Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 3:53

Mijn petekindje wordt zaterdag 1 en ik wil uiteraard een kadootje meebrengen, maar ik weet niet zo goed wat. De ouders hebben het niet heel breed dus ik zat aan kleertjes te denken...ik heb laatst al een big bobby car kado gedaan (toen hij net geboren was, was mijn vader natuurlijk net overleden dus een kraamkado ben ik destijds straaaal vergeten, vandaar de bobby car) en hij heeft nog een loopwagen dus ben ook bang voor dubbele kado's...

Hij zal zijn eerste verjaardag toch niet merken dat hij geen kadootjes krijgt, of is het heel stom om kleertjes te geven? Dat zal ik sowieso met de ouders overleggen want ik weet zijn maat natuurlijk niet :P

Ik heb totaaal geen ervaring, haha. Sowieso vind ik het aanbod jongenskleertjes in winkels heel vies tegenvallen, alles lijkt gericht op meisjes...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Re: Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 3:55

ik zou dan eerder een cadeabon halen van bepaalde winkels. Ik vind kledingsmaak zo persoonlijk, het is ook zonde als je kleding koopt en het hun smaak niet is en het kindje het daarom nooit uitkrijgt. En met een cadeaubon kunnen ze zelf uitzoeken wat ze willen voor het kindje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Re: Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 3:57

Ik zou ook een cadeaubon doen. En dan van een winkel waar ze vaak kopen.
En dan evt een klein cadeautje erbij doen, een leesboekje ofzo. Bij de action kosten ze niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Re: Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 4:03

Ik denk dat ze kleren best kunnen waarderen, vooral omdat ze het niet zo breed hebben en kleren tegenwoordig nog best prijzig zijn.
Als je niet hun smaak weet of twijfelt dan zou ik een cadeaubon doen, dat is altijd goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Re: Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Jasmine di 19 jun 2012 - 4:08

Een kinderbesteksetje met de naam erin gegraveerd?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Re: Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 4:08

Ik had idd ook al aan een bon gedacht, maar ik vind het zo onpersoonlijk....al zie ik er voor kinderen en kraamkado's wel de praktische waarde van in...

Qua smaak kom ik er wel uit, het zijn mijn beste vrienden dus dat weet ik wel. Stoer en een beetje alto vinden ze leuk...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Re: Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 4:10

Het is dus iig niet stom om kleertjes te geven, dat scheelt haha Wink

Besteksetje heb ik ook al aan gedacht ja! Waar vind ik zoiets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Re: Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Susan di 19 jun 2012 - 4:23

Ik zou een kleinigheidje geven en een cadeaubon van bijvoorbeeld de Hema of de Prenatal. Dan kunnen ze altijd nog kiezen of ze het uitgeven aan speelgoed of aan iets praktisch
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Re: Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 4:26

maar als ze het niet breed hebben zou ik eerder iets van speelgoed/kleding/cadeaubon doen dan een besteksetje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Re: Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Sylvana di 19 jun 2012 - 6:32

Lily schreef:maar als ze het niet breed hebben zou ik eerder iets van speelgoed/kleding/cadeaubon doen dan een besteksetje

Eens!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Re: Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Fearie di 19 jun 2012 - 7:15

Ik zou dan ook voor de kledimg of de cadeaubon gaan :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Re: Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 8:37

Ik zou ook een bon van de hema oid doen.

Ik heb voor de 1e verjaardag van de meiden ook bonnen van de hema gevraagd, en een kleinigheidje (dat hoeft dat bij wijze van maar een euro te zijn, ging me meer om het idee dat ze wat in de handen hadden). Koop ik daar in het najaar kleertjes van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Re: Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum