Goedemorgen deze zaterdag!
+10
BJA
Pannetoet
Sweety
Oasis
IndianRose
Ilargi
Silver
Shy
Lotus
Roze Roos
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen deze zaterdag!
Goedemiddag!
Ik heb lekker geslapen, ook uitgeslapen tot 10:30 en toen hoorde ik dat mn broer geslaagd is dus dat was leuk wakker worden Ik ga straks even boodschappen doen en dan ga ik koken voor vanavond. We hebben een tapasavond met 7 meiden en iedereen maakt iets. Hoop dat het niet mislukt
Vanavond misschien nog stappen of borrelen maar dat moeten we nog even bekijken.
Fijn weekend!
Ik heb lekker geslapen, ook uitgeslapen tot 10:30 en toen hoorde ik dat mn broer geslaagd is dus dat was leuk wakker worden Ik ga straks even boodschappen doen en dan ga ik koken voor vanavond. We hebben een tapasavond met 7 meiden en iedereen maakt iets. Hoop dat het niet mislukt
Vanavond misschien nog stappen of borrelen maar dat moeten we nog even bekijken.
Fijn weekend!
Gast- Gast
Gefeliciteerd RR en IR! Maak er beiden een leuke dag van!
@ Liva: veel succes (je bent waarschijnlijk al bezig maar toch )
Ik heb rot geslapen want ik verwachtte nog een smsje van mijn vriend (die ik niet heb gekregen) om te zeggen dat ie weer thuis was enzo.. Onbewust lig ik daar dus lang wakker van en slaap ik licht, ben ong 6x wakker geworden om op mijn telefoon te kijken.. Is het stom dat ik daar zoveel waarde aan hecht? :$
Anyway, vandaag moet ik aan wiskunde gaan werken maar kan me er maar slecht toe zetten.. Vanavond moet ik oppassen dus ik hoop dat ik dan nog wat gedaan krijg!
Fijn weekend!
@ Liva: veel succes (je bent waarschijnlijk al bezig maar toch )
Ik heb rot geslapen want ik verwachtte nog een smsje van mijn vriend (die ik niet heb gekregen) om te zeggen dat ie weer thuis was enzo.. Onbewust lig ik daar dus lang wakker van en slaap ik licht, ben ong 6x wakker geworden om op mijn telefoon te kijken.. Is het stom dat ik daar zoveel waarde aan hecht? :$
Anyway, vandaag moet ik aan wiskunde gaan werken maar kan me er maar slecht toe zetten.. Vanavond moet ik oppassen dus ik hoop dat ik dan nog wat gedaan krijg!
Fijn weekend!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen nog voor mijn gevoel
Gisteren een leuk feestje gehad en nu aan het ontbijten Straks naar mijn vader, die is jarig
Gefeliciteerd Rose en Indian Rose!
Gisteren een leuk feestje gehad en nu aan het ontbijten Straks naar mijn vader, die is jarig
Gefeliciteerd Rose en Indian Rose!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemiddag!
Ik was rond 'n uur of half 9 wakker, ben toen na 'n half uur ofzo weer in slaap gevallen en werd toen rond 11 uur wakker. Nu zit ik heerlijk lui de dvdbox van Gooische Vrouwen te kijken.
Verder niet veel plannen dit weekend, beetje in 't huishouden rommelen.
@Rose- en Indianrose; gefeliciteerd! Maak er 'n leuke dag van!Grappig dat jullie allebei jarig zijn en allebei 'rose' in jullie naam hebben
@RR; Laat me raden, gedroomd over witte onderbroeken, oudere mannen in de sauna en kotsende clienten? Haha!
Fijn weekend allemaal!
Ik was rond 'n uur of half 9 wakker, ben toen na 'n half uur ofzo weer in slaap gevallen en werd toen rond 11 uur wakker. Nu zit ik heerlijk lui de dvdbox van Gooische Vrouwen te kijken.
Verder niet veel plannen dit weekend, beetje in 't huishouden rommelen.
@Rose- en Indianrose; gefeliciteerd! Maak er 'n leuke dag van!
@RR; Laat me raden, gedroomd over witte onderbroeken, oudere mannen in de sauna en kotsende clienten? Haha!
Fijn weekend allemaal!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
[quote="IndianRose"]
Dankjewel en jij ook gefeliciteerd natuurlijk!! Hoe oud ben jij geworden?? Zou wel heel toevallig zijn als we ook nog even oud zijn geworden(26)!
Rose- schreef:Goedemorgen!
Ik ben vandaag jarig dus er komt straks visite, en vanavond lekker uit eten dus een leuke gezellige dag!
Fijne dag iedereen![/quote
Dan kunnen we elkaar de hand schudden! Ik ben ook jarig! Gefeliciteerd!!
) Ik krijg vanmiddag visite en vanavond ook uit eten!!!
Dankjewel en jij ook gefeliciteerd natuurlijk!! Hoe oud ben jij geworden?? Zou wel heel toevallig zijn als we ook nog even oud zijn geworden(26)!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Rose en Indianrose: gefeliciteerd!
Hahaha Angela, nee hoor, heb gedroomd over dat ik een baby had en daar druk mee was enzo!
Hahaha Angela, nee hoor, heb gedroomd over dat ik een baby had en daar druk mee was enzo!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Roze Roos schreef:Rose en Indianrose: gefeliciteerd!
Zó jij gaat snel! Haha!
Maar serieus, weet je wat dat betekend? Ik droomde laatst namelijk ook regelmatig dat ik 'n baby had. Ik had het daar met 'n collega over en die had zo'n boekje waar dromen in uitgelegd worden. Daar stond in dat als je droomt over 'n baby, je óf 'n grote kinderwens heeft óf dat je aan het begin van 'n nieuwe periode staat. Die nieuwe periode kan voor van alles gelden maar in het geval van 'n vrouw gaat 't meestal over relaties/partners... Ik zeg: dat kan geen toeval zijn!
[quote="Rose-"]
Hahaha hoe toevallig!! Ik ook 26!! Waar woon je?
IndianRose schreef:Rose- schreef:Goedemorgen!
Ik ben vandaag jarig dus er komt straks visite, en vanavond lekker uit eten dus een leuke gezellige dag!
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
[quote="IndianRose"]
Ik heb je even een pm gestuurd, weet alleen niet of het goed is gegaan?:p
Rose- schreef:IndianRose schreef:Rose- schreef:Goedemorgen!
Ik heb je even een pm gestuurd, weet alleen niet of het goed is gegaan?:p
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Hahaha leuk om te lezen Angela!! Ik ben benieuwd en heel erg moe dus ik ga naar bed:)
Roze Roos- Ratel
Toeval bestaat niet! Dit is 'n 'teken', gaat hélemaal goed komen met jullie RR! Slaap lekker.
Roze Roos- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen deze zaterdag!
» Goedemorgen deze zaterdag!