Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Marktplaats-vraagje

2 plaatsers

Ga naar beneden

Marktplaats-vraagje Empty Marktplaats-vraagje

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 6:24

Ik heb een probleem met het beantwoorden van reacties op mijn advertenties.

Ik heb nu al meerdere mailtjes gekregen van belangstellenden, en normaal kon ik dan gewoon op beantwoorden klikken en stuurde hotmail gewoon een mail terug. Maar nu krijg ik elke keer het bericht terug dat dit emailadres niet zou bestaan.

Hebben meer mensen hier problemen mee? Normaal moet dit toch gewoon kunnen?

Heel vervelend, want ik kan niet op een andere manier met die mensen in contact komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-vraagje Empty Re: Marktplaats-vraagje

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 6:30

Heeft het misschien te maken met de manier waarop je de mail voortaan krijgt?

Ik krijg nu mailtjes met als naam: naam koper/verkoper via Marktplaats.
Niet dat ik dan de oplossing weet, ik heb nog niet gereageerd namelijk. Weet dus niet of mijn mailtjes aankomen of niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-vraagje Empty Re: Marktplaats-vraagje

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 6:32

TBIB schreef:Heeft het misschien te maken met de manier waarop je de mail voortaan krijgt?

Ik krijg nu mailtjes met als naam: naam koper/verkoper via Marktplaats.
Niet dat ik dan de oplossing weet, ik heb nog niet gereageerd namelijk. Weet dus niet of mijn mailtjes aankomen of niet.



Dat heb ik idd ook, en als je terug mailt zie je niet het mailadres, maar een alternatief via marktplaats, en daar gaat het dus fout denk ik. Ik heb marktplaats al een mail gestuurd inmiddels.

Volgens mij kun je normaal gewoon een antwoord terug sturen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-vraagje Empty Re: Marktplaats-vraagje

Bericht  Gast zo 17 jun 2012 - 10:07

Sinds afgelopen week gaat alle email via beveiligde servers van marktplaats. Het klopt dus dat je geen direct emailadres meer ziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-vraagje Empty Re: Marktplaats-vraagje

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 1:09

Megara schreef:Sinds afgelopen week gaat alle email via beveiligde servers van marktplaats. Het klopt dus dat je geen direct emailadres meer ziet.



Ja, dat weet ik. Maar het verzenden lukt dus niet, ik krijg ze weer terug. Het zal dan wel met die overgang te maken hebben, maar handig is anders. Heb je eens kopers voor een bepaalde advertentie, kun je nog niks!Marktplaats-vraagje 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-vraagje Empty Re: Marktplaats-vraagje

Bericht  Tiara ma 18 jun 2012 - 2:25

Ik heb t toevallig net gedaan, maar ik krijg ze niet terug via outlook.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-vraagje Empty Re: Marktplaats-vraagje

Bericht  Chocoholic wo 29 aug 2012 - 7:56

_MamaRosa_ schreef:Ik heb een probleem met het beantwoorden van reacties op mijn advertenties.

Ik heb nu al meerdere mailtjes gekregen van belangstellenden, en normaal kon ik dan gewoon op beantwoorden klikken en stuurde hotmail gewoon een mail terug. Maar nu krijg ik elke keer het bericht terug dat dit emailadres niet zou bestaan.

Hebben meer mensen hier problemen mee? Normaal moet dit toch gewoon kunnen?

Heel vervelend, want ik kan niet op een andere manier met die mensen in contact komen.

Ik up deze topic ff, want ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen ik krijg de email niet terug, hij lijkt gewoon verzonden te zijn. Ik had iemand vandaag gemaild dat hij vandaag iets kon komen ophalen (hij vroeg of dat vandaag kon in zijn email naar mij) en ik had hem toen gestuurd dat ik heel de dag thuis was. Toch maar net hem gesmst (tel nr stond in zijn email) en toen bleek hij heel mijn email niet gehad te hebben. En nu ik er over nadenk: Heb van andere mensen ook niks meer gehoord waarop ik bevestigend heb gereageerd. Dus, wat nu? Neutral Ik zie verder nergens een andere optie dan via mijn email gelijk terug te reageren. (en op Marktplaats kan je helaas niet op gebruiker zoeken)
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Marktplaats-vraagje Empty Re: Marktplaats-vraagje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum