baalmomentje
+11
Lejow
LDJ
Makamba
Wennes
mauwmauw
kwak
sabje
CCC
Darius
Susan
Viva
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
baalmomentje
ik lig uitgeteld in bed: moe, zere benen, zere rug, zeer bekken en een slapend kindje naast me.
Ondertussen hoor ik de muziek uit de stad komen en ik wil daar eigenlijk zooooo graag bij zijn. Ik baal er even van dat ik nu zwanger ben en fysiek niet meer in staat ben om daar bij te zijn Mijn man is nu lekker de hort op met zijn vrienden en ik voel me zielig nu.
Jullie ook wel eens van die baalmomentjes?
Ondertussen hoor ik de muziek uit de stad komen en ik wil daar eigenlijk zooooo graag bij zijn. Ik baal er even van dat ik nu zwanger ben en fysiek niet meer in staat ben om daar bij te zijn Mijn man is nu lekker de hort op met zijn vrienden en ik voel me zielig nu.
Jullie ook wel eens van die baalmomentjes?
Gast- Gast
Re: baalmomentje
Ah, ik kan het me helemaal voorstellen.
vanaf hier!
Nu geen baalmomentje, hier is het nu niet meer zo feestelijk.
vanaf hier!
Nu geen baalmomentje, hier is het nu niet meer zo feestelijk.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik heb regelmatig baalmomentjes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Oja, toen ik vanmiddag geen rose kon drinken op het terras. Onbenullig, maar het was ff balen. Nou ja.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ja die had ik gisteravond toen ik in de stad liep ook... Vandaag ook nog heel even... Maar ach, volgend jaar kan ik weer
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Dikke knuffel voor jou! Hier gelukkig niet zo vaak een baalmomentje. Komt misschien omdat ik nu ook niet zwanger ben en toch vrij veel kan.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Ik baal ook, zit op de bank en ik ben niet zwanger maar al mijn vriendinnen zijn zwanger dus niemand kan en wil met me mee en mijn man is ook gezellig de hort op! snik...
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
oja ken ik.ik hoorde vanmiddag ook de muziek uit het centrum,en wilde eigenlijk ook ff daar bij zijn.Ik heb vandaag me benen uit me lijf gerend,varian bezig houden,de was huishouden.En krijg alleen maar kut opmerkingen naar me kop,terwijl meneer de hele dag achter die schijt computer zit.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
het gaat met ups en downs,...maar op moment is meneer "ziek"(lees:een kleine verkoudheid)en de hele wereld moet het dan ontgelden...Maandag is mijn normale vrije dag,dus ik heb alles gedaan wat ik normaal ook wil doen,ik mag deze week gewoon weer 4 dagen werken,en dan blijft alles liggen.Minneke schreef:Oei Mauwmauw..dat klinkt niet goed. Gaat het zo beroerd tussen jullie?
mauwmauw- Kletskop
darius: herkenbaar, normaal maakt drank me helemaal niks uit, maar ik heb nu opeens zo'n zin om aangeschoten te raken . Toen alle meiden vanmiddag aan de rosé zaten en ik aan mijn colaatje baalde ik ook even.
mauwmauw: oei, dat klinkt niet goed, daar zou ik ook heel hard van balen.
Gast- Gast
ja ik heb hem ook gezegd dat ik serieus afvraag wat ik hier nog doe,krijg als antwoord "wat dan" en dat op een dag dat je 4 jaar samen bent...gezellig notRejoy. schreef:darius: herkenbaar, normaal maakt drank me helemaal niks uit, maar ik heb nu opeens zo'n zin om aangeschoten te raken . Toen alle meiden vanmiddag aan de rosé zaten en ik aan mijn colaatje baalde ik ook even.
mauwmauw- Kletskop
Rejoy. schreef:darius: herkenbaar, normaal maakt drank me helemaal niks uit, maar ik heb nu opeens zo'n zin om aangeschoten te raken . Toen alle meiden vanmiddag aan de rosé zaten en ik aan mijn colaatje baalde ik ook even.
Oja, zo lekker lollig word ik dan. Daar heb ik ook zin in!!
Ik heb nog een blikje wieckse rose bier liggen zonder alcohol. Zat in een babydoos. Denk dat ik die maar openmaak. Hoewel ik niet van rosebier hou, vind het net bedorven cassis. Maar tis voor het idee dan he?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Rejoy. schreef:darius: herkenbaar, normaal maakt drank me helemaal niks uit, maar ik heb nu opeens zo'n zin om aangeschoten te raken . Toen alle meiden vanmiddag aan de rosé zaten en ik aan mijn colaatje baalde ik ook even.
Ik heb nog een blikje wieckse rose bier liggen zonder alcohol. Zat in een babydoos. Denk dat ik die maar openmaak. Hoewel ik niet van rosebier hou, vind het net bedorven cassis. Maar tis voor het idee dan he?
ik had op mijn verjaardag vrijdag een blikje witbier lemon zonder alcohol opengemaakt. Smaakte nergens naar, een vriendin vond het meer spa-fruit dan een witbiertje, haha
@ mauwmauw: dan ben jij echt met recht aan het balen. Sorry hoor, maar ik vind 'm wel een beetje overkomen als een botte hark Ik heb vaker dingen van je gelezen en ik kan me moeilijk voorstellen dat je gelukkig kunt zijn in zo'n relatie. Sterkte en een knuffel
Gast- Gast
Ik heb ook van die baalmomenten de laatste dagen:
Doordat ik volledige bedrust heb baalde ik dat ik vandaag niet naar de vrijmarkt kon. Ik baalde gisteren dat mijn man met onze zoon ging fietsen en ik niet mee kon.
Ik baal dat het steeds van dat slechte weer is en ik niet lekker in de tuin kan zitten.
Gelukkig was het vandaag wel lekker weer en moet ik blij zijn dat de kleine nog binnen zit en ik thuis kan zijn. En volgend jaar is er weer een vrijmarkt waar ik heen kan gaan. Daar probeer ik maar aan te denken.
Doordat ik volledige bedrust heb baalde ik dat ik vandaag niet naar de vrijmarkt kon. Ik baalde gisteren dat mijn man met onze zoon ging fietsen en ik niet mee kon.
Ik baal dat het steeds van dat slechte weer is en ik niet lekker in de tuin kan zitten.
Gelukkig was het vandaag wel lekker weer en moet ik blij zijn dat de kleine nog binnen zit en ik thuis kan zijn. En volgend jaar is er weer een vrijmarkt waar ik heen kan gaan. Daar probeer ik maar aan te denken.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
rejoy en kwak gaan volgend jaar samen naar de koninginnendag, de mannen blijven thuis.
maakt het baal momentje weer iets minder erg
kwak- Ratel
Sounds like a plan!!kwak schreef:rejoy en kwak gaan volgend jaar samen naar de koninginnendag, de mannen blijven thuis.
Gast- Gast
kwak schreef:rejoy en kwak gaan volgend jaar samen naar de koninginnendag, de mannen blijven thuis.
ik denk dat ik vanavond direct maar even begin met dit plan door te drukken, dan heb ik een kansje dat het voor volgend jaar gelukt is
Gast- Gast
ik moet ook eerlijk zeggen dat we een rot 1,5 jaar hebben gehad met heel veel ups en downs.Ik wijt het op moment aan gebrek aan ruimte en niet weten waar we aan toe zijn wat betreft woon situatie,we hebben ook wel onze goede momenten hoor,en kunnen samen echt lol hebben en gek doen,Maar qua doen met varian doe ik eigenlijk alles als we samen thuis zijn.Rejoy. schreef:Darius schreef:Rejoy. schreef:darius: herkenbaar, normaal maakt drank me helemaal niks uit, maar ik heb nu opeens zo'n zin om aangeschoten te raken . Toen alle meiden vanmiddag aan de rosé zaten en ik aan mijn colaatje baalde ik ook even.
ik had op mijn verjaardag vrijdag een blikje witbier lemon zonder alcohol opengemaakt. Smaakte nergens naar, een vriendin vond het meer spa-fruit dan een witbiertje, haha
@ mauwmauw: dan ben jij echt met recht aan het balen. Sorry hoor, maar ik vind 'm wel een beetje overkomen als een botte hark Ik heb vaker dingen van je gelezen en ik kan me moeilijk voorstellen dat je gelukkig kunt zijn in zo'n relatie. Sterkte en een knuffel
mauwmauw- Kletskop
Ik baal soms ook behoorlijk!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Rejoy. schreef:kwak schreef:rejoy en kwak gaan volgend jaar samen naar de koninginnendag, de mannen blijven thuis.
ik denk dat ik vanavond direct maar even begin met dit plan door te drukken, dan heb ik een kansje dat het voor volgend jaar gelukt is
ik ga volgend jaar, of hij wil of niet ! We gaan in de zomer om en om een woensdag de stad in
kwak- Ratel
Herkenbaar, ik ben nu een weekje weg met mijn schoonfamilie. Erg gezellig, maar ik baal wel dat ik geen drankje of sigaretje mee kan doen. Ik mag absoluut niet klagen, maar soms baal ik er wel een beetje van.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Wennes schreef:Ik heb ook van die baalmomenten de laatste dagen:
Dat je blij moet zijn is zo'n dooddoener Wennes. Natuurlijk is dat zo, maar dat betekent niet dat je niet mag balen van de hele situatie! Het is toch ook gewoon ronduit k*t? En ja volgend jaar is alles er weer, maar daar heb je nu niets aan!
En Rejoy, wat rot dat je je lichamelijk zo slecht voelt!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hier ook een baalmomentje. We zijn net terug van een dagje Efteling, hebben een geweldige dag gehad! N. heeft haar ogen uitgekeken en met heel de familie hadden we het naar ons zin. Ik ben alleen kapot, niet normaal. Lijkt wel alsof ik zwanger ben. Kan niet meer staan en lopen.. bah! Lig net in bed (foto's te bewerken), komt mijn vriend binnen: "Ik wil graag nog even naar het café met de jongens, vind je toch niet erg?" Heb ermee ingestemd, maar stiekem baal ik. Ik zou ook graag even weg willen (mijn vriendinnen zijn daar ook nu), maar ik trek dat gewoonweg niet.
Had eerlijk gezegd ook wel een beetje 'lichtjes in mijn hoofd' willen worden.. heb ik ineens erge behoefte aan! Misschien dat ik zo maar een wijntje neem, om lekker in slaap te vallen (sorry, ik mag het)
Had eerlijk gezegd ook wel een beetje 'lichtjes in mijn hoofd' willen worden.. heb ik ineens erge behoefte aan! Misschien dat ik zo maar een wijntje neem, om lekker in slaap te vallen (sorry, ik mag het)
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier ook regelmatig baalmomentjes. Kan me van jullie baalmomenten ook goed voorstellen waarom het balen is.
Hier is het de laatste tijd vooral vanwege de drukte op school, stage en werk. Ik wil er zo goed mogelijk voor A. zijn en daarnaast alle andere dingen ook perfect doen. Dat lukt gewoon niet altijd, en vooral het huishouden schiet er dan vaak bij in. Daar kan ik van balen. En door alle drukte en stress ben ik vaak moe de laatste tijd en daar baal ik nog het meeste van. Dan heb ik bijvoorbeeld een paar uurtjes om snel door het huis te gaan, en dan ben ik te moe.. Ik zal in elk geval blij zijn als het zomervakantie is En ik ben voor nu al heel blij dat het nu ook vakantie is deze week.
Hier is het de laatste tijd vooral vanwege de drukte op school, stage en werk. Ik wil er zo goed mogelijk voor A. zijn en daarnaast alle andere dingen ook perfect doen. Dat lukt gewoon niet altijd, en vooral het huishouden schiet er dan vaak bij in. Daar kan ik van balen. En door alle drukte en stress ben ik vaak moe de laatste tijd en daar baal ik nog het meeste van. Dan heb ik bijvoorbeeld een paar uurtjes om snel door het huis te gaan, en dan ben ik te moe.. Ik zal in elk geval blij zijn als het zomervakantie is En ik ben voor nu al heel blij dat het nu ook vakantie is deze week.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: