Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

+12
Niekske
Benthe
Jade
Jeanette
Lenthe
Rush
Penny Blossom
Ella
Blond
Caresses
Atelier Madame
VeryCherry
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  VeryCherry ma 18 jun 2012 - 21:23

Hey meiden, zoals de topictitel al zegt; wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?
En houden jullie het bij 1 bikini/badpak/whatever per jaar of hebben jullie meerdere setjes?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 21:25

Ik heb mezelf de regel gesteld dat ik 1 bikini per jaar mag kopen omdat ik dus echt periodes had dat ik er voor elke vakantie een nieuw kocht (en ik ga nog wel is op vakantie sunny ). Ik heb dit jaar eentje van mijn moeder gehad (een o'neil) die kon ze via een collega goedkoop krijgen.

Maar normaal geef ik ongeveer 20 euro uit voor een bikini (H&M of Hunk)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  VeryCherry ma 18 jun 2012 - 21:28

Ik heb al in geen jaren een nieuwe bikini gekocht. En nu heb ik een hele geweldige leuke übermooie gezien Very Happy
Maarrr, hij kost €45,- en dat vind ik voor een bikini ergens een beetje onnozel veel geld. Maar toch, het blijft door m'n hoofd spoken Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 21:34

Dit jaar heb ik een goedkope kunnen scoren door hulp op het forum. Goedkoop is voor mij €50. Ik geef zo'n 80 tot 100 euro uit voor een bikini. Dit jaar wilde ik zelfs tot €125 gaan, omdat ik echt verliefd was. Dankzij Michelle €75 kunnen besparen smile
Ik koop er maximaal één per jaar.

Edit; €45 zou ik geen moment over twijfelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Caresses ma 18 jun 2012 - 21:37

Als je al zo lang geen nieuwe bikini hebt gekocht zou ik hem lekker halen. Je gaat er dan toch waarschijnlijk weer jaren mee doen.

Ik heb toevallig net een bikini gekocht van 33,-. Hiervoor was mijn duurste rond de 20 euro.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 21:48

Ik vind 100 euro echt teveel voor een bikini. Dus ik denk dat ik tot de 50 zou gaan en als ik echt verliefd ben misschien wat meer. Maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Ik koop er ook meerdere per jaar, misschien dat dat anders is. Als je er maar 1 koopt kun je natuurlijk wat meer uitgeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Blond ma 18 jun 2012 - 21:52

Meestal rond de 35 euro (bij de Hunkemoller), maar ik heb er ook 1 van Marlies Dekkers en die was 80 euro (en dat was nog goedkoop ook). Voor een bikini waar ik verliefd op zou zijn zou ik best wel weer 80 euro uitgeven. Ik schommel niet echt in gewicht, dus kan jaren met een bikini doen.

Ik koop er meestal 1 of 2 per jaar trouwens. En voor 45 euro zou ik niet twijfelen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 21:52

VeryCherry schreef:Ik heb al in geen jaren een nieuwe bikini gekocht. En nu heb ik een hele geweldige leuke übermooie gezien Very Happy
Maarrr, hij kost €45,- en dat vind ik voor een bikini ergens een beetje onnozel veel geld. Maar toch, het blijft door m'n hoofd spoken Wink

Als je het geld hebt zou ik het er wel aan uitgeven, zeker als je e rdan weer jaren mee doet.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Ella ma 18 jun 2012 - 21:55

Ik heb heel veel bikini's dus koop nauwelijks nog wat erbij. maar 50 euro vind ik meer als genoeg
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  VeryCherry ma 18 jun 2012 - 22:09

Hmmm, ik voel me echt een ontzettende muts nu. Best erg eigenlijk.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Caresses ma 18 jun 2012 - 22:12

Hoezo, omdat je er zo over twijfelt? Het is ook best wat geld natuurlijk.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  VeryCherry ma 18 jun 2012 - 22:13

Ja, daarom en omdat het in verhouding helemaal niet zo veel geld is natuurlijk.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 23:00

Ik koop ongeveer 1x per jaar of 1x in de twee jaar een nieuwe bikini, van max 35,- tot €40,-. Ik zwem maar een paar keer per jaar, op vakantie. Dus echt kwaliteit heb ik niet nodig, tegen de tijd dat ik weer op vakantie ga zie ik weer iets anders moois. Ik ben wel van plan om meer te gaan zwemmen en dan zou ik er best wat meer aan uit willen geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Penny Blossom ma 18 jun 2012 - 23:02

Ik ben altijd rond de 100 euro kwijt voor een goede bikini. Hunkemöller heeft voor mij geen goede pasvorm en de h&m heeft mijn maat niet laughcry
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Rush ma 18 jun 2012 - 23:06

€30 vind ik echt zat! Maar ik draag nooit een bikini.

Als ik 'm veel zou dragen, zou ik er gerust €50 + aan uitgeven!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Lenthe ma 18 jun 2012 - 23:08

Ik koop ongeveer 1x per jaar een nieuwe bikini. Maar de oude bewaar ik wel, dus ik heb inmiddels zeker 6 bikini's in de kast liggen. Ik geef er max. zo'n € 20,- aan uit.
Ik vind € 45,- voor een bikini best veel, maar als je jaren geen bikini hebt gehaald en je hebt er het geld voor, dan zou ik het wel doen.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Atelier Madame ma 18 jun 2012 - 23:09

VeryCherry schreef:Hmmm, ik voel me echt een ontzettende muts nu. Best erg eigenlijk.

waarom voel je je daarin een muts? Hetis volgens mij heel simpel als je het geld hebt en je vind hem geweldig, koop je hem, als je het geld niet hebt dan koop je hem niet :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Caresses ma 18 jun 2012 - 23:16

Ik vind het best veel geld voor iets wat je maar weinig draagt. Stel je draagt hem in totaal 10x, dan kost hij 4,50 per keer dragen. Vandaar dat ik het in verhouding wel veel vind. Maar als je hem echt veel vaker gaat dragen dan wordt hij in verhouding goedkoper.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 23:21

Ik heb een badpak voor 10 euro gekocht Very Happy Maar die gebruik ik alleen om te zwemmen. Als ik op vakantie ga wil ik nog een mooie bikini, maar om hem een beetje goed te laten passen, heb ik een goede nodig, en zal ik 50 - 75 euro kwijt zijn. Prima, maar daar doe ik dan ook aan aantal jaren mee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 23:54

Ik vind €50,- dit jaar de max.

Als ik echt een lange strandvakantie maak (eerder ben ik 4 weken naar Curacao geweest) dan ligt de max op €70/80.

Ik koop alleen een nieuwe bikini als ik op vakantie ga. En dan koop ik dus meestal een 'duurdere' en een flutdingetje van €15.

Heb ook nog een oude zwarte van ASOS die ik altijd meeneem. Die blijft gewoon mooi en is het kleinste van allemaal dus daar wordt ik het bruinste in haha Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Jeanette di 19 jun 2012 - 0:13

Rond de 50 euro vind ik wel de max, maar ik heb dit jaar weer 7 bikini's gekocht, dus ik heb mezelf nu een bikini verbod opgelegd haha. Embarassed Ik ga pas in september op vakantie, dus wacht nu met smart hier op lekker weer!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Jade di 19 jun 2012 - 0:28

Ik heb meestal wel een duurdere bikini (wat ik nu draag was 80,-), ik doe hier nu al 3 jaar mee.

Ik zou voor 45,- niet twijfelen, je doet meestal een lange tijd met een bikini. Ik vind het heel belangrijk dat je je er prettig in voelt.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  VeryCherry di 19 jun 2012 - 0:31

Atelier Madame schreef:
VeryCherry schreef:Hmmm, ik voel me echt een ontzettende muts nu. Best erg eigenlijk.

waarom voel je je daarin een muts? Hetis volgens mij heel simpel als je het geld hebt en je vind hem geweldig, koop je hem, als je het geld niet hebt dan koop je hem niet Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? 253468018

Dat ik daar over twijfel, whahaha.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 0:38

Jou kennende heb je echt een fantastisch ding gevonden. Vind je geen muts dat je twijfelt over de prijs. Voor de een geeft 45,- meer waarde dan voor de anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  VeryCherry di 19 jun 2012 - 0:40

Ja das waar, maar ik vind hem echt heel heel heel erg leuk. Even kijken of ik er een foto van kan vinden smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding? Empty Re: Wat geven jullie maximaal uit aan badkleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum