Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Interne sollicitatie

2 plaatsers

Ga naar beneden

Interne sollicitatie  Empty Interne sollicitatie

Bericht  Angela_1986 di 19 jun 2012 - 5:38

Wie kan mij even uit de brand helpen?

Ik ben bezig met het schrijven van een interne sollicitatiebrief en kom er even niet uit, terwijl ik op m'n werk meestal degene ben die de brieven mag schrijven en erbij geroepen wordt als men er niet uit komt met het schrijven van een rapportage ofzo... nerd

Ik werk nu op niveau 4, er is een vacature voor niveau 5 en die functie lijkt mij zeer interessant en uitdagend. Een diploma op niveau 5 heb ik niet maar ik heb al wel een aantal jaren werkervaring en ben bereidt me (bij) te laten scholen.

De functie die ik nu vervul is voornamelijk uitvoerend en doe ik nog steeds met plezier, alleen begin ik me soms wel te vervelen en merk ik in die zin dat het dus goed voor mij zou zijn om een andere functie te gaan vervullen. Deze functie op niveau 5 zou ik binnen dezelfde afdeling gaan vervullen, is meer coordinerend maar ook nog uitvoerend; mij lijkt het de ideale combinatie!

Ik wil nu alleen het verschil duidelijk maken, vertellen waarom ik graag van 4 naar 5 wil en wat mij zo leuk lijkt aan die functie (het coordineren, meer verantwoordelijkheden hebben, diepgang aanbrengen in de ondersteuningsplannen, contacten met andere betrokkenen rondom het ondersteuningsplan, toch nog uitvoerend werken) maar dat krijg ik niet zo op papier gezet zonder dat het lijkt alsof ik opsom wat ze graag willen horen.
Waarschijnlijk ben ik ondertussen veel te moeilijk aan het denken en ligt het ontzettend voor de hand maar zie ik dat gewoon niet meer... silent
Dus wie kan/wil mij even op weg helpen?

Alvast bedankt!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Interne sollicitatie  Empty Re: Interne sollicitatie

Bericht  Krullebol do 21 jun 2012 - 1:13

Wat leuk dat je die kans hebt! Zijn er meerdere die deze functie willen?!
Soms zie je bij het schrijven van een brief de mogelijkheden niet meer.

Het is voor mij een uitdaging om mij verder te kunnen ontwikkelen op niveau 5 die ik graag aan wil gaan. Naast de kwaliteiten die ik al bezit op dit huidig niveau, wil ik mij verder gaan ontwikkelen in .............

Zoiets?
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Interne sollicitatie  Empty Re: Interne sollicitatie

Bericht  Angela_1986 do 21 jun 2012 - 3:15

Bedankt voor je reactie!

Er komen drie functies; 1 voor locatie X en 2 voor locatie Y. Voor zover ik weet ben ik de enige die voor locatie X solliciteert. Voor de andere locatie solliciteert voor zover ik weet één andere collega. Dit gaat dan trouwens alleen over ons team, van andere teams of nog andere locaties (grote organisatie) weet ik niet.

Dat is zeker 'n goede, dank je! Ik heb er gisteren ook iemand naar laten kijken en die heeft ook goede suggesties gegeven dus ik ga straks weer met goede moed verder smile
Het is zo stom én frustrerend dat je het dan gewoon niet meer ziet terwijl ik daar normaal dus geen moeite mee heb laughcry
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Interne sollicitatie  Empty Re: Interne sollicitatie

Bericht  Krullebol do 21 jun 2012 - 10:54

Leuk he! Duim met je mee Interne sollicitatie  561177 Een brief voor een ander schrijven, of suggesties geven, is altijd makkelijker dan dat je het voor jezelf doet. En juist input van andere kan ff verheldering geven, succes he!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Interne sollicitatie  Empty Re: Interne sollicitatie

Bericht  Angela_1986 wo 27 jun 2012 - 6:13

Ik zie nu pas dat je nog had gereageerd...

Bedankt! smile

De brief heb ik in het weekend verstuurt, gisteren een ontvangstbevestiging gehad en vandaag zei m'n manager 'Bedankt voor je brief.'. De sluitingsdatum is eind van deze week, volgende week zijn de gesprekken. Nog even afwachten dus... Ik heb, wonder boven wonder, (nog) geen zenuwen. Collega's die weten dat ik heb gesolliciteerd zeggen allemaal dat ik goede kans maak, dat voelt wel fijn! Maar ik realiseer me ook dat ik nog wat dingen te leren heb en er dus ook betere kandidaten kunnen zijn.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Interne sollicitatie  Empty Re: Interne sollicitatie

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 6:15

Spannend!
Stoer van je dat je een brief geschreven hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Interne sollicitatie  Empty Re: Interne sollicitatie

Bericht  Angela_1986 do 28 jun 2012 - 1:37

Dank je!

bounce :dance: :cheering: volgende week heb ik 'n gesprek :cheering: :dance: bounce
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Interne sollicitatie  Empty Re: Interne sollicitatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum