Wat zouden jullie doen? (wel of niet drinken/bobben)
+10
Muus
Rumble
loura
LDJ
Kaboutertje
Jerry
Caramba
Rush
Tania
Rose
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat zouden jullie doen? (wel of niet drinken/bobben)
Ik zou de Bob zijn maar da's makkelijk gezegd omdat ik sowieso geen alcohol drink.
Maar dronken/aangeschoten op de fiets terug is toch nooit handig? 'Mag' dat dan wel? Vind het eerlijk gezegd ook gevaarlijk.
Maar dronken/aangeschoten op de fiets terug is toch nooit handig? 'Mag' dat dan wel? Vind het eerlijk gezegd ook gevaarlijk.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Wat zouden jullie doen? (wel of niet drinken/bobben)
Aziraphale schreef:Maar dronken/aangeschoten op de fiets terug is toch nooit handig? 'Mag' dat dan wel? Vind het eerlijk gezegd ook gevaarlijk.
Geen idee of het wel of niet 'mag' maar (gelukkig) kunnen zowel ik als mijn vriend normaal fietsen als we een borrel op hebben! We gaan alleen niet zo snel als anders
Uiteindelijk is mijn vriend met de auto heen gegaan en ik op de fiets. Hij is aan het eind van de avond lopend richting huis gegaan, ik vertrok 10/15 min later moest nog plassen, jas zoeken etc. En zo goed als ik ben heb ik mijn vriend toch achter op laten springen en zijn we zo naar huis gegaan. Onderweg hebben we af en toe wel even omgeruild dat hij ook een klein stukje fietste (totdat hij z'n knie begon te voelen).
Maar ja toen zaten we met het 'probleem' dat de auto daar bleef staan, had mijn vriend geregeld dat iemand anders hem de volgende ochtend op haalde (die moest er 10km voor om rijden ).
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: