Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help, wie heb ik allemaal gemeet?

+9
Lejow
Jeanette
Minx
Kowalski
Spring
Roza
_Lacey_
Susan
Pompoen
13 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 10:28

тыквашка schreef:Nee hoor die had ik er al bij gezet!
Ik zag het...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 10:30

Kowalski schreef:Wooohooooo! Mij niet! En ik niemand :shock: Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
Stom!

Ik denk dat ik er ook een hoop vergeet. Kwam laatste keer op 120! Zonder Koko.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Pompoen wo 20 jun 2012 - 10:31

Saai hoor Kowalski! Kom je vrijdag naar de Utrechtmeeting? Dan kunnen we daar gelijk wat aan doen!

Ik moet er echt nog wel meer gemeet hebben, dat weet ik zeker, maar ik weet dus niet meer wie! laughcry

Ik heb wel ooit een shygirl gemeet in Emmen samen met rodebloem of iets dergelijks en een naam iets met een jan er in.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Minx wo 20 jun 2012 - 10:32

je mist er idd nog een paar ook van de taartenmeeting kan zo alleen ff niet op de namen komen:P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Pompoen wo 20 jun 2012 - 10:34

Minx schreef:je mist er idd nog een paar ook van de taartenmeeting kan zo alleen ff niet op de namen komen:P

Ik ook niet laughcry.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 10:37

Smikkell schreef:
Kowalski schreef:Wooohooooo! Mij niet! En ik niemand :shock: Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
Stom!

Ik denk dat ik er ook een hoop vergeet. Kwam laatste keer op 120! Zonder Koko.

Whoo dat is echt veel Yes

Ik heb volgens mij 11 mensen gemeet :cheering: .. moet nog even flink doormeeten als ik bij jou in de buurt wil komen haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Kowalski wo 20 jun 2012 - 10:41

тыквашка schreef:Saai hoor Kowalski! Kom je vrijdag naar de Utrechtmeeting? Dan kunnen we daar gelijk wat aan doen!

Ik moet er echt nog wel meer gemeet hebben, dat weet ik zeker, maar ik weet dus niet meer wie! Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 394967

Ik heb wel ooit een shygirl gemeet in Emmen samen met rodebloem of iets dergelijks en een naam iets met een jan er in.

Komt vast nog wel! Of ik ben gewoon saai :shock:

Had ik eigenlijk best kunnen doen, heb nu al andere dingen gepland! Maar voor een volgende keer, ik heb nog een heel jaar lang OV-jaarkaart, chill!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Pompoen vr 22 jun 2012 - 0:14

Kowalski schreef:
тыквашка schreef:Saai hoor Kowalski! Kom je vrijdag naar de Utrechtmeeting? Dan kunnen we daar gelijk wat aan doen!

Ik moet er echt nog wel meer gemeet hebben, dat weet ik zeker, maar ik weet dus niet meer wie! Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 394967

Ik heb wel ooit een shygirl gemeet in Emmen samen met rodebloem of iets dergelijks en een naam iets met een jan er in.

Komt vast nog wel! Of ik ben gewoon saai :shock:

Had ik eigenlijk best kunnen doen, heb nu al andere dingen gepland! Maar voor een volgende keer, ik heb nog een heel jaar lang OV-jaarkaart, chill!

Nou er is ook nog een Rotterdammeeting in de planning en er komt vast wel weer een Utrechtmeeting ook! We zijn van plan dat wat vaker te gaan doen.


En nu weer on topic: Wie heb ik nog meer gemeet?!! Ik mis nog 4 mensen van de taartenbakmeeting waarvan ik de namen niet meer weet!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 0:17

Zoooooooo wat een lijst :P En Smikkell, jij ook al zoveel haha.

Ik heb laatst voor het eerst meiden van het forum gemeet. Volgens mij waren we met een stuk of 12 meiden. Wel erg gezellig!! Very Happy :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Jeanette vr 22 jun 2012 - 0:17

Wow veel! :O Very Happy Ik heb nog nooit iemand gemeet via het forum.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Lejow vr 22 jun 2012 - 0:34

Ik heb echt al zo veel mensen gemeet, maar ben heeeeel slecht in namen onthouden, dus heb echt géén idee wie ik allemaal gezien heb haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Pompoen vr 22 jun 2012 - 0:36

Lejow schreef:Ik heb echt al zo veel mensen gemeet, maar ben heeeeel slecht in namen onthouden, dus heb echt géén idee wie ik allemaal gezien heb haha

Ja mij maar we hebben toen niet echt gesproken, we waren veel te druk met taarten maken! Wahaha, en ik ben ook vreselijk slecht in namen onthouden, helemaal als er dan forumnamen en echte namen door elkaar gaan lopen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 0:40

Tjee, niet zo populair doen hoor Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Pompoen vr 22 jun 2012 - 0:42

Megara schreef:Tjee, niet zo populair doen hoor Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 1578173417

Als je jaloers bent moet je er wat aan doen! Razz
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Lejow vr 22 jun 2012 - 0:44

тыквашка schreef:
Lejow schreef:Ik heb echt al zo veel mensen gemeet, maar ben heeeeel slecht in namen onthouden, dus heb echt géén idee wie ik allemaal gezien heb haha

Ja mij maar we hebben toen niet echt gesproken, we waren veel te druk met taarten maken! Wahaha, en ik ben ook vreselijk slecht in namen onthouden, helemaal als er dan forumnamen en echte namen door elkaar gaan lopen!

Ja, dat was hard werken inderdaad nerd

Ik was in ieder geval bij de Scheveningen meeting, bij de wok meeting in Rdam, bij de taartenmeeting, en verder ook nog wat kleinere meetings bij mensen thuis enzo.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Pompoen vr 22 jun 2012 - 0:51

Ik was ook een keer op een meeting bij Marin thuis in utrecht (tijdelijk huis) en toen hadden allerlei mensen taarten gebakken en meegenomen, wie waren daar bij?
En Lejow weet jij nog wie er nog meer bij die taartenbakmeeting waren?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 0:53

Woooow wat veel Pompoen!

Ik heb gemeet:

Ibbeltje
Stella
Zonnetje
Okidoki
Razz
Niekske
Kaboutertje
Curious
Cimic
Snoes
Lily
Sjaantje
Sanne-84
Rovine
Lotus_

Bovenstaande zijn de meiden waar ik regelmatig mee afspreek/meetings mee heb.

Verder heb ik nog gemeet:

Marin
GreenGrass (weet niet of ze hier nog komt)
Leine
Vergeet-me-nietje (Bruce?)
Oasis
Chocoholic
Mamavan2 in de Efteling, lekker spontaan Very Happy
Laced

Zo, volgens mij was dat het...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 0:54

Zelda schreef:Woooow wat veel Pompoen!

Ik heb gemeet:

Ibbeltje
Stella
Zonnetje
Okidoki
Razz
Niekske
Kaboutertje
Curious
Cimic :nopompom:
Snoes
Lily
Sjaantje
Sanne-84
Rovine
Lotus_

Bovenstaande zijn de meiden waar ik regelmatig mee afspreek/meetings mee heb.

Verder heb ik nog gemeet:

Marin
GreenGrass (weet niet of ze hier nog komt)
Leine
Vergeet-me-nietje (Bruce?)
Oasis
Chocoholic
Mamavan2 in de Efteling, lekker spontaan Very Happy
Laced

Zo, volgens mij was dat het...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 0:55

Sorry! Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 0:58

тыквашка schreef:
Megara schreef:Tjee, niet zo populair doen hoor Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 1578173417

Als je jaloers bent moet je er wat aan doen! Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 1578173417

Haha! Nee, ik ben niet zo van het meeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 1:00

Zelda schreef:Sorry! Embarassed
Omdat ik je zo lief vind, vergeef ik het je. Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Lejow vr 22 jun 2012 - 1:04

тыквашка schreef:Ik was ook een keer op een meeting bij Marin thuis in utrecht (tijdelijk huis) en toen hadden allerlei mensen taarten gebakken en meegenomen, wie waren daar bij?
En Lejow weet jij nog wie er nog meer bij die taartenbakmeeting waren?

Nee Embarassed nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Pompoen vr 22 jun 2012 - 1:24

Lejow schreef:
тыквашка schreef:Ik was ook een keer op een meeting bij Marin thuis in utrecht (tijdelijk huis) en toen hadden allerlei mensen taarten gebakken en meegenomen, wie waren daar bij?
En Lejow weet jij nog wie er nog meer bij die taartenbakmeeting waren?

Nee Embarassed nerd

Haha erg he, ik kreeg van Fairytale (oh nee zo heet ze niet meer...pfff) een foto toegestuurd, maar dan nog weet ik niet iedereen Embarassed.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  MaiMai vr 22 jun 2012 - 1:45

Ik was op de taartenbakmeeting, toen nog onder een andere naam. Dat is ook de enige keer dat ik op een meeting ben geweest. Ik ben trouwens ook niet echt een actieve forummer, meer een meelezer.
MaiMai
MaiMai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 17
Registratiedatum : 12-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Pompoen vr 22 jun 2012 - 2:04

MaiMai schreef:Ik was op de taartenbakmeeting, toen nog onder een andere naam. Dat is ook de enige keer dat ik op een meeting ben geweest. Ik ben trouwens ook niet echt een actieve forummer, meer een meelezer.

Waarschijnlijk dat ik het daarom niet meer weet. Maar ik heb jou dus wel gemeet Maimai, mag ik vragen hoe je dan eerst heette?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, wie heb ik allemaal gemeet? - Pagina 2 Empty Re: Help, wie heb ik allemaal gemeet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum