bal
Wij hebben die bal ook gehad toen Yara klein was, zij vond 'm leuk. Kian vond 'm helemaal geweldig, hij was ongeveer 5 maanden toen hij ermee ging spelen, dan lag hij op zijn buik op een speelkleed en de bal rolde dan voor hem, af en toe gaf hij er een tik tegenaan en hij tijgerde erachteraan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Liadan do 23 aug 2012 - 6:59

Voor Kian heb ik dit gekocht:
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 C-a-palomino-t-shirt-rood
Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 C-a-baby-club-jasje-bruin-groen-blauw-rood-wit

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 7:00

Ik heb nog op MP wat leuks gekocht voor buikbaby, misschien lukt het om het hier te laten zien! I love you

Gast
Gast

Bericht  Star007 do 23 aug 2012 - 7:04

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 HeatherWhiteklein

Ik heb deze leren slofjes net besteld. Ze heeft deze zomer andere slofjes van Baby paws aan en moet zeggen dat ik ze het geld meer dan waard vind.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 7:06

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 Babycc

Gast
Gast

Bericht  Parel do 23 aug 2012 - 8:46

Leuk Anniej, Liadan & Star!

Ik heb als laatste wat speelgoed voor L. gekocht, ze is zo snel qua ontwikkeling ineens, en al dr andere speelgoed is nog steeds een beetje babyspeelgoed. Ze speelt nu het liefste met mijn sleutels, de afstandsbediening of mijn telefoon, en dat is nou niet bepaald fijn..

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 _products_vtech_vtech_babywalkeroze_550_519

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 1004004011067142

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 Vtech_mijn_klein_4dfb429e0746b

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 BABY590160_mi1_pd65_1

Laatst gekocht voor de kindjes!!! Show hier...  - Pagina 37 FLAD590100_mi1_pd65_1
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  studiebol do 23 aug 2012 - 8:52

Leuk parel! Ik heb dat hier ook, dat ze nog wat met babyspeelgoed spelen, al vind V het nog heerlijk om met haar nijntje rammelaar te zitten en op te kauwen I love you L die sloopt voornamelijk dingen waar ze niet aan mag zitten en heeft met een pen op de tafel gekrast Mad

Na de vakantie ga ik het speelgoed ook is goed uit zoeken en op zoek naar andere dingen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 8:53

Leuk parel! Bekende babywalker! Y vond het ook helemaal geweldig, denk dat ie nu net 2weken op zolder, was er beetje klaar mee en ze keek er amper naar om.

Gast
Gast

Bericht  Parel do 23 aug 2012 - 8:58

Anniej, straks kan die weer naar beneden Laughing Heb hem nu voor 35 euro ipv 45 euro, dus vond het wel fijn!

Studie, ze speelt ook nog wel met veel, maar het meeste zijn krijgertjes, heb echt nauwelijks wat nieuws gekocht. Kleren heeft ze genoeg, dan gaan we maar over op het speelgoed haha!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 8:59

Jaaaaa hij mag straks weer naar beneden hihihihihi. Ik had hem in nieuwstaat op MP voor 20,-

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: