Wie zit er ook op Viva?
+34
loura
Thunder
Blair
Caroow
xxDila
Muus
Highway
rapa nui
Caramba
Makamba
Ibbeltje
Rouxxxe
Lenthe
Susan
mezzoforte
Niekske
Bliss
Marin
Ooh La La!
Atelier Madame
Esperanza
SarahKey
M@niek
Evalynn
Benthe
Phileine
Blond
Caresses
Annemoontje
Silver
Tania
VeryCherry
Zwerver
Rush
38 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Viva
Re: Wie zit er ook op Viva?
Chance schreef:Toch heb je daar soms wel topics waar ik echt bijna hardop zit te lachen. Er is daar een topic over rampzalige dates, dat is echt hilarisch.
Deze heb ik opgezocht (met de irritante zoekfunctie ) Ik ben net op pagina 3, maar lig al onder tafel van het lachen Hilarisch!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Okay Leaf, dan is het goed haha!
Ik vind de topics daar ook enorm vermakelijk en ik vind het idd ook fijn om wat anoniemer te zijn, zo nu en dan een rare vraag te stellen en ik waardeer de reacties meestal heel erg.
Wel zit er ook een stel zure trutten, maargoed. Boeiend
Ik vind de topics daar ook enorm vermakelijk en ik vind het idd ook fijn om wat anoniemer te zijn, zo nu en dan een rare vraag te stellen en ik waardeer de reacties meestal heel erg.
Wel zit er ook een stel zure trutten, maargoed. Boeiend
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Caresses schreef:Nee. Een enkele keer kom ik er toevallig op. Dat is wanneer ik info over een onderwerp zoek via Google en die verwijzen me dan soms door naar het Viva forum.
Dit heb ik ook inderdaad.
Gast- Gast
Ik lees er een paar keer per week en dan vooral topics in de pijlers Geld & Recht, Reizen en Eten. En soms dingen uit de laatste 10 berichten als de topic titel me nieuwsgierig maakt. Ik reageer er amper en open er heel af en toe een topic in bv Reizen omdat daar meer op gereageerd wordt.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik lees alleen af en toe mee op viva
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik lees ook alleen mee op viva.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Ik heb er net even gekeken maar dat is echt niets voor mij. Te volwassen. Ik hoop nooit zo te worden.
Typisch 35+ vrouwen met st oliver pumps, witte leggings en desigual jurkjes
(no offence )
Typisch 35+ vrouwen met st oliver pumps, witte leggings en desigual jurkjes
(no offence )
Gast- Gast
Na een opmerking hier ben ik eens in hun "Wat heb je vandaag aan" topic gaan kijken. En ik moet bekennen dat de kledingstyle hier zoveel malen beter vind, dan dat wat ze daar laten zien. Maar zou het leeftijd zijn? Of persoonlijkheid? Want ik ken meiden, hier in de omgeving, die zich nu al kleden alsof ze kinderen hebben in een puberleeftijd. Maar ook meiden, die zoals Punk'd elke dag een leuke outfit uit hun kast weten te trekken.
Maar goed, zag laatst ook een toenmalige vriendin van mij lopen. Compleet roze, een witte ondershirt en zwarte laarzen tot net onder de knie. Dan mag het best 'hot' zijn deze zomer. Maar ze zag eruit als een zuurstok met zwarte laarzen. En het paste absoluut niet bij haar als moeder van twee kinderen.
Maar goed, zag laatst ook een toenmalige vriendin van mij lopen. Compleet roze, een witte ondershirt en zwarte laarzen tot net onder de knie. Dan mag het best 'hot' zijn deze zomer. Maar ze zag eruit als een zuurstok met zwarte laarzen. En het paste absoluut niet bij haar als moeder van twee kinderen.
Gast- Gast
Maura schreef:Na een opmerking hier ben ik eens in hun "Wat heb je vandaag aan" topic gaan kijken. En ik moet bekennen dat de kledingstyle hier zoveel malen beter vind, dan dat wat ze daar laten zien. Maar zou het leeftijd zijn? Of persoonlijkheid? Want ik ken meiden, hier in de omgeving, die zich nu al kleden alsof ze kinderen hebben in een puberleeftijd. Maar ook meiden, die zoals Punk'd elke dag een leuke outfit uit hun kast weten te trekken.
hahaha ik moest echt hard lachen op die opmerking
Ik vind 'mode' maar een moeilijk fenomeen. Nouja mode opzich niet, maar mensen die het volgen.
Als je gewoon lekker aantrekt wat je zelf wilt en wat je zelf leuk vindt, dan vind ik dat geen mode.
Net als smaak en stijl. Dat zijn in mijn ogen 2 verschillende dingen. Maar niet iedereen is het daar mee eens.
(terwijl ik denk dat je stijl hebt en je smaak veranderd naar leeftijd bijv.)
Gast- Gast
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Iedereen veranderd qua style en iedereen zal van mode iets meepikken. Maar het gaat erom waar een ieder zich fijn in voelt. Maar ik vind de kleding van de Viva's vrij saai en degelijk. En ouwelijk. En dat hoeft nog helemaal niet op die leeftijd, toch?
Maar we kunnen met zijn allen nog altijd als zuurstok gaan!
Gast- Gast
Maura schreef:Iedereen veranderd qua style en iedereen zal van mode iets meepikken. Maar het gaat erom waar een ieder zich fijn in voelt. Maar ik vind de kleding van de Viva's vrij saai en degelijk. En ouwelijk. En dat hoeft nog helemaal niet op die leeftijd, toch?
Maarja als zij zich daar prettig in voelen dan moeten ze dat lekker dragen toch Het is mijn keuze ook niet, maar ik kan er ook niet wakker van liggen.
(Bijven er leukere dingen voor mij over haha )
Gast- Gast
Punk'd schreef:Maura schreef:Iedereen veranderd qua style en iedereen zal van mode iets meepikken. Maar het gaat erom waar een ieder zich fijn in voelt. Maar ik vind de kleding van de Viva's vrij saai en degelijk. En ouwelijk. En dat hoeft nog helemaal niet op die leeftijd, toch?
Maarja als zij zich daar prettig in voelen dan moeten ze dat lekker dragen toch Het is mijn keuze ook niet, maar ik kan er ook niet wakker van liggen.
(Bijven er leukere dingen voor mij over haha )
Hahaha, zo is het maar net.
Gast- Gast
Ik kijk er nooit, maar besloot net toch maar eens een kijkje te nemen. Het eerste wat ik zie: Viva - Vrouwen met een mening. Wat een truttigheid en kijk mij eens hip zijn. Maar dat is mijn mening
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Om de rampzalige dates en de blundertopics heb ik ook echt in een deuk gelegen!! Een van mijn blunders heeft daar nog een apart topic gekregen...daar moest ik ook wel om lachen.
Gast- Gast
Ik kom soms via google uit op een topic bij Viva, maar over het algemeen kijk ik er nooit. Ik vind het een te massaal forum en de sfeer is daar zo anders dan hier. Ik vind het hier veel leuker!
Gast- Gast
Er zitten heel veel mensen op het Vivaforum, het lijkt mij niet dat zij allemaal dezelfde kledingstijl hebben.
Truttig vind ik het zeker niet, er zitten daar veel vrouwen met een sterke mening die ze niet onder stoelen of banken steken, over het algemeen kunnen ze zich ook erg goed verwoorden, de meeste forumsters zijn verbaal vrij sterk. Tja, ik vind dat wel leuk. Soms slaat het een beetje door en wordt het afzeiken, maar meestal is het wel in balans. Er zitten daar wel vrouwen die ik heel interessant vind en van wie ik de mening echt graag lees.
Truttig vind ik het zeker niet, er zitten daar veel vrouwen met een sterke mening die ze niet onder stoelen of banken steken, over het algemeen kunnen ze zich ook erg goed verwoorden, de meeste forumsters zijn verbaal vrij sterk. Tja, ik vind dat wel leuk. Soms slaat het een beetje door en wordt het afzeiken, maar meestal is het wel in balans. Er zitten daar wel vrouwen die ik heel interessant vind en van wie ik de mening echt graag lees.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik kijk er misschien 3x in het jaar op via Google. Maar nee, dat forum is niks voor mij! Ik vind het daar ook zo onoverzichtelijk
Gast- Gast
Ik zit ook op Viva, laatste tijd reageer ik alleen niet meer zoveel. Ik hou wel van de pittige discussies daar, ook al loopt het soms wel eens uit de hand wat dan een beetje minder is.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik heb ook een account op Viva, maar reageer daar eigenlijk alleen op een topic wat met mijn zoon's afwijking te maken heeft. Al is het daar ook al een tijdje stil.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik zit er nooit
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Ik lees regelmatig mee op Viva en heb ook een actief account. Leuk forum (soms wat bitchy).
Emmayes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12
Daar heb ik geen tij voor, ik kan t hier nog niet eens bijhouden
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik vind het een heel fijn forum. Ik lees vooral mee ben ben op een pijler ook actief. Ik vind dat daar veel kennis en diversiteit zit, ook zijn de meeste vrouwen die daar schrijven verbaal sterk. Het is ook een andere doelgroep. Ik heb daar nu meer aansluiting dan hier (qua topics).
Gast- Gast
Nee, nooit eigenlijk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: