Nokia C3
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nokia C3
Heeft iemand de Nokia C3? Ik heb nu een Blackberry 8257 curve, maar heb toch liever weer een Nokia. Blackberry is niet zo handig, omdat je dan vaak een speciaal BB abonnement moet hebben en dat heb ik dus niet. Ik heb altijd een sim-only abonnement, en dan moet ik dus mijn telefoons los kopen en wil er niet te veel geld aan uitgeven. Ik wil graag een telefoon met qwerty toetsenbord en de mogelijheid om er evt mee te internetten als ik dat zou willen (blackberry kan via wifi, maar misschien wil ik ook wel een abonnement voor internet). Een vriend van me werkt bij een telefoonbedrijf en kan me vaak fijne kortingen geven (mijn BB heb ik gratis gekregen bij een sim only abonnement van 1 jaar).
Wie kan me vertellen of dit een fijne telefoon is, of heeft iemand een tip voor een fijne niet al te dure telefoon?
Wie kan me vertellen of dit een fijne telefoon is, of heeft iemand een tip voor een fijne niet al te dure telefoon?
Gast- Gast
Re: Nokia C3
Ik ben zelf ook al lang op zoek naar een goed toetsel met qwerty toetsenbord (ik wil zelf graag wel een BB proberen.. dus als je die van jou nog kwijt moet ) en ben toen uitgekomen op de volgende:
Nokia C6
LG c300
Nokia E72
Samsumg Qwerty
Moet eerlijk bekennen dat ik die Nokia C3 er nogal goedkoop uit vind zien. Ik zou dan eerder voor een C6 of E72 gaan, helaas kosten die wel wat meer..
Nokia C6
LG c300
Nokia E72
Samsumg Qwerty
Moet eerlijk bekennen dat ik die Nokia C3 er nogal goedkoop uit vind zien. Ik zou dan eerder voor een C6 of E72 gaan, helaas kosten die wel wat meer..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou voor de Nokia E72 gaan. Ik vind die C3 ook een beetje teveel plastic ogen.
Gast- Gast
Ik vind hem in het echt helemaal niet plastic. Ik wilde die ook kopen (knalroze of goud), maar mijn man had al een bb voor mij gekocht. Toch heb ik alsnog liever de Nokia, maar dat vind ik niet zo leuk tegenover mijn man.
Die Nokia heeft trouwens ook wifi.
Die Nokia heeft trouwens ook wifi.
Gast- Gast
Ik heb hem!! Ik vind hem best prettig. Prima telefoon voor weinig geld. Wat betreft het plastic, de toetsen voelen inderdaad wel iets plastic aan, maar je ziet het niet echt.
cc- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 8
Registratiedatum : 24-12-10
Ik heb de witte C6 en die bevalt me perfect!
Vind de combi van het touchscreen en toetsenbord ideaal.
In principe gebruik ik het touchscreen, maar ik als ga smsen bijvoorbeeld haal ik het toetsenbord erbij!
Vind de combi van het touchscreen en toetsenbord ideaal.
In principe gebruik ik het touchscreen, maar ik als ga smsen bijvoorbeeld haal ik het toetsenbord erbij!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: