Wat vinden jullie de fijnste mobiele telefoon?
+24
Bubbelicious
Verona
Middleme
Rush
Pussycat
Arwyn
Shisha
Japie
Atelier Madame
Zora
Blond
Toet
Bazinga
Minx
Snack a Jack
ExpressoB
mo-lola
Antibes
VeryCherry
SoCali
Reeza
Zwerver
Susan
Lenster
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat vinden jullie de fijnste mobiele telefoon?
Ik heb een htc one x heel fijne telefoon.
Wel vergelijkbaar met de s3 schijnt....
Wel vergelijkbaar met de s3 schijnt....
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
HTC.
I Android.
Ik moet echt niets hebben van Apple etc.
I Android.
Ik moet echt niets hebben van Apple etc.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb een iPhone en ik zou niets anders meer willen. Ik vind Android heel onprettig werken, erg onoverzichtelijk. Apple werkt veel fijner naar mijn mening!
Gast- Gast
Ise schreef:Ik mag een nieuwe uitzoeken ik twijfel tussen een samsung galaxy of een iphone.
Alleen vind de prijs best wel heftig voor een iphone. Bij hi waar ik een abonnement op heb betaal ik voor de nieuwste het eerste half jaar 24,95 per maand voor het beste internet en gratis bellen/smsen naar hi nummers MAAR daarna 59 euro per maand.
Of ik wil een sim only voor mijn blackberry maar weet niet of dat kan op een blackberry met het speciale internet.
Dus twijfel twijfel..
Wat vinden jullie een fijne telefoon??
Je zou eens kunnen vragen in een telefoonwinkel hoe het is bij andere providers. Mijn man zat eerst ook bij HI en wilde een galaxy SII. Daar zou ie een hoog abbonnement hebben + nog veel moeten bijbetalen voor z`n telefoon. Bij een andere provider kreeg ie het toestel gratis + het eerste (half) jaar 50% abbonnementskosten en nu heeftie geloof ik 30 of 40 euro per maand.
Gast- Gast
Klopt Lily, Hi is sinds de toestellease helemaal niet meer van de normale prijzen.
Daarom ben ik overgegaan naar SimOnly!
Daarom ben ik overgegaan naar SimOnly!
Rush- Lady Post-a-lot
Zeker weten de iPhone! Besturing werkt voormij veel makkelijker dan Samsung.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Tip! Als je een abonnement gaat afsluiten, probeer via KPN de Personal Sim abonnementen af te sluiten. Vrijwel elke provider heeft de actie, dat je de eerst x-aantal maanden een lager bedrag betaalt, KPN doet dat ook, maaaaar..
Met de Personal Sim, kan je maandelijks je abonnement aanpassen, omhoog én omlaag. Dus; bestel een duur abonnement, zodat je een mooi toestel gratis krijgt, betaal van dat hoge abonnement, de eerste x-aantal maanden maar de helft van de prijs ennn gooi daarna je abonnement gewoon omlaag, zodat 't in je budget past.
Met de Personal Sim, kan je maandelijks je abonnement aanpassen, omhoog én omlaag. Dus; bestel een duur abonnement, zodat je een mooi toestel gratis krijgt, betaal van dat hoge abonnement, de eerste x-aantal maanden maar de helft van de prijs ennn gooi daarna je abonnement gewoon omlaag, zodat 't in je budget past.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
@ jop, maar dan moet je wel zelf je toestel nog bijbetalen toch? Dit is toch alleen een simkaart.
edit heb even op de website gekeken en dit ziet er wel aantrekkelijk uit, en nu zijn alle abo`s ook 25 euro zie ik (of zit er een addertje onder het gras?)
edit heb even op de website gekeken en dit ziet er wel aantrekkelijk uit, en nu zijn alle abo`s ook 25 euro zie ik (of zit er een addertje onder het gras?)
Gast- Gast
Jop, dat deed ik ook altijd bij Hi haha!
Rush- Lady Post-a-lot
@Jop: volgens mij kan dat trucje niet meer bij KPN sinds zij dat toestellease hebben ingevoerd. Dan betaal je sowieso een vast bedrag per maand voor die telefoon en boeit het niet welk abo je erbij afsluit.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb geen ervaring met de i phone, maar ik ga voor de samsung. Heb nu een jaartje de galaxy mini en het toestel bevalt me prima! Overzichtelijk, veelzijdig, maakt goede foto's, ik kan er heel veel mee.
Gast- Gast
Lily schreef:@ jop, maar dan moet je wel zelf je toestel nog bijbetalen toch? Dit is toch alleen een simkaart.
Ik heb mijn abonnement daar vorig jaar september zo afgesloten; ik wilde een jaarabonnement en een duur toestel, als ik dat 'gewoon' zou doen, zou ik iets van 140 euro p/m kwijt zijn, dus die mevrouw wees me op de Personal Sim; ik sloot een abonnement af van 1700 MB en 1000 belminuten/sms, dat normaal gesproken 102,- kost. Omdat ik de eerste 2 maanden korting kreeg, betaalde ik de eerste 2 maanden 50,- per maand en daarna heb ik 'm verlaagd naar mijn huidige abonnement van 43,- (750 mb internet, 270 sms/belminuten)
Volgens mij heeft KPN niet die lease-acties, hoor. Ik dacht dat alleen HI dat had, want MTV mobile heeft ook nog steeds de 'oude' abonnementen..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik vind de samsung galaxy s2 echt een heerlijk toestel! Hij is helaas ter reparatie nu omdat mijn speakers het niet goed deden, nu dus weer mijn iPhone 3G, nou ik irriteer mij dood aan dat ding... Wat een verschrikking zeg!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Atelier Madame schreef:@Jop: volgens mij kan dat trucje niet meer bij KPN sinds zij dat toestellease hebben ingevoerd. Dan betaal je sowieso een vast bedrag per maand voor die telefoon en boeit het niet welk abo je erbij afsluit.
KPN HI heeft toestellease, wat ik zo lees KPN zelf niet.
Gast- Gast
Ik had eerst een Samsung Galaxy S en dat ding liep heel vaak vast..werd er knettergek van. Met de Iphone 4s die ik nu heb, heb ik helemaal geen problemen. Ik zou dus echt voor een Iphone gaan.
Gast- Gast
Samsung Galaxy
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een iPhone, maar vind ik het de beste telefoon die ik ooit heb gehad?
Nee. Bij verre na niet.
Maar er is zo veel mogelijk op dat ding, en erg makkelijk te gebruiken met mijn iMac dus vandaar dat ik hem heb gekocht.
Ik was verliefder op mijn Blackberry toentertijd. Maar dat was ook mijn eerste smartphone - nu ben ik gewoon verwend.
Gast- Gast
Jop schreef:Lily schreef:@ jop, maar dan moet je wel zelf je toestel nog bijbetalen toch? Dit is toch alleen een simkaart.
Ik heb mijn abonnement daar vorig jaar september zo afgesloten; ik wilde een jaarabonnement en een duur toestel, als ik dat 'gewoon' zou doen, zou ik iets van 140 euro p/m kwijt zijn, dus die mevrouw wees me op de Personal Sim; ik sloot een abonnement af van 1700 MB en 1000 belminuten/sms, dat normaal gesproken 102,- kost. Omdat ik de eerste 2 maanden korting kreeg, betaalde ik de eerste 2 maanden 50,- per maand en daarna heb ik 'm verlaagd naar mijn huidige abonnement van 43,- (750 mb internet, 270 sms/belminuten)
Volgens mij heeft KPN niet die lease-acties, hoor. Ik dacht dat alleen HI dat had, want MTV mobile heeft ook nog steeds de 'oude' abonnementen..
Klopt, zo heb ik het anderhalve maand geleden nog gedaan.
Ik heb een Iphone en ik ben er heel blij mee. Ik was wel blijer met mijn blackberry toen ik hem kreeg, maar dat was mijn eerste smartphone dus ik denk dat dat het eerder was. Want ik vind mijn iPhone eigenlijk lekkerder werken! Ik heb wel mijn toetsenbord van mn blackberry heel erg gemist. Maar nu heb ik een leentelefoon met een toetsenbord omdat mijn iPhone stuk is en vind ik het verschrikkelijk. Dus een kwestie van gewenning denk ik!
Gast- Gast
Zora schreef:iPhone. Heb nog nooit zo'n fijne telefoon gehad. Alles werkt zoals je wil, alles kan. Erg fijn.
Niet helemaal waar, een glas thee kon de mijne niet aan van de week. Maar voor zestig euro was hij binnen 24 uur gerepareerd.
Om de vraag te beantwoorden: iPhone!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik wil niet meer anders dan de iPhone.
Muisz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik ook niet, ben echt helemaal verkocht.Muisz schreef:Ik wil niet meer anders dan de iPhone.
Gast- Gast
Nokia 3310, absolute topper!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Mobiele telefoon
» Mobiele telefoon vraag
» Aanrader mobiele telefoon?
» Verzekering bij mobiele telefoon
» Is jouw mobiele telefoon verzekerd?