Krampen?
+3
Wennes
studiebol
Tania
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Krampen?
Hoi allemaal. Ik heb sinds gisteren menstruatieachtige krampen in mijn onderbuik. Ze trekken soms door tot mijn rug en bovenbenen. Soms zijn ze ook weg. Heb er vooral last van na het opstaan. Wat kan dit zijn? Oefenweeën? Indaling?
Gast- Gast
Re: Krampen?
Ik denk voorweeen/oefenweeen. Het indalen voelde ik ook wel als kramp in m'n onderbuik maar dat trok niet door naar m'n benen en rug, voorweeen wel.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Charlie, ik denk dat als jij er geen goed gevoel bij hebt je iemand moet bellen die het kan controleren en het na kijken.
Ik herken zelf de klachten niet, maar ja ik was dan ook ineens al aan het bevallen
Ik herken zelf de klachten niet, maar ja ik was dan ook ineens al aan het bevallen
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou in de gaten houden of ze met regelmaat komen en hoe lang het aanhoudt. Als ze echt heel erg pijn doen zou ik toch even het ziekenhuis bellen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Het is in ieder geval niet met regelmaat, daar heb ik op gelet. De gyn zegt altijd: pas als er regelmaat inzit hoef je te bellen, dat is absoluut niet het geval. Het doet ook niet vréselijk pijn, een beetje maar.
Gast- Gast
Charlie schreef:Het is in ieder geval niet met regelmaat, daar heb ik op gelet. De gyn zegt altijd: pas als er regelmaat inzit hoef je te bellen, dat is absoluut niet het geval. Het doet ook niet vréselijk pijn, een beetje maar.
Toch zou ik als ik jou was bellen wanneer het niet goed voelt. Toen de bevalling hier eenmaal doorzette kwamen de weeën helemaal niet regelmatig en vond ik dat ik dus ook niet naar het ziekenhuis hoefde. Man was eigenwijs en belde toch, waarna we moesten komen. Eenmaal daar bleek ik een paar cm ontsluiting te hebben. Dit hoeft natuurlijk helemaal niet het geval te zijn bij je, maar je kunt maar beter een keer te vaak bellen dan te weinig.
Gast- Gast
Hier precies hetzelfde sinds deze week... Zijn oefenweeën of indalingskrampen, vervelend maar hoort erbij...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Ik vind dat ook altijd een beetje gelul van verloskundigen/gynaecologen, toen ik ging bevallen van Ezra zat er helemaal geen regelmaat in, dat is echt geen wet van meden en perzen. Niet dat ik denk dat je al ontsluitingsweeën hebt, want ik had in het laatste trimester ook om de haverklap allerlei voorweeën, oefenweeën, indalingsweeën, et cetera, maar als je je zorgen maakt zou ik wel altijd even bellen en me niks aantrekken van opgelegde regeltjes over hoe 'echte' weeën zouden moeten zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Tiramisu schreef:Charlie schreef:Het is in ieder geval niet met regelmaat, daar heb ik op gelet. De gyn zegt altijd: pas als er regelmaat inzit hoef je te bellen, dat is absoluut niet het geval. Het doet ook niet vréselijk pijn, een beetje maar.
Toch zou ik als ik jou was bellen wanneer het niet goed voelt. Toen de bevalling hier eenmaal doorzette kwamen de weeën helemaal niet regelmatig en vond ik dat ik dus ook niet naar het ziekenhuis hoefde. Man was eigenwijs en belde toch, waarna we moesten komen. Eenmaal daar bleek ik een paar cm ontsluiting te hebben. Dit hoeft natuurlijk helemaal niet het geval te zijn bij je, maar je kunt maar beter een keer te vaak bellen dan te weinig.
+1 mijn weeën heb ik niet als pijnlijk ervaren maar behoorlijke menstruatie achtige krampen... Bij mij zat er ook weinig regelmaat in...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Hm nouja ik volg maar even mijn gevoel. Zoals Susan al zegt, ik maak me eigenlijk geen zorgen want het is echt niet heftig, alleen een nieuw soort gevoel waar ik eerder benieuwd naar ben. Vorige week was de ontsluiting nog stabiel en volgende week heb ik weer een afspraak. Zolang het niet erger wordt maak ik me geen zorgen, wél ben ik errug benieuwd wat deze fase nu weer te betekenen heeft haha .
Gast- Gast
Bij mij waren de weeën bij de eerste bevalling ook niet regelmatig en toen ik in het ziekenhuis aankwam omdat ik persdrang kreeg, bleek ik al 10 cm te hebben.
Gast- Gast
Je gevoel volgen is inderdaad het beste... Het kan inderdaad van alles zijn, maar blijf wel goed opletten...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Hoe is het nu met de krampen?
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Wat een doemdenkers allemaal, sorry hoor. Maar ik denk echt niet dat het ontsluitingsweeën zijn...
Océane- Prater
Ik kwam zojuist bij mn ouders binnen. En mijn moeder zag meteen dat mijn buik ontzettend lager zit. Zal dus wel indaling zijn. Lig nu lekker in bad!
Gast- Gast
Nou hopelijk liggen ze snel ingedaald en heb je minder last van de krampen. Wellicht kun je het ook wel merken als ze ingedaald zijn...bv minder last van maagzuur etc.
vlinder-19- Prater
Jeej!! Wat een opluchting he! Ik was destijds dolgelukkig dat ze ingedaald was haha...en dan had ik er maar een in mn buik!
vlinder-19- Prater
Hier hangt mijn buik ook een stuk lager, mijn favo spijkerbroek kan ik nu ook niet meer aan, krijg 'm nu echt niet meer dicht. Tot vorige week ging dat nog, toen zat mijn buik er echt nog boven...
Océane- Prater
Javlinder is echt heerlijk! Nu dat maagzuur nog haha!AQuala, ik heb echt zon blij gevoel van weer een stapje richting einde en ze eindelijk zien!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Krampen na het plassen
» Krampen.. Darmen of wat?
» Bar le duc water tegen moeizame ontlasting en krampen?
» Krampen/weeën...! UPDATE: pagina 3, thuis!!
» Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis
» Krampen.. Darmen of wat?
» Bar le duc water tegen moeizame ontlasting en krampen?
» Krampen/weeën...! UPDATE: pagina 3, thuis!!
» Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: