Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even baalmomentje

Ga naar beneden

Even baalmomentje Empty Even baalmomentje

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:03

Ik ben al 7 jaar moe. Oorzaak deels bekend: vitamine b12 tekort. Dit vul ik elke drie weken aan door mezelf te injecteren. Dat tekort is twee jaar bekend.
Het is ooit begonnen na een 'griep'. Maar goed...

Door goed naar mijn lichaam te luisteren en op een laag belast niveau te sporten ben ik toch weer een heel eind gekomen. Ik win zelfs af en toe iets :-)
Ik ben nu zover dat ik een zware uitdaging aan ga. Alleen...vandaag werd het even teveel. Al dagen hoofdpijn en zooooo moe.. Ben eerder naar huis gegaan van mijn werk, hele middag geslapen. Nog niet opgeknapt.
Ik kan dan toch even balen. Het ging zo goed de laatste tijd! Ja, ik moet mezelf in acht houden, niet teveel plannen, op lage hartslagen trainen, etc.

Blegh! Morgen zal het wel weer beter gaan, hoop ik. Zaterdag een belangrijke testwedstrijd!

Zo, ff van me af schrijven..

Jullie nog baalmomentjes?

Ps feit is wel dat ik hier niet mee te koop loop en maar weinig mensen dit weten. Wil er namelijk geen medelijden of 'goodwill' mee krijgen. In de zin van 'wat knap dat je dit dan toch allemaal kan!' ik ken namelijk iemand die dat wel doet...en ik kan daar slecht tegen. Maar jullie kennen mij niet, en heelsoms klagen is wel fijn ;-)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Even baalmomentje Empty Re: Even baalmomentje

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:14

En je moet ook gewoon klagen als je daar behoefte aan hebt hoor!

Ik ben ook al weken niet fit (veel hoofdpijn) .. dus ik kan een klein beetje inleven hoe je je voelt!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:17

Hier klagen prima, maar openbaar klagen...voor mij no go. Zit erg in mijn allergie. Wil geen persoon worden waarbij men denkt : och heb je die zeurkous ook weer...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:19

Jip83 schreef:Hier klagen prima, maar openbaar klagen...voor mij no go. Zit erg in mijn allergie. Wil geen persoon worden waarbij men denkt : och heb je die zeurkous ook weer...

Dan moet je ook niet voor anderen gaan denken smile Invullen voor een ander werkt niet! Bovendien, so what als je klaagt in het openbaar? Tot op zekere hoogte kan dat best hoor, iedereen heeft toch wel eens een momentje (zoals jij nu) waarbij het even wat minder gaat?

Zou je vermoeidheid niet ook te maken kunnen hebben met de situatie waarin je nu zit met je ex?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:22

Nee, ben al 7 jaar moe. Misschien dat het zich nu wat sneller opbouwt, maar het voelt niet als stress-moe. Dit voelt als mijn moeheid-moe.

Haha, dat ik het nu invul komt doordat ik regelmatig reacties hoor van anderen op iemand die wel altijd klaagt ;-)

Gast
Gast

Bericht  nina wo 20 jun 2012 - 7:25

Ik heb ook een baalmomentje dus ben blij met deze topic.

Ik heb weer last van mijn trombosebeen. Bij elke stap die ik zet voel ik pijn.
Ik slik geen bloedverdunners meer dus ben erg bang dat het terug komt/ terug aan het komen is.
Vanochtend heb ik via de huisarts bloed laten prikken en krijg morgen te horen of ik direct naar het ziekenhuis moet voor verdere controle of niet.

En dat terwijl ik over 3,5 week naar Australië ga. Hoop dus zo dat het mee valt, maar aan de andere kant als het geen nieuwe trombose is, dan doet mijn been nog steeds pijn. En die pijn verwijten ze dan aan het littekenweefsel wat nog in mijn aderen zit, waarvoor ik nog een steunkous draag.

Allemaal onzekerheden dus.... Cry
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:26

Jip83 schreef:

Haha, dat ik het nu invul komt doordat ik regelmatig reacties hoor van anderen op iemand die wel altijd klaagt ;-)

maar er zit een verschil tussen altijd klagen en heel soms smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:28

Oreo schreef:
Jip83 schreef:

maar er zit een verschil tussen altijd klagen en heel soms smile

1-0 voor Oreo!

Nina, wat klote van je been! Krijg je ook nog fysio of iets? Looptraining? Ik hoop voor je dat het geen trombose is!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:36

Even baalmomentje 281626781 Even baalmomentje 281626781 Even baalmomentje 281626781

Gast
Gast

Bericht  nina wo 20 jun 2012 - 7:46

Jip83 schreef:
Nina, wat klote van je been! Krijg je ook nog fysio of iets? Looptraining? Ik hoop voor je dat het geen trombose is!
Nee, ik heb ook weken dat ik helemaal geen last heb. Soms een beetje en nu dus heel erg, vandaar dat ik voor extra controle ben gegaan.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:08

Ik zal voor je duimen!

Gast
Gast

Bericht  nina wo 20 jun 2012 - 8:19

nina schreef:
Jip83 schreef:
Nee, ik heb ook weken dat ik helemaal geen last heb. Soms een beetje en nu dus heel erg, vandaar dat ik voor extra controle ben gegaan.
Dankje! Dat is lief van je. Ik geloof dat Oreo jou al opgevrolijkt had toch? Even baalmomentje 561177
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:22

Mwah, beetje. Haalt mijn moeheid nog niet weg ;-) maar ik mag zo alweer slapen! Morgen gaat het vast weer wat beterder!

Gast
Gast

Bericht  nina wo 20 jun 2012 - 8:24

Jip83 schreef:Mwah, beetje. Haalt mijn moeheid nog niet weg ;-) maar ik mag zo alweer slapen! Morgen gaat het vast weer wat beterder!
Haha! Beterder..

Ik hoop ook dat je je morgen weer wat beter voelt.. En anders kom je hier maar weer lekker klagen, wie weet lucht het op.

Ik houd je op de hoogte.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:55

Hier word ik dan wel weer heel blij van :-) na de foto zakte mijn hartslag nog iets.

Even baalmomentje Deb6c81c

Gast
Gast

Bericht  nina do 21 jun 2012 - 7:00

Jip83 schreef:Hier word ik dan wel weer heel blij van :-) na de foto zakte mijn hartslag nog iets.
Omdat je bij inspanning een lage hartslag hebt?

De trombose is gelukkig niet teruggekomen.
Dus hoef me geen zorgen te maken om de pijn. Feit blijft wel dat de pijn erg irritant is.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 7:03

Haha nee, omdat mijn hartslag in rust daalt! Dus ik begin in vorm te komen :-)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: