Nokia N8 of C7, wie heeft 'm?
Pagina 1 van 1
Nokia N8 of C7, wie heeft 'm?
Vervelende topics zijn dit altijd, maar ik ben benieuwd. Vertel
Fijn, aanrader, tegenvaller, heilig?
Fijn, aanrader, tegenvaller, heilig?
Gast- Gast
Re: Nokia N8 of C7, wie heeft 'm?
Ik volg twee blogs waar laatst een win actie was van deze telefoon. Als ik die twee bloggers moet geloven is het echt een hele goede telefoon. Er staat ook filmpje en foto's op hun blogs, misschien wil je die zien?
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik volg twee blogs waar laatst een win actie was van deze telefoon. Als ik die twee bloggers moet geloven is het echt een hele goede telefoon. Er staat ook filmpje en foto's op hun blogs, misschien wil je die zien?
Nee, want ik vind Cynthia en Mascha niet leuk
Gast- Gast
Hahaha ik dacht ook meteen aan die twee blogs.Reva schreef:Brennuss schreef:Ik volg twee blogs waar laatst een win actie was van deze telefoon. Als ik die twee bloggers moet geloven is het echt een hele goede telefoon. Er staat ook filmpje en foto's op hun blogs, misschien wil je die zien?
Ik bekijk altijd de blog van MissLipgloss en BeautyGloss maar ik erger me altijd een beetje aan ze.
Ik vind BeautyLab wel weer heel leuk.
Maar goed, daar ging dit topic eigenlijk niet eens over haha! Ik hoop dat je wat meer info over de telefoon(s) kan vinden!
Gast- Gast
Hahaha,Reva schreef:Brennuss schreef:Ik volg twee blogs waar laatst een win actie was van deze telefoon. Als ik die twee bloggers moet geloven is het echt een hele goede telefoon. Er staat ook filmpje en foto's op hun blogs, misschien wil je die zien?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: