Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Glasvezel

3 plaatsers

Ga naar beneden

Glasvezel Empty Glasvezel

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 6:18

Omdat wij de laatste tijd echt totaal niet meer te spreken zijn over Ziggo, zitten we erover te denken om dan ook gelijk maar de overstap te maken naar glasvezel.

Wie heeft er ervaring met de volgende glasvezel-aanbieders: Tele 2, Fype, Tweak, Telfort, Lijbrandt, Concepts of Vodafone?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Glasvezel Empty Re: Glasvezel

Bericht  Coco zo 14 apr 2013 - 10:18

Wij met vodafone maar willen er weer vanaf. Ziggo was zelfs beter. Wij stappen zodra we toestemming(zijn in conflict) hebben over op kpn denk ik.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 10:38

Kpn zit hier ook zag ik idd, maar die is weer bijna 20 euro duurder dan wat we nu kwijt zijn. Natuurlijk krijg je er wel veel meer voor, maar toch... Dat spotify premium trekt me dan weer wel, trouwens.

Gast
Gast

Bericht  Nyx zo 14 apr 2013 - 10:43

Glasvezel is al wel in het huis gebracht? Want in de meeste gevallen ligt het tot aan de deur en kost het binnen brengen van glasvezel ook nog een x bedrag.

Misschien dat een adsl verbinding iets is?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 10:44

Glasvezel is al binnen.

Edit: ik heb trouwens niet alleen klachten over het internet, maar ook over de tv-ontvangst smile

Gast
Gast

Bericht  Nyx zo 14 apr 2013 - 10:48

En Ziggo doet daar niets aan? Lekker slecht dan.

Hier ligt wel Glasvezel, maar tot aan het huis. Binnenbrengen kost zoveel dat wij (ik, familie, vrienden) nog even wachten. Daarnaast ben ik een huis-tuin-keuken-internetter en Glasvezel zou voor mij geen meerwaarde hebben. Ik houd het bij mijn adsl-tje. Maar gelukkig ligt het bij jullie wel, daar heb je in ieder geval geen omkijken naar.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 14 apr 2013 - 10:51

We hebben al geregeld gebeld, en dan gaat het twee weken hoed, en dan ligt elke keer weer het internet of de tv-ontvangst eruit. Steeds maar heel even hoor, maar toch. Het is nu zelfs zo dat ik in de slaapkamer maar op het onbeveiligde netwerk van de buren zit, die knalt er tenminste niet uit.

Gast
Gast

Bericht  Nyx zo 14 apr 2013 - 11:02

Dat klinkt in ieder geval niet goed. Wat vreemd dat, als je al zo vaak hebt gebeld met dezelfde klacht, dat ze niet iets blijvends hebben kunnen regelen.

Het lijkt me trouwens wel gaaf, gewoon een gevoel, om via Glasvezel televisie te kunnen kijken. Maar er schijnt al weer iets te zijn dat nog sneller is dan Glasvezel, wat ze op de markt willen brengen. Volgens mij was dat onlangs ergens bij Radar, Kassa, Koffietijd of andere onzin dat ik kijk. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  TukTuk zo 14 apr 2013 - 19:00

Ik lees even mee, we hebben al 3 jaar glasvezel via KPN maar willen toch eens kijken voor iets goedkopers. Zijn wel heel tevreden ovet KPN, in die 3 jaar tijd 1x storing van tv/internet gehad en alleen na de verhuizing heeft het lang geduurd voordat de telefoon werkte, uiteindelijk monteur geweest die moest in het systeem alleen iets aanvinken en was dus voor niks gekomen, want dat hadden ze bij de helpdesk ook kunnen doen.. Had toen eigenlijk moeten betalen voor die monteur maar hij vond dat onzin omdat dt fout van de helpdesk was, dus heeft de monteur gewoon opgeschreven dat het fout van KPN was en kostte het ons niks.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud