Glasvezel
+7
Inge
Error
Coco
nijntje4
Tania
TukTuk
Pussycat
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Glasvezel
Ohh okee. Zover had ik mij er niet in verdiept haha.
Ik hoor er verder alleen maar positieve verhalen over. En dat het lekker snel is
Ik hoor er verder alleen maar positieve verhalen over. En dat het lekker snel is
Gast- Gast
De verkopers van vodafone zijn de hele haarlemmermeer al rond geweest zie ik bij ons stond er van de week ook al een (erg mooie) jongen aan de deur. Ik zei alleen dat wij het al hebben en dat leek hij niet te geloven. Toen ik hem vroeg of hij het soms even wilde controleren kwam hij nog binnen ook...
ik ben verder wel te spreken over dat glasvezel gebeuren, maar merk niet heeel veel verschil met ziggo. Alleen een jaar lsng gratis uitzending gemist is wel super!
ik ben verder wel te spreken over dat glasvezel gebeuren, maar merk niet heeel veel verschil met ziggo. Alleen een jaar lsng gratis uitzending gemist is wel super!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Alles studentenwoningen van de SSHN in Nijmegen hebben het. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet heel erg mis. Ik had het wel in mijn studentenkamer van de SSHN. Nu niet meer, maar ik merk niet echt super veel verschil. Ik baal er wel van dat de verbinding de laatste tijd prut is, maar dat ligt meer aan UPC.
Toch ben ik er nu niet echt mee bezig, omdat ik (helaas) nog in een studentenwoning woon.
Toch ben ik er nu niet echt mee bezig, omdat ik (helaas) nog in een studentenwoning woon.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ikzelf heb glasvezel van KPN (het bronze pakket) en ben super tevreden. 6 Programmas tegelijkertijd opnemen, super snel internet, een handige app zodat als ik niet thuis ben en toch wat wil opnemen dat dit dan ook kan, en veel minder storingen dan Ziggo (dat had ik bij mijn vader).
En heb hier (H.aarlem.mermeer) 2 maanden geleden al iemand van Vodafone aan de deur gehad, maar was snel weg omdat ik alles al had
En heb hier (H.aarlem.mermeer) 2 maanden geleden al iemand van Vodafone aan de deur gehad, maar was snel weg omdat ik alles al had
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: