corrigerende hemdjes hema
+7
Slakje
Jerry
Lejow
Joli86
patjuhhh
Liz
Minx
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
corrigerende hemdjes hema
hoe vallen ze in vergelijking met de gewone en welke maat kleding en welke maat hemd hebben jullie??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: corrigerende hemdjes hema
Fairytale schreef:hoe vallen ze in vergelijking met de gewone en welke maat kleding en welke maat hemd hebben jullie??
Ik vind ze te strak zitten, kan amper ademen erin. Draag normaal L/XL en had van die hempjes een XL. Ik heb ze nu bij de action gehaald, stukken goedkoper en ik vind ze fijner zitten. De corrigerende broekjes van de action zijn ook super!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Heb een xl en normaal maat 44. Het zit strak maar niet storend. Nadeel vind ik wel dat je ze in je onderbroek moet stoppen omdat ze anders oprollen.
Gast- Gast
Ik vind ze veel te strak zitten. Heb ze dan ook vrijwel nooit aan. Krijg er echt last van in mijn maag op de een of andere manier als ik zo'n hemdje aan heb. En idd. Ze rollen op jammergenoeg.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ik dacht dat het aan mijn lijf lang dat ze op rollen, maar zie dat jullie er ook last van hebben... Weer gerust gesteld
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
hmm dan mss die van de action maar proberen, vind die van de hema op zich wel mooi.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb ze van de HEMA in een M en draag normaal ook een M van de HEMA, en ze zitten prima. Maar ik vind het irritant dat ze oprollen! Die van de Action doen dat niet, maar die vallen weer klein vind ik, daar heb ik een L/XL van. De fijnste zijn die van de Primark!
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik heb ze van de HEMA in een M en draag normaal ook een M van de HEMA, en ze zitten prima. Maar ik vind het irritant dat ze oprollen! Die van de Action doen dat niet, maar die vallen weer klein vind ik, daar heb ik een L/XL van. De fijnste zijn die van de Primark!
haha ik weet niet of je nog weet waar ik woon maar de primark is net niet in de buurt
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Pippa schreef:Ik heb ze van de HEMA in een M en draag normaal ook een M van de HEMA, en ze zitten prima. Maar ik vind het irritant dat ze oprollen! Die van de Action doen dat niet, maar die vallen weer klein vind ik, daar heb ik een L/XL van. De fijnste zijn die van de Primark!
haha ik weet niet of je nog weet waar ik woon maar de primark is net niet in de buurt
Dat weet ik, maar ze zijn wel het fijnst
Gast- Gast
Ik heb een L van de Hema dacht ik. Maar bij mij rollen ze niet op hoor?!
Gast- Gast
Ik heb 1 keer zo'n hemdje geprobeerd bij de primark... Nou ik dacht werkelijk dat mijn borsten op mijn rug geduwd werden, kon amper ademen in dat ding en kreeg m ook zowat niet uit.
Was niet zo'n succes
Was niet zo'n succes
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Over dat ze strak zitten, dat hoort zo
Wat Lejow zegt is ook waar: ze zitten ook erg strak bij mn borsten en laten die nou net geen correctie nodig hebben...
Wat Lejow zegt is ook waar: ze zitten ook erg strak bij mn borsten en laten die nou net geen correctie nodig hebben...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb zo'n broek van de Hema, gewoon in mijn eigen maat. Draag hem altijd bij feestjes en krijg dan lekker veel complimentjes.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
_Leaf_ schreef:Ik heb een L van de Hema dacht ik. Maar bij mij rollen ze niet op hoor?!
Ik heb ook L en die rollen bij mij ook niet op. Normaal heb ik maat S of een kleine M. Ik denk dat die hemdjes ook eerder oprollen als ze te klein zijn/té strak zitten.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Ik heb een corrigerend jurkje van de Hema en die heb ik mijn gewone maat. Die is erg prettig, maar met de hemdjes heb ik geen ervaring. Ik heb corrigerende hemdjes van de Primark, maar die rollen ook op als ze niet vastsnoer in mn broek.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
De hema heeft ook een figuurcorrigerende body, die kruipt niet op, geen rolletjes dus. Handig.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
heb om te proberen maar een body en een hemdje bij de action gehaald. Had het hemdje aan en moest van mijn vriend er nog maar een paar bij halen als ze toch zo goedkoop waren. haha en bedankt.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb ook zo'n corrigerend hemdje, maar bij mij is het echt geen gezicht. Het duwt m'n overtollig huidje helemaal naar beneden en dan zit daar een heel rare rol onderin. Ik heb nu gewoon die elastische, dat werkt beter.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Corrigerende hemd
» Tregging Hema
» N.a.v. corrigerende tik; meningsverschil tussen partners?
» HEMA BH's, is het wat?
» Hema
» Tregging Hema
» N.a.v. corrigerende tik; meningsverschil tussen partners?
» HEMA BH's, is het wat?
» Hema
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: