Glasvezel
+7
Inge
Error
Coco
nijntje4
Tania
TukTuk
Pussycat
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Glasvezel
Wie heeft/gebruikt er glasvezel netwerk?
Is dat nu een verstandige beslissing om nu te doen?
Al meer dan een jaar kreeg ik er brieven over en nu stond er eenlekkere meneer voor de deur die uitlegde dat ik het toch echt beter nu kan doen i.p.v. over enkele jaren omdat je dan aansluitkosten betaald van 185 euro.
Ik heb nu ziggo en het bevalt eigenlijk wel.
Ben altijd bang met mensen die aan de deur komen dat ze me foppen. Net als met belreclames.
Is dat nu een verstandige beslissing om nu te doen?
Al meer dan een jaar kreeg ik er brieven over en nu stond er een
Ik heb nu ziggo en het bevalt eigenlijk wel.
Ben altijd bang met mensen die aan de deur komen dat ze me foppen. Net als met belreclames.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Glasvezel
Mijn ouders hebben glasvezel en ik vind het ideaal, het is ook hartstikke snel
Gast- Gast
Heb je wel al een glasvezel aansluiting in je huis? Of heb je gecontroleerd of glasvezel op jouw adres te ontvangen is?
Van die aansluitkosten weet ik niet, wij hadden beide keren al een aansluiting in het huis liggen en konden dus kiezen. Als je die niet hebt, kan ej volgens mij ook geen glasvezel ontvangen, tenzij ze het gaan aanleggen in je straat/wijk.
Wij hebben dus ook niks hoeven te betalen aan aansluit kosten, behalve de normale tarieven die je bij gewone kabel ook zou hebben.
Ik vind glasvezel wel ideaal. Betaal bij KPN 52 euro voor het laagste pakket alles in 1, krijg dan 4 euro korting omdat we maar 1 tv ontvanger ipv 2 gebruiken. (Normaal is het dus 56euro). Dan heb je de basis tv zenders en 50mb snelheid up en download aan internet, en gewoon je telefoonaansluiting.
Van die aansluitkosten weet ik niet, wij hadden beide keren al een aansluiting in het huis liggen en konden dus kiezen. Als je die niet hebt, kan ej volgens mij ook geen glasvezel ontvangen, tenzij ze het gaan aanleggen in je straat/wijk.
Wij hebben dus ook niks hoeven te betalen aan aansluit kosten, behalve de normale tarieven die je bij gewone kabel ook zou hebben.
Ik vind glasvezel wel ideaal. Betaal bij KPN 52 euro voor het laagste pakket alles in 1, krijg dan 4 euro korting omdat we maar 1 tv ontvanger ipv 2 gebruiken. (Normaal is het dus 56euro). Dan heb je de basis tv zenders en 50mb snelheid up en download aan internet, en gewoon je telefoonaansluiting.
Laatst aangepast door AngelNyn op do 21 jun 2012 - 2:52; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik heb glasvezel laten aanleggen (heb een koophuis) vorig jaar.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Ja ik heb glasvezel laten aanleggen (heb een koophuis) vorig jaar.
Ja die aansluitkosten gelden volgens mij alleen als je dus nog geen aansluiting hebt. Als de aansluiting er al ligt, dan hoef je ook niks meer aan te sluiten, het hoeft alleen geactiveerd te worden.
TukTuk- Ratel
Ja en dat kost 185 zei hij
Ik snap het ook niet hoor... het was een man met zo'n vodafone pakje aan, maar als ik op de site kijk is de installatie normaal 100 euro maar nu in de aanbieding voor 37,50.
Ik snap het ook niet hoor... het was een man met zo'n vodafone pakje aan, maar als ik op de site kijk is de installatie normaal 100 euro maar nu in de aanbieding voor 37,50.
Pussycat- Ratel
En waarom komt die lekkere meneer hier niet langs
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pussycat schreef:Ja en dat kost 185 zei hij
Wist hij dat je al een glasvezel aansluiting had in je meterkast?
TukTuk- Ratel
Ik zou het sowieso niet doen via een mannetje aan de deur maar je er dan gewoon zelf in verdiepen.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
AngelNyn schreef:Pussycat schreef:Ja en dat kost 185 zei hij
Wist hij dat je al een glasvezel aansluiting had in je meterkast?
Yep dat was het eerste dat ie vroeg.
Pussycat- Ratel
Tania schreef:En waarom komt die lekkere meneer hier niet langs
Hij komt vanavond weer omdat ik even met mijn vriend wil overleggen en dan gaan we hem dan het hemd van het lijf vragen. Dus kom maar langs hoor kan je hem ook bewonderen, maar alleen bewonderen hoor.
Pussycat- Ratel
Vind het maar een raar verhaal.. Is er tijdens de aanleg van het glasvezel er niks over verteld? Lees wel op internet iets dat op het moment dat er in een wijk glasvezel wordt aangelegd, en je niet gelijk een abo afsluit, het kan zijn dat deze op een "dummy" word aangesloten en je later inderdaad kosten kan krijgen voor het aansluiten..
Ik zou in ieder geval sowieso niet iets via een deurverkoper afsluiten.. Vodafone is sowieso volgens mij nog niet zo lang met glasvezel bezig, ik zou als ik jou was dan gewoon even glasvezel providers gaan vergelijken online en zelf afsluiten online.
Ik zou in ieder geval sowieso niet iets via een deurverkoper afsluiten.. Vodafone is sowieso volgens mij nog niet zo lang met glasvezel bezig, ik zou als ik jou was dan gewoon even glasvezel providers gaan vergelijken online en zelf afsluiten online.
TukTuk- Ratel
Pussycat schreef:Tania schreef:En waarom komt die lekkere meneer hier niet langs
Hij komt vanavond weer omdat ik even met mijn vriend wil overleggen en dan gaan we hem dan het hemd van het lijf vragen. Dus kom maar langs hoor kan je hem ook bewonderen, maar alleen bewonderen hoor.
M'n man ziet me aankomen. "schat, ik ga even naar pussycat hoor" " oh wat ga je doen dan?" "ja even kijken naar die lekkere glasvezel meneer"
(Oh ja en ik krijg kraamvisite, ook zo flauw als ik er dan niet ben he )
Tania- Ratel
Ach dat moet je man maar goed vinden hoor.
Hij gunt je toch ook wel een pleziertje tussen al dat bezoek door?
Dat begrijpen ze wel...
Maar laat maar ik hoor het al... ik hou hem wel lekker voor mezelf
Misschien komt ie ook nog wel langs jou.
Pussycat- Ratel
Had jouw glasvezel meneer een beetje lang haar?
Er zijn er hier inmiddels twee geweest. Eentje net in de stromende regen omdat ze collega's niet gezegd hadden dat ze hier in de straat al waren geweest
Er zijn er hier inmiddels twee geweest. Eentje net in de stromende regen omdat ze collega's niet gezegd hadden dat ze hier in de straat al waren geweest
Tania- Ratel
Haha nee helemaal niet. Was die ook knap? Die van mij was heel lang en had kort haar en bruine ogen.
Hij is net nog even geweest, maar helaas hij heeft een vriendin. Wij zijn trouwens wel overgestapt.
We hebben alles nog eens goed bekeken en voor precies hetzelfde gaan wij 10 euro minder betalen per maand.
Hij is net nog even geweest, maar helaas hij heeft een vriendin. Wij zijn trouwens wel overgestapt.
We hebben alles nog eens goed bekeken en voor precies hetzelfde gaan wij 10 euro minder betalen per maand.
Pussycat- Ratel
Hier is hij een uurtje terug ook geweest. Wij zijn ook overgestapt want waren het sowieso al van plan zodat ik boven ook op kan nemen. Bij mijn ouders is alles heel snel met glasvezel maar vindxde afstandsbediening van kpn niet fijn. Hopelijk herft vodafone een andere.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ow ja jij woont ook in de buurt hé? Haha jullie dus ook overgestapt? En wat jullie meneer ook een lekkerding?
Ach iets nieuws is altijd wennen denk ik dan maar... dat zal vast ook wel weer wennen.
Scheelt het voor jullie ook qua geld? Waar zaten jullie eerst bij?
Ach iets nieuws is altijd wennen denk ik dan maar... dat zal vast ook wel weer wennen.
Scheelt het voor jullie ook qua geld? Waar zaten jullie eerst bij?
Pussycat- Ratel
Ik weet niet waar jij woont? Ik val op getint dus voor mij was het niet een hot item. Beetje jong ook. Jaar of 25 denk ik. Wel aparte naam.
Wij zitten nu ook rond de 85-90 bij ziggo en.zullen daar bij vodafone ook op zitten. Maar dan wel met 2 x een harddisk!
Wij zitten nu ook rond de 85-90 bij ziggo en.zullen daar bij vodafone ook op zitten. Maar dan wel met 2 x een harddisk!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Zo dan betaal je aardig wat...
Ik stuur even PM waar ik woon.
Ik stuur even PM waar ik woon.
Pussycat- Ratel
Hier zijn ze begin het jaar ook aan de deur geweest, om te peilen of er genoeg animo was en wanneer er genoeg aanmeldingen zouden zijn werd er pas begonnen met het aanleggen van het glasvezel.
Nu gaan ze het in oktober aanleggen en november aansluiten en dan heb ik ook glasvezel.
Hij vertelde mij toen idd ook dat wanneer ik het nu zou afsluiten ik geen aansluitkosten hoef te betalen.
Nu gaan ze het in oktober aanleggen en november aansluiten en dan heb ik ook glasvezel.
Hij vertelde mij toen idd ook dat wanneer ik het nu zou afsluiten ik geen aansluitkosten hoef te betalen.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Hier is het deze week aangelegd, dus over niet al te lange tijd hebben wij het ook.
Er is eerst iemand aan de deur geweest om te peilen hoeveel interesse er is. Daarna enkele om het via hun af te nemen. Zelf hebben wij Lijbrandt gekozen, op aanraden van zwager die er veel verstand van heeft
Er is eerst iemand aan de deur geweest om te peilen hoeveel interesse er is. Daarna enkele om het via hun af te nemen. Zelf hebben wij Lijbrandt gekozen, op aanraden van zwager die er veel verstand van heeft
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Hier in Nijmegen wordt het per wijk aangepakt.
Het begon met G.lazenkamp (Voor de wijk H.azenkamp) en nu zijn ze bezig met St. A.nna Glas (Wijk St. A.nna).
Hoogbouw doet hier alleen niet mee dus wij kwamen niet in aanmerking.
Het begon met G.lazenkamp (Voor de wijk H.azenkamp) en nu zijn ze bezig met St. A.nna Glas (Wijk St. A.nna).
Gast- Gast
Punk'd schreef:Hier in Nijmegen wordt het per wijk aangepakt.
Galgenveld heeft het ook al een jaar.
Mijn ouders hebben het in mijn oude woonplaats wel genomen. Mijn huisgenoten en ik zijn nooit thuis en we hebben dus ook nooit iemand aan de deur gehad,
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
ooh maar dat glasvezel zelf ligt hier ook al een jaar voor de deur hoor.
Dit ging om een abonnement bij vodafone maar via glasvezel dus...
Ze kwamen juist aan de deur omdat we glasvezel hebben.
Dit ging om een abonnement bij vodafone maar via glasvezel dus...
Ze kwamen juist aan de deur omdat we glasvezel hebben.
Pussycat- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: