Help, wie heb ik allemaal gemeet?
+9
Lejow
Jeanette
Minx
Kowalski
Spring
Roza
_Lacey_
Susan
Pompoen
13 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?
тыквашка schreef:MaiMai schreef:Ik was op de taartenbakmeeting, toen nog onder een andere naam. Dat is ook de enige keer dat ik op een meeting ben geweest. Ik ben trouwens ook niet echt een actieve forummer, meer een meelezer.
Waarschijnlijk dat ik het daarom niet meer weet. Maar ik heb jou dus wel gemeet Maimai, mag ik vragen hoe je dan eerst heette?
Ja dat klopt, dat was MyNickname. Ik weet alleen nog dat ik bij de groepsfoto helemaal achteraan stond.
MaiMai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 17
Registratiedatum : 12-06-12
MaiMai schreef:тыквашка schreef:MaiMai schreef:Ik was op de taartenbakmeeting, toen nog onder een andere naam. Dat is ook de enige keer dat ik op een meeting ben geweest. Ik ben trouwens ook niet echt een actieve forummer, meer een meelezer.
Waarschijnlijk dat ik het daarom niet meer weet. Maar ik heb jou dus wel gemeet Maimai, mag ik vragen hoe je dan eerst heette?
Ja dat klopt, dat was MyNickname. Ik weet alleen nog dat ik bij de groepsfoto helemaal achteraan stond.
Oh dat komt me inderdaad ergens heel vaag bekend voor. Haha en op de groepsfoto stonden achteraan inderdaad twee meiden waarvan ik de namen niet meer wist en vooraan aan de zijkant nog twee.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:MaiMai schreef:тыквашка schreef:MaiMai schreef:Ik was op de taartenbakmeeting, toen nog onder een andere naam. Dat is ook de enige keer dat ik op een meeting ben geweest. Ik ben trouwens ook niet echt een actieve forummer, meer een meelezer.
Oh dat komt me inderdaad ergens heel vaag bekend voor. Haha en op de groepsfoto stonden achteraan inderdaad twee meiden waarvan ik de namen niet meer wist en vooraan aan de zijkant nog twee.
Nou gelukkig heb ik een deel van het mysterie op kunnen lossen!!
MaiMai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 17
Registratiedatum : 12-06-12
MaiMai schreef:тыквашка schreef:MaiMai schreef:тыквашка schreef:MaiMai schreef:Ik was op de taartenbakmeeting, toen nog onder een andere naam. Dat is ook de enige keer dat ik op een meeting ben geweest. Ik ben trouwens ook niet echt een actieve forummer, meer een meelezer.
Nou gelukkig heb ik een deel van het mysterie op kunnen lossen!!
Ja heel fijn, ik kan het echt niet hebben hoor, als ik dat soort dingen niet weet haha! Jammer dat het ook niet meer terug te zoeken is!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik ben het die je gemeet heb
Ik was naar mijn oude naam aan het zoeken oopss beetje blond hahahaha
Gast- Gast
Lejow schreef:тыквашка schreef:Lejow schreef:Ik heb echt al zo veel mensen gemeet, maar ben heeeeel slecht in namen onthouden, dus heb echt géén idee wie ik allemaal gezien heb haha
Ja mij maar we hebben toen niet echt gesproken, we waren veel te druk met taarten maken! Wahaha, en ik ben ook vreselijk slecht in namen onthouden, helemaal als er dan forumnamen en echte namen door elkaar gaan lopen!
Ja, dat was hard werken inderdaad
Ik was in ieder geval bij de Scheveningen meeting, bij de wok meeting in Rdam, bij de taartenmeeting, en verder ook nog wat kleinere meetings bij mensen thuis enzo.
Mij heb je wel vaker gezien
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
MaiMai schreef:тыквашка schreef:MaiMai schreef:Ik was op de taartenbakmeeting, toen nog onder een andere naam. Dat is ook de enige keer dat ik op een meeting ben geweest. Ik ben trouwens ook niet echt een actieve forummer, meer een meelezer.
toen ik je oude naam las wist ik wel gelijk welk hoofd erbij hoorde
Nog 3 te gaan
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ook mij heb je gemeet!
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Echt schaapke? Wanneer? En heette je toen al schaapke? Wauw wat erg ben net een vergiet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik was op die meeting bij Marin in Utrecht. Heette toen doisie1987.
Schaapke- Prater
Dan heb ik jou ook ontmoet...Schaapke schreef:Ik was op die meeting bij Marin in Utrecht. Heette toen doisie1987.
Gast- Gast
Oh hee dat komt me wél bekend voor!
Haha Smik, was jij óók op die meeting bij Marin? Wahahah!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jaтыквашка schreef:Oh hee dat komt me wél bekend voor!
Daarvan ben ik echt vergeten wie er waren. Feline en Marin weet ik alleen nog.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jaтыквашка schreef:Oh hee dat komt me wél bekend voor!
Echt was Feline daar ook? Ik weet alleen Marin nog !
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik zat die foto nog even te bekijken en is 1 van die meiden niet Verona?тыквашка schreef:MaiMai schreef:тыквашка schreef:MaiMai schreef:Ik was op de taartenbakmeeting, toen nog onder een andere naam. Dat is ook de enige keer dat ik op een meeting ben geweest. Ik ben trouwens ook niet echt een actieve forummer, meer een meelezer.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Hmm, dat zou zomaar kunnen Esperanza, komt me namelijk vaag wel ergens bekend voor!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Verona? Dan lijkt ze echt niet op de foto's die ze van zichzelf plaatst.
Gast- Gast
тыквашка schreef:Smikkell schreef:Jaтыквашка schreef:Oh hee dat komt me wél bekend voor!
Was Feline daar ook? Dat kan ik me niet meer herinneren (of ik moet die naamdverandering niet meegekregen hebben). Wie er ook waren: Terkina, badeend (ehm...is dat nu niet prosecco....?) en voor de rest weet ik even niet meer.
Schaapke- Prater
Ja, klopt, die waren er ook en ik dus ook. Feline had toen een andere naam.Schaapke schreef:тыквашка schreef:Smikkell schreef:Jaтыквашка schreef:Oh hee dat komt me wél bekend voor!
Was Feline daar ook? Dat kan ik me niet meer herinneren (of ik moet die naamdverandering niet meegekregen hebben). Wie er ook waren: Terkina, badeend (ehm...is dat nu niet prosecco....?) en voor de rest weet ik even niet meer.
Gast- Gast
Smikkell schreef:En Pippa..
Ik was niet bij de Segway meeting? Wel bij de taartenworkshop / high tea
Gast- Gast
I Know en bij bakkerswinkelmeeting 1Pippa schreef:Smikkell schreef:En Pippa..
Ik was niet bij de Segway meeting? Wel bij de taartenworkshop / high tea
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» N.a.v. wie heb jij allemaal gemeet?
» Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?
» Daar issie weer: welke forummer heb jij gemeet?
» Wat zet je allemaal in je CV?
» wat kost het allemaal ?
» Wie heb je gemeet en was heel anders dat je verwacht had?
» Daar issie weer: welke forummer heb jij gemeet?
» Wat zet je allemaal in je CV?
» wat kost het allemaal ?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: