Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?
+12
Niekske
Benthe
Jade
Jeanette
Lenthe
Rush
Penny Blossom
Ella
Blond
Caresses
Atelier Madame
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?
Hey meiden, zoals de topictitel al zegt; wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?
En houden jullie het bij 1 bikini/badpak/whatever per jaar of hebben jullie meerdere setjes?
En houden jullie het bij 1 bikini/badpak/whatever per jaar of hebben jullie meerdere setjes?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?
Ik heb mezelf de regel gesteld dat ik 1 bikini per jaar mag kopen omdat ik dus echt periodes had dat ik er voor elke vakantie een nieuw kocht (en ik ga nog wel is op vakantie ). Ik heb dit jaar eentje van mijn moeder gehad (een o'neil) die kon ze via een collega goedkoop krijgen.
Maar normaal geef ik ongeveer 20 euro uit voor een bikini (H&M of Hunk)
Maar normaal geef ik ongeveer 20 euro uit voor een bikini (H&M of Hunk)
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb al in geen jaren een nieuwe bikini gekocht. En nu heb ik een hele geweldige leuke übermooie gezien
Maarrr, hij kost €45,- en dat vind ik voor een bikini ergens een beetje onnozel veel geld. Maar toch, het blijft door m'n hoofd spoken
Maarrr, hij kost €45,- en dat vind ik voor een bikini ergens een beetje onnozel veel geld. Maar toch, het blijft door m'n hoofd spoken
Dit jaar heb ik een goedkope kunnen scoren door hulp op het forum. Goedkoop is voor mij €50. Ik geef zo'n 80 tot 100 euro uit voor een bikini. Dit jaar wilde ik zelfs tot €125 gaan, omdat ik echt verliefd was. Dankzij Michelle €75 kunnen besparen
Ik koop er maximaal één per jaar.
Edit; €45 zou ik geen moment over twijfelen.
Ik koop er maximaal één per jaar.
Edit; €45 zou ik geen moment over twijfelen.
Gast- Gast
Als je al zo lang geen nieuwe bikini hebt gekocht zou ik hem lekker halen. Je gaat er dan toch waarschijnlijk weer jaren mee doen.
Ik heb toevallig net een bikini gekocht van 33,-. Hiervoor was mijn duurste rond de 20 euro.
Ik heb toevallig net een bikini gekocht van 33,-. Hiervoor was mijn duurste rond de 20 euro.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind 100 euro echt teveel voor een bikini. Dus ik denk dat ik tot de 50 zou gaan en als ik echt verliefd ben misschien wat meer. Maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Ik koop er ook meerdere per jaar, misschien dat dat anders is. Als je er maar 1 koopt kun je natuurlijk wat meer uitgeven.
Gast- Gast
Meestal rond de 35 euro (bij de Hunkemoller), maar ik heb er ook 1 van Marlies Dekkers en die was 80 euro (en dat was nog goedkoop ook). Voor een bikini waar ik verliefd op zou zijn zou ik best wel weer 80 euro uitgeven. Ik schommel niet echt in gewicht, dus kan jaren met een bikini doen.
Ik koop er meestal 1 of 2 per jaar trouwens. En voor 45 euro zou ik niet twijfelen.
Ik koop er meestal 1 of 2 per jaar trouwens. En voor 45 euro zou ik niet twijfelen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
VeryCherry schreef:Ik heb al in geen jaren een nieuwe bikini gekocht. En nu heb ik een hele geweldige leuke übermooie gezien
Als je het geld hebt zou ik het er wel aan uitgeven, zeker als je e rdan weer jaren mee doet.
Atelier Madame- Ratel
Ik heb heel veel bikini's dus koop nauwelijks nog wat erbij. maar 50 euro vind ik meer als genoeg
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Hmmm, ik voel me echt een ontzettende muts nu. Best erg eigenlijk.
Hoezo, omdat je er zo over twijfelt? Het is ook best wat geld natuurlijk.
Caresses- Kletskop
Ja, daarom en omdat het in verhouding helemaal niet zo veel geld is natuurlijk.
Ik koop ongeveer 1x per jaar of 1x in de twee jaar een nieuwe bikini, van max 35,- tot €40,-. Ik zwem maar een paar keer per jaar, op vakantie. Dus echt kwaliteit heb ik niet nodig, tegen de tijd dat ik weer op vakantie ga zie ik weer iets anders moois. Ik ben wel van plan om meer te gaan zwemmen en dan zou ik er best wat meer aan uit willen geven.
Gast- Gast
Ik ben altijd rond de 100 euro kwijt voor een goede bikini. Hunkemöller heeft voor mij geen goede pasvorm en de h&m heeft mijn maat niet
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
€30 vind ik echt zat! Maar ik draag nooit een bikini.
Als ik 'm veel zou dragen, zou ik er gerust €50 + aan uitgeven!
Als ik 'm veel zou dragen, zou ik er gerust €50 + aan uitgeven!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik koop ongeveer 1x per jaar een nieuwe bikini. Maar de oude bewaar ik wel, dus ik heb inmiddels zeker 6 bikini's in de kast liggen. Ik geef er max. zo'n € 20,- aan uit.
Ik vind € 45,- voor een bikini best veel, maar als je jaren geen bikini hebt gehaald en je hebt er het geld voor, dan zou ik het wel doen.
Ik vind € 45,- voor een bikini best veel, maar als je jaren geen bikini hebt gehaald en je hebt er het geld voor, dan zou ik het wel doen.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
VeryCherry schreef:Hmmm, ik voel me echt een ontzettende muts nu. Best erg eigenlijk.
waarom voel je je daarin een muts? Hetis volgens mij heel simpel als je het geld hebt en je vind hem geweldig, koop je hem, als je het geld niet hebt dan koop je hem niet
Atelier Madame- Ratel
Ik vind het best veel geld voor iets wat je maar weinig draagt. Stel je draagt hem in totaal 10x, dan kost hij 4,50 per keer dragen. Vandaar dat ik het in verhouding wel veel vind. Maar als je hem echt veel vaker gaat dragen dan wordt hij in verhouding goedkoper.
Caresses- Kletskop
Ik heb een badpak voor 10 euro gekocht Maar die gebruik ik alleen om te zwemmen. Als ik op vakantie ga wil ik nog een mooie bikini, maar om hem een beetje goed te laten passen, heb ik een goede nodig, en zal ik 50 - 75 euro kwijt zijn. Prima, maar daar doe ik dan ook aan aantal jaren mee
Gast- Gast
Ik vind €50,- dit jaar de max.
Als ik echt een lange strandvakantie maak (eerder ben ik 4 weken naar Curacao geweest) dan ligt de max op €70/80.
Ik koop alleen een nieuwe bikini als ik op vakantie ga. En dan koop ik dus meestal een 'duurdere' en een flutdingetje van €15.
Heb ook nog een oude zwarte van ASOS die ik altijd meeneem. Die blijft gewoon mooi en is het kleinste van allemaal dus daar wordt ik het bruinste in haha
Als ik echt een lange strandvakantie maak (eerder ben ik 4 weken naar Curacao geweest) dan ligt de max op €70/80.
Ik koop alleen een nieuwe bikini als ik op vakantie ga. En dan koop ik dus meestal een 'duurdere' en een flutdingetje van €15.
Heb ook nog een oude zwarte van ASOS die ik altijd meeneem. Die blijft gewoon mooi en is het kleinste van allemaal dus daar wordt ik het bruinste in haha
Gast- Gast
Rond de 50 euro vind ik wel de max, maar ik heb dit jaar weer 7 bikini's gekocht, dus ik heb mezelf nu een bikini verbod opgelegd haha. Ik ga pas in september op vakantie, dus wacht nu met smart hier op lekker weer!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb meestal wel een duurdere bikini (wat ik nu draag was 80,-), ik doe hier nu al 3 jaar mee.
Ik zou voor 45,- niet twijfelen, je doet meestal een lange tijd met een bikini. Ik vind het heel belangrijk dat je je er prettig in voelt.
Ik zou voor 45,- niet twijfelen, je doet meestal een lange tijd met een bikini. Ik vind het heel belangrijk dat je je er prettig in voelt.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Atelier Madame schreef:VeryCherry schreef:Hmmm, ik voel me echt een ontzettende muts nu. Best erg eigenlijk.
waarom voel je je daarin een muts? Hetis volgens mij heel simpel als je het geld hebt en je vind hem geweldig, koop je hem, als je het geld niet hebt dan koop je hem niet
Dat ik daar over twijfel, whahaha.
Jou kennende heb je echt een fantastisch ding gevonden. Vind je geen muts dat je twijfelt over de prijs. Voor de een geeft 45,- meer waarde dan voor de anders.
Gast- Gast
Ja das waar, maar ik vind hem echt heel heel heel erg leuk. Even kijken of ik er een foto van kan vinden
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat geven jullie?
» Geven jullie....
» nav. wat geven jullie gemiddeld per kledingstuk uit?
» nav,oppas opa/oma wat geven jullie dan wel?
» Hoeveel zouden jullie geven?
» Geven jullie....
» nav. wat geven jullie gemiddeld per kledingstuk uit?
» nav,oppas opa/oma wat geven jullie dan wel?
» Hoeveel zouden jullie geven?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: