Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!? Empty Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!?

Bericht  Pien za 16 jun 2012 - 7:54

Wij vertrekken maandag voor een weekje naar het roompotpark Weerterbergen. We zijn nu aan het zoeken naar wat leuke dingen in de omgeving, aangezien het een best bekend park is en er veel mensen wel eens geweest zijn hebben jullie misschien tips/ adviezen!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!? Empty Re: Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!?

Bericht  Ella za 16 jun 2012 - 9:34

Is wel een stukje rijden maar valkenburg, kan je gaan rodelen en in de grotten.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!? Empty Re: Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!?

Bericht  Niki za 16 jun 2012 - 9:53

Naar Thorn het witte stadje

Naar de outlet center in Roermond of combineren met de binnenstad

Lekker winkelen in Weert

Eventueel een fiets huren en in de omgeving fietsen. Vanuit Thorn kan je ook fietsen huren en dan naar Maaseik fietsen.



Veel plezier!!
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!? Empty Re: Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!?

Bericht  Pien za 16 jun 2012 - 20:13

Yvette schreef:Is wel een stukje rijden maar valkenburg, kan je gaan rodelen en in de grotten.

bedankt voor het meedenken, maar rodelen lijkt me niet geschikt voor een bijna 1 jarige.... en volgens mij mogen kids onder de 3 jaar ook de grotten nog niet in!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!? Empty Re: Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!?

Bericht  Pien za 16 jun 2012 - 20:14

Niki schreef:Naar Thorn het witte stadje

Naar de outlet center in Roermond of combineren met de binnenstad

Lekker winkelen in Weert

Eventueel een fiets huren en in de omgeving fietsen. Vanuit Thorn kan je ook fietsen huren en dan naar Maaseik fietsen.



Veel plezier!!

Thorn ga ik even googlen! Outlet center in Roermond ook!!

We nemen onze eigen fietsen mee dus gaan zeker ook fietsen in de omgeving...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!? Empty Re: Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!?

Bericht  Gast za 16 jun 2012 - 20:57

Eindhoven is ook niet ver vanuit Weert, maar een kwartiertje met de trein ongeveer. Is ook wel een leuke stad misschien?

In Valkenburg kun je ook veel doen, zonder naar de grotten te gaan, en misschien is het sprookjesbos daar wel leuk voor E?

Dagje Maastricht?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!? Empty Re: Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!?

Bericht  Ella zo 17 jun 2012 - 2:27

Pien schreef:
Yvette schreef:Is wel een stukje rijden maar valkenburg, kan je gaan rodelen en in de grotten.

bedankt voor het meedenken, maar rodelen lijkt me niet geschikt voor een bijna 1 jarige.... en volgens mij mogen kids onder de 3 jaar ook de grotten nog niet in!

haha nee dat lijkt me niet geschikt voor een 1 jarige, daar had ik niet naar gekeken.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!? Empty Re: Weerterbergen/ Weert, things to do in de omgeving!?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum