(hot)mail op nokia....
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
(hot)mail op nokia....
ik heb een nokia E5 en heb mn hotmail gekoppeld op mn telefoon en zo haalt ie elke keer mn mail binnen... Nu krijg ik al 2 dagen geen mail binnen en alleen een mail dat microsoft vereisd dat je elke 365 dagen je wachtwoord opnieuw moet invullen via opties mail instellingen enz... Nu heb ik dat al 2 gedaan maar krijg nog steeds nix binnen en kan dus ook nix verzenden via mn telefoon. Iemand hier bekend mee toevallig?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: (hot)mail op nokia....
duckie schreef:ik heb een nokia E5 en heb mn hotmail gekoppeld op mn telefoon en zo haalt ie elke keer mn mail binnen... Nu krijg ik al 2 dagen geen mail binnen en alleen een mail dat microsoft vereisd dat je elke 365 dagen je wachtwoord opnieuw moet invullen via opties mail instellingen enz... Nu heb ik dat al 2 gedaan maar krijg nog steeds nix binnen en kan dus ook nix verzenden via mn telefoon. Iemand hier bekend mee toevallig?
Dat heb ik ook gehad. Je moet even naar de website van Nokia en daarinloggen met je account . Daar moet je je ww wijzigen, niet in je telefoon zelf....
Succes ermee!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
bedankt, ik weet niet waar het nu aan lag want heb achter elkaar meerdere dingen gedaan maar hij doet het weer gelukkig
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie schreef:bedankt, ik weet niet waar het nu aan lag want heb achter elkaar meerdere dingen gedaan maar hij doet het weer gelukkig
Dat is het belangrijkste
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: