Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hulp bij fotobewerking gezocht!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hulp bij fotobewerking gezocht! Empty Hulp bij fotobewerking gezocht!

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 20 jun 2012 - 8:13

Wie zou een foto voor mij kunnen bewerken zodat alleen mijn moeder zichtbaar is en het glas? Dan wordt het een mooi verjaardagscadeau! Ik kan de foto via de email toesturen Very Happy.



Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op do 21 jun 2012 - 5:57; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp bij fotobewerking gezocht! Empty Re: Hulp bij fotobewerking gezocht!

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:27

hoe zie je dat voor je dan? Wat voor soort achtergrond zou je willen? Bij mij ben je aan het verkeerde adres als je een compléét egale achtergrond zou willen hebben en ik vraag me af of dat mooi wordt? Wel zou je de achtergrond helemaal wazig (blur) kunnen proberen te maken.

Misschien is iemand hier die het kan/wil doen? Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd.... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp bij fotobewerking gezocht! Empty Re: Hulp bij fotobewerking gezocht!

Bericht  Pompoen wo 20 jun 2012 - 8:29

Ik denk niet dat dat mooi word hoor, meestal ziet dat er een beetje uitgeknipt uit. Je zou misschien wel die persoon op de achtergrond weg kunnen halen?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp bij fotobewerking gezocht! Empty Re: Hulp bij fotobewerking gezocht!

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 20 jun 2012 - 8:31

@ Oreo, ik hoopte al dat jij zou reageren! Een compleet egale achtergrond lijkt mij ook niet mooi. Helemaal wazig daarentegen wel Very Happy. Is dat makkelijk te doen? Heb jij daar misschien toch nog even tijd voor?

@ Pompoen, ik irriteer mij inderdaad aan die persoon die op de achtergrond te zien is. Weet jij hoe ik die 'weg kan krijgen'?

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp bij fotobewerking gezocht! Empty Re: Hulp bij fotobewerking gezocht!

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:32

Nou, "even" is dat niet hoor, althans, niet voor mij! Daar ben ik zeker een stief kwartiertje zoet mee. Maar ik heb al 1000 en 1 foto's liggen die echt enorme prio hebben, dus ik heb tot het weekend sowieso geen tijd. Sorry!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp bij fotobewerking gezocht! Empty Re: Hulp bij fotobewerking gezocht!

Bericht  Pompoen wo 20 jun 2012 - 8:33

Kamperseboekenwurm schreef:@ Oreo, ik hoopte al dat jij zou reageren! Een compleet egale achtergrond lijkt mij ook niet mooi. Helemaal wazig daarentegen wel Very Happy. Is dat makkelijk te doen? Heb jij daar misschien toch nog even tijd voor?

@ Pompoen, ik irriteer mij inderdaad aan die persoon die op de achtergrond te zien is. Weet jij hoe ik die 'weg kan krijgen'?

In photoshop zou je 'm misschien wel kunnen krijgen door het glas 'door te trekken' met het kloonstempel. Maar wat het probleem is is dat het geen kleine foto blijft maar dat ie juist uitvergroot word, dan moet je dat soort dingen wel écht heel netjes doen wil het mooi worden.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp bij fotobewerking gezocht! Empty Re: Hulp bij fotobewerking gezocht!

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 20 jun 2012 - 8:34

тыквашка schreef:
Kamperseboekenwurm schreef:@ Oreo, ik hoopte al dat jij zou reageren! Een compleet egale achtergrond lijkt mij ook niet mooi. Helemaal wazig daarentegen wel Very Happy. Is dat makkelijk te doen? Heb jij daar misschien toch nog even tijd voor?

@ Pompoen, ik irriteer mij inderdaad aan die persoon die op de achtergrond te zien is. Weet jij hoe ik die 'weg kan krijgen'?

In photoshop zou je 'm misschien wel kunnen krijgen door het glas 'door te trekken' met het kloonstempel. Maar wat het probleem is is dat het geen kleine foto blijft maar dat ie juist uitvergroot word, dan moet je dat soort dingen wel écht heel netjes doen wil het mooi worden.

Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik heb wel een grotere versie van de foto. Misschien kan ik je die via de email toesturen dat jij het probeert?


Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp bij fotobewerking gezocht! Empty Re: Hulp bij fotobewerking gezocht!

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 20 jun 2012 - 8:35

Oreo schreef:Nou, "even" is dat niet hoor, althans, niet voor mij! Daar ben ik zeker een stief kwartiertje zoet mee. Maar ik heb al 1000 en 1 foto's liggen die echt enorme prio hebben, dus ik heb tot het weekend sowieso geen tijd. Sorry!

Het geeft niet, heb ook geen idee hoe lang zoiets duurt. Maar in ieder geval lief dat je meedenkt!


Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp bij fotobewerking gezocht! Empty Re: Hulp bij fotobewerking gezocht!

Bericht  Marin wo 20 jun 2012 - 8:43

Je kan achtergrond tegenwoordig zelfs wazig maken met allerlei telefoon apps. Werkt nog best goed, moet ik zeggen. Dus misschien via Instagram of iets anders proberen? Zou beter werken met een iPad omdat je beter kunt zoomen dus beter nauwkeuriger kunt werken.

Via PS zal 't vast ook wel kunnen, maar dat weet ik niet.

Hoe groot is het bestand uberhaupt want dit is een piepklein fotootje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp bij fotobewerking gezocht! Empty Re: Hulp bij fotobewerking gezocht!

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 20 jun 2012 - 8:47

Marin schreef:Je kan achtergrond tegenwoordig zelfs wazig maken met allerlei telefoon apps. Werkt nog best goed, moet ik zeggen. Dus misschien via Instagram of iets anders proberen? Zou beter werken met een iPad omdat je beter kunt zoomen dus beter nauwkeuriger kunt werken.

Via PS zal 't vast ook wel kunnen, maar dat weet ik niet.

Hoe groot is het bestand uberhaupt want dit is een piepklein fotootje.

@ Marin, bedankt voor je uitgebreide reactie!

Het was een voorbeeld van de foto, de foto heb ik op mijn computer in het ware formaat staan.
Mijn vriend en ik hebben beiden geen telefoons waarop je apps hebt staan, dus die 'vlieger' gaat voor ons helaas niet op.
Weet jij hoe je met een computerprogramma de achtergrond waziger kunt krijgen en zou jou dat lukken?



Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp bij fotobewerking gezocht! Empty Re: Hulp bij fotobewerking gezocht!

Bericht  Marin wo 20 jun 2012 - 9:57

Ik kan het alleen voor je proberen op m'n telefoon, maar dan krijg je 'm volgens mij niet op groot formaat terug. Dus ik weet niet hoe groot je de foto wilt, uiteindelijk.... maar computerprogramma's weet ik zo even niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hulp bij fotobewerking gezocht! Empty Re: Hulp bij fotobewerking gezocht!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum