Goedemorgen vrijdag!
+11
Pandora
MADDIE
Chocoholic
silly-one
Kowalski
Krullebol
heartsdale
Joli86
Bimbam
patjuhhh
Silver
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen vrijdag!
Goodmorning!
Lekker geslapen? Last van het (on)weer gehad? Ik niet echt, werd alleen 1.00 wakker van mijn vriend die thuis kwam, daarna nog 30 min wakker gelegen..
Wat zijn de plannen vandaag? Vandaag heb ik een korte dienst tot 10u en dan geen idee wat ik ga doen, als het dan nog mooi droog is even een blokje op de racefiets, anders eerst maar even een slag door huis. Moet ook gebeuren. Morgen nog een korte dienst tot 10u en dan mag ik ook even een weekje vakantie hebben.
Fijne dag allemaal!
Lekker geslapen? Last van het (on)weer gehad? Ik niet echt, werd alleen 1.00 wakker van mijn vriend die thuis kwam, daarna nog 30 min wakker gelegen..
Wat zijn de plannen vandaag? Vandaag heb ik een korte dienst tot 10u en dan geen idee wat ik ga doen, als het dan nog mooi droog is even een blokje op de racefiets, anders eerst maar even een slag door huis. Moet ook gebeuren. Morgen nog een korte dienst tot 10u en dan mag ik ook even een weekje vakantie hebben.
Fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen vrijdag!
Goedemorgen, ik heb erg slecht geslapen. Vanaf 2 uur de hele tijd wakker geweest.
En heb ook nog knallende koppijn, Maarja je kunt niet alles hebben.
Vandaag werken van 7 tot half4 en dan weekend. Verder doe ik vanavond helemaal niks. Denk dat ik vroeg mijn bed induik. Fijne dag allemaal!
En heb ook nog knallende koppijn, Maarja je kunt niet alles hebben.
Vandaag werken van 7 tot half4 en dan weekend. Verder doe ik vanavond helemaal niks. Denk dat ik vroeg mijn bed induik. Fijne dag allemaal!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Gaap...
Goeedemorgen! Hier om half 6 gewekt door een zeer energieke kat.. *zucht*
fijne dag vandaag! Ik zit gewoon tot 5u op kantoor.
Goeedemorgen! Hier om half 6 gewekt door een zeer energieke kat.. *zucht*
fijne dag vandaag! Ik zit gewoon tot 5u op kantoor.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, kon nog wel langer blijven liggen maar helaas, ik moet gewoon werken straks. Heb nu wel een gigantisch verstopte neus, heel fijn zo'n verkoudheid .
Fijne dag vandaag!
Ik heb heerlijk geslapen, kon nog wel langer blijven liggen maar helaas, ik moet gewoon werken straks. Heb nu wel een gigantisch verstopte neus, heel fijn zo'n verkoudheid .
Fijne dag vandaag!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Goedemorgen,
Vanacht prima geslapen.. Vandaag lekker al weekend. Zo met mama en schoonmama op zoek naar mijn trouwjurk!! Zo ontzettend veel zin in!
Vanavond personeelsfeest, ook helemaal zin in!!
Word een topdag!
Vanacht prima geslapen.. Vandaag lekker al weekend. Zo met mama en schoonmama op zoek naar mijn trouwjurk!! Zo ontzettend veel zin in!
Vanavond personeelsfeest, ook helemaal zin in!!
Word een topdag!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Goedemorgen!
Ik heb wederom slecht geslapen. Ik ben nog steeds snotverkouden en mijn keelpijn is ook nog niet over. Vandaag hoef ik maar tot 12 uur te werken. Vanmiddag nog even met een collega dingen regelen en ik heb een gesprek met de directeur. Vanavond op tijd naar bed. Ik hoop dat ik dan niet zo spook als vannacht.
Een fijne dag!
Ik heb wederom slecht geslapen. Ik ben nog steeds snotverkouden en mijn keelpijn is ook nog niet over. Vandaag hoef ik maar tot 12 uur te werken. Vanmiddag nog even met een collega dingen regelen en ik heb een gesprek met de directeur. Vanavond op tijd naar bed. Ik hoop dat ik dan niet zo spook als vannacht.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen.
Wij hebben ons verslapen, en vriendlief komt dus een beetje te laat. Van het slechte weer heb ik hier niks meegekregen, zal ook wel mee zijn gevallen denk ik. Vandaag ben ik vrij van mn werk, moet straks naar het ziekenhuis voor een fietstest en een eindgesprek met de cardioloog. Ik hoop dat alles goed is. Als dat het geval is wil ik even langs het bedrijf om me voor te stellen en om te vragen of ze nog vacatures open hebben staan.
Later vandaag even boodschappen doen en boven opruimen.
Iedereen een hele fijne vrijdag gewenst!
Wij hebben ons verslapen, en vriendlief komt dus een beetje te laat. Van het slechte weer heb ik hier niks meegekregen, zal ook wel mee zijn gevallen denk ik. Vandaag ben ik vrij van mn werk, moet straks naar het ziekenhuis voor een fietstest en een eindgesprek met de cardioloog. Ik hoop dat alles goed is. Als dat het geval is wil ik even langs het bedrijf om me voor te stellen en om te vragen of ze nog vacatures open hebben staan.
Later vandaag even boodschappen doen en boven opruimen.
Iedereen een hele fijne vrijdag gewenst!
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Goedemorgen,
Kheb raar geslapen. Ik sliep raar, veel wakker en uit eindelijk ook vroeg wakker terwijl dat niet hoeft. Ach ja, gelijk maar een hoop dingen regelen. Mailtjes sturen,bellen,opruimen en tas inpakken want ik ga weekendje weg naar Limburg, heerlijk!
Laat de zon maar schijnen, fijne dag allemaal!
Kheb raar geslapen. Ik sliep raar, veel wakker en uit eindelijk ook vroeg wakker terwijl dat niet hoeft. Ach ja, gelijk maar een hoop dingen regelen. Mailtjes sturen,bellen,opruimen en tas inpakken want ik ga weekendje weg naar Limburg, heerlijk!
Laat de zon maar schijnen, fijne dag allemaal!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Morgen!! Hij is nog niet goed hier... Wederom slecht amper geslapen
Lig nu nog in bed, zo lekker douchen en bakkie koffie en wie weet is het dan wel een goeie morgen!
Lig nu nog in bed, zo lekker douchen en bakkie koffie en wie weet is het dan wel een goeie morgen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Goedemorgen
Hier vooral kort geslapen. Gisterenavond moest ik nog een wedstrijd tennissen in de laatste geplande ronde (22.00). Eer we de baan op konden was het 22.15 dus dat viel op zich nog wel mee vanwege het weer. Toch pas om 23.45 van de baan af gekomen en na nog wat drinken met de tegenstandster, naar huis gaan een douche was het pas half 2 eer ik in bed lag.
Gelukkig vandaag maar bij in PW surveilleren en daarna klaar, dus vanmiddag ga ik nog even lekker slapen. Vanavond een verjaardag van een vriendin, maar daar zal het niet zo heel laat worden.
Fijne dag allemaal.
Hier vooral kort geslapen. Gisterenavond moest ik nog een wedstrijd tennissen in de laatste geplande ronde (22.00). Eer we de baan op konden was het 22.15 dus dat viel op zich nog wel mee vanwege het weer. Toch pas om 23.45 van de baan af gekomen en na nog wat drinken met de tegenstandster, naar huis gaan een douche was het pas half 2 eer ik in bed lag.
Gelukkig vandaag maar bij in PW surveilleren en daarna klaar, dus vanmiddag ga ik nog even lekker slapen. Vanavond een verjaardag van een vriendin, maar daar zal het niet zo heel laat worden.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen!
Ik heb niet goed geslapen vannacht, maar ja, ik had gistermiddag nog een dutje gedaan, dus dan vraag je er ook om. Maar een dutje tussendoor is zo lekker!
Anyway, ik ga vandaag voor 't eerst paintballen (met 14 anderen van mijn semester) en ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn! Hopelijk word ik niet elke ronde erg snel geraakt, want dan is 't not so much fun.
Fijne dag iedereen!
Ik heb niet goed geslapen vannacht, maar ja, ik had gistermiddag nog een dutje gedaan, dus dan vraag je er ook om. Maar een dutje tussendoor is zo lekker!
Anyway, ik ga vandaag voor 't eerst paintballen (met 14 anderen van mijn semester) en ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn! Hopelijk word ik niet elke ronde erg snel geraakt, want dan is 't not so much fun.
Fijne dag iedereen!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Goeiemorgen!
Patjuh en Liv: Beterschap!
Justme: Heel veel plezier, spannend!
Patjuh en Liv: Beterschap!
Justme: Heel veel plezier, spannend!
Kowalski- Ratel
Goedemorgen allemaal!!
Heb prima geslapen, maar voel me nog wel wat moe!! Nog een beetje wakker worden dus. Ik moet vandaag nog werken... en dan lekker weekend!! Vanavond een fotoshoot met schoonfamilie en morgen kort even met mijn zus de stad in. Verder lekker rustig aan doen.
Heb prima geslapen, maar voel me nog wel wat moe!! Nog een beetje wakker worden dus. Ik moet vandaag nog werken... en dan lekker weekend!! Vanavond een fotoshoot met schoonfamilie en morgen kort even met mijn zus de stad in. Verder lekker rustig aan doen.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb slecht geslapen, mijn dochter heeft last van doorkomende kiezen en was dus onrustig en zelf kon ik niet slapen omdat vandaag mijn beste vriendinnetje trouwt en ik ceremoniemeester ben!
Desondanks redelijk fit nu, en het zonnetje schijnt.... ! Zo naar de kapper en de schoonheidssalon.
Desondanks redelijk fit nu, en het zonnetje schijnt.... ! Zo naar de kapper en de schoonheidssalon.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Goedemorgen!
Heerlijk geslapen aan deze kant Vandaag overdag niet veel plannen. Gezellig even dollen met mijn nichtjes en vanavond uit eten met mijn vriend. Daarna op verjaardag bij mijn schoonvader.
Iedereen een fijne dag vandaag
Heerlijk geslapen aan deze kant Vandaag overdag niet veel plannen. Gezellig even dollen met mijn nichtjes en vanavond uit eten met mijn vriend. Daarna op verjaardag bij mijn schoonvader.
Iedereen een fijne dag vandaag
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik kan elk moment gebeld worden of ik geslaagd ben...ik ben misselijk.
Ik kan elk moment gebeld worden of ik geslaagd ben...ik ben misselijk.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Dan heb je nog lang moeten wachten zeg Gymp! Ik duim met je mee, komt vast goed!! Klok uit het zicht halen en tv kijken ofzo
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Goedemorgen!
Wat spannend Gympie! Succes met wachten!
Ik heb wel goed geslapen vannacht. Ben alleen best wel moe, maar dat komt door de hectische week die ik heb gehad. Vandaag ben ik aan het werk, en het kost me echt moeite haha. Vanavond ga ik naar de 'Utrecht meeting'.
Fijne dag allemaal!
Wat spannend Gympie! Succes met wachten!
Ik heb wel goed geslapen vannacht. Ben alleen best wel moe, maar dat komt door de hectische week die ik heb gehad. Vandaag ben ik aan het werk, en het kost me echt moeite haha. Vanavond ga ik naar de 'Utrecht meeting'.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Gympie wat spannend! Ik duim met je mee!!!
Kowalski- Ratel
Spannend Gympie! Ik duim voor je!
Hier een minder leuke vrijdag, ben net thuis van de dierenarts. Heb één van mijn katten in moeten laten slapen
Hier een minder leuke vrijdag, ben net thuis van de dierenarts. Heb één van mijn katten in moeten laten slapen
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Goedemorgen!
Spannend Gympie! Wachten is op zulke momenten ook echt hatelijk
Ik moet vandaag nog wat aan school doen en leren voor een examen. En mijn tas inpakken voor morgen, ga een nachtje naar Brussel!
Have a nice day!
Spannend Gympie! Wachten is op zulke momenten ook echt hatelijk
Ik moet vandaag nog wat aan school doen en leren voor een examen. En mijn tas inpakken voor morgen, ga een nachtje naar Brussel!
Have a nice day!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
GESLAAGD!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12