Damn geweten
+12
Stuiterbal
Gympie
Susan
Paper Crown
Blair
snoezel
Lejow
loura
Tazz
Arwyn
girli
Poubelle
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Damn geweten
Het ligt er een beetje aan om wat voor iets het gaat. In dit geval met een box zou ik zeker bellen ja. Dat vind ik nogal wat.
Maar zoals vorige week werd mijn smoothie niet afgerekend. En in dat geval vond ik het een fout van hun. Kwestie van niet opletten. En heb ik verder ook niks gezegd.
Maar zoals vorige week werd mijn smoothie niet afgerekend. En in dat geval vond ik het een fout van hun. Kwestie van niet opletten. En heb ik verder ook niks gezegd.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik zou er niet eens over na hoeven denken.. Zou direct even bellen dat er wat fout is gegaan. Vind dit echt een te groot iets.
Als 't nou om een pak melk gaat omdat het kassameisje haar hele weekend weer een het bespreken is met haar collega vind ik het anders...
Als 't nou om een pak melk gaat omdat het kassameisje haar hele weekend weer een het bespreken is met haar collega vind ik het anders...
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik zou het gewoon houden zolang ze er niet over bellen, mooie meevaller toch.
Tijdje geleden had ik een hele mooie prijzige canvas gekocht, gelijk afgerekend via i-deal. Kreeg ik er twee, nou mooi toch die ga ik echt niet terugbsturen. Hangt nu bij opa en oma.
Tijdje geleden had ik een hele mooie prijzige canvas gekocht, gelijk afgerekend via i-deal. Kreeg ik er twee, nou mooi toch die ga ik echt niet terugbsturen. Hangt nu bij opa en oma.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Ik zou waarschijnlijk wel bellen, maar ik vind het ook geen halsmisdaad als mensen het als een meevaller zien en de box houden. Het is misschien niet zo netjes, maar ik kan het wel begrijpen.
+1.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Zeker bij zo'n groot bedrag zou ik bellen. Maar dat heeft met mijn eigen geweten te maken.
Ik kan wel begrijpen dat je even wacht tot er van hún kant reactie komt.
Ik kan wel begrijpen dat je even wacht tot er van hún kant reactie komt.
Gast- Gast
Babydoll schreef:Hun fout hun probleem? Maar als het ons zou gebeuren (door je eigen internetshopje of dergelijk) zouden we een topic openen hoe schandalig het wel niet is dat de mensen je product zomaar houden ipv te bellen of terug te sturen.
Ik zou ook bellen, het gaat hier niet om een broek van €20,00 ofzo, daarnaast zou ik elke keer als de telefoon zou gaan schrikken en denken; "zullen zij het zijn? om te bellen voor de box?"
+1 Ik zou het niet netjes vinden om het dan te houden. Of ze er nou wel achter komen of niet. Het zou voor mij voelen als gestolen goed (en dat gedijt niet toch? . Dus ik zou bellen en vragen of ik het voor een lager bedrag mocht kopen. Hoeven zij het niet op te halen en ik heb er een goedkope box bij.
Gast- Gast
Ik zou bellen, want ik zou de box niet met een goed gevoel kunnen gebruiken.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Damn you autocorrect!
» Damn you ...
» Damn, wat is het toch koud! :(
» Damn! :(
» Damn you autocorrect
» Damn you ...