Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 3:53

Mijn petekindje wordt zaterdag 1 en ik wil uiteraard een kadootje meebrengen, maar ik weet niet zo goed wat. De ouders hebben het niet heel breed dus ik zat aan kleertjes te denken...ik heb laatst al een big bobby car kado gedaan (toen hij net geboren was, was mijn vader natuurlijk net overleden dus een kraamkado ben ik destijds straaaal vergeten, vandaar de bobby car) en hij heeft nog een loopwagen dus ben ook bang voor dubbele kado's...

Hij zal zijn eerste verjaardag toch niet merken dat hij geen kadootjes krijgt, of is het heel stom om kleertjes te geven? Dat zal ik sowieso met de ouders overleggen want ik weet zijn maat natuurlijk niet :P

Ik heb totaaal geen ervaring, haha. Sowieso vind ik het aanbod jongenskleertjes in winkels heel vies tegenvallen, alles lijkt gericht op meisjes...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Re: Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 3:55

ik zou dan eerder een cadeabon halen van bepaalde winkels. Ik vind kledingsmaak zo persoonlijk, het is ook zonde als je kleding koopt en het hun smaak niet is en het kindje het daarom nooit uitkrijgt. En met een cadeaubon kunnen ze zelf uitzoeken wat ze willen voor het kindje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch? Empty Re: Kadootje 1e verjaardag: iets praktisch?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 3:57

Ik zou ook een cadeaubon doen. En dan van een winkel waar ze vaak kopen.
En dan evt een klein cadeautje erbij doen, een leesboekje ofzo. Bij de action kosten ze niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden