Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke lamp is leuker?

+9
Zwerver
Makamba
jena
Raindrop
Ambivalence
JD
Eris
Janelie
Effie_O
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Welke lamp is leuker? - Pagina 3 Empty Re: Welke lamp is leuker?

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 13:16

zeker weten de onderste lamp, ik vind hem echt super leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke lamp is leuker? - Pagina 3 Empty Re: Welke lamp is leuker?

Bericht  Prosecco zo 23 jan 2011 - 0:05

Volgens mij weet ik eindelijk wie Bobbie is :O
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke lamp is leuker? - Pagina 3 Empty Re: Welke lamp is leuker?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 4:11

De onderste lamp

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke lamp is leuker? - Pagina 3 Empty Re: Welke lamp is leuker?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:21

Ik ben naar Ikea geweest (met veel pijn en moeite; eerst verkeerd gereden, toen bleek het parkeerterrein bij Ikea in Eindhoven afgesloten te zijn, moesten we ergens anders parkeren en met een pendelnus naar Ikea...). Maar ik vond alledrie de lampen toch niet zo mooi bij nader inzien. Dus ik zoek nog even verder. Ik denk dat het toch iets eenvoudigers wordt. De open haard (een nepperd, dat wel) staat overigens wel heel erg leuk in de slaapkamer en maakt ook nog eens een romantisch licht Wink (jammer dat ik er in mijn eentje slaap, dat dan weer wel).
Dus voorlopig alleen met een verzameling rolgordijnen naar huis, dan komt die lamp volgende week wel. Ik zit nu in mijn oude huis, met in de woonkamer alleen nog een bank, tafel en laptop en boven mijn badkamerspullen en bed. Lekker gezellig dus. Hopelijk ben ik volgende week over. Voor nu maar even bij iemand op visite, heel de avond in een lege kamer zitten computeren is ook weer zo saai.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke lamp is leuker? - Pagina 3 Empty Re: Welke lamp is leuker?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:24

Jammer dat het geen succes was Bobbie!

Ik denk er door dit topic aan om die onderste lamp in de kleine versie in de gang te hangen.

Edit: Hij's wel super duur zeg :S


Laatst aangepast door Marin op zo 23 jan 2011 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke lamp is leuker? - Pagina 3 Empty Re: Welke lamp is leuker?

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:25

Bobbie schreef:Ik ben naar Ikea geweest (met veel pijn en moeite; eerst verkeerd gereden, toen bleek het parkeerterrein bij Ikea in Eindhoven afgesloten te zijn, moesten we ergens anders parkeren en met een pendelnus naar Ikea...). Maar ik vond alledrie de lampen toch niet zo mooi bij nader inzien. Dus ik zoek nog even verder. Ik denk dat het toch iets eenvoudigers wordt. De open haard (een nepperd, dat wel) staat overigens wel heel erg leuk in de slaapkamer en maakt ook nog eens een romantisch licht Wink (jammer dat ik er in mijn eentje slaap, dat dan weer wel).
Dus voorlopig alleen met een verzameling rolgordijnen naar huis, dan komt die lamp volgende week wel. Ik zit nu in mijn oude huis, met in de woonkamer alleen nog een bank, tafel en laptop en boven mijn badkamerspullen en bed. Lekker gezellig dus. Hopelijk ben ik volgende week over. Voor nu maar even bij iemand op visite, heel de avond in een lege kamer zitten computeren is ook weer zo saai.

Oh goed dat ik dat weet. Weet je ook waarom het afgesloten is en tot hoe lang toevallig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke lamp is leuker? - Pagina 3 Empty Re: Welke lamp is leuker?

Bericht  Sarah1985 zo 23 jan 2011 - 8:28

ik vond die onderste ook onwijs leuk, alleen echt mega duur voor papier. En lijkt me een heel karwei om in elkaar te zetten
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke lamp is leuker? - Pagina 3 Empty Re: Welke lamp is leuker?

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 1:21

Theedoosje schreef:
Bobbie schreef:Ik ben naar Ikea geweest (met veel pijn en moeite; eerst verkeerd gereden, toen bleek het parkeerterrein bij Ikea in Eindhoven afgesloten te zijn, moesten we ergens anders parkeren en met een pendelnus naar Ikea...). Maar ik vond alledrie de lampen toch niet zo mooi bij nader inzien. Dus ik zoek nog even verder. Ik denk dat het toch iets eenvoudigers wordt. De open haard (een nepperd, dat wel) staat overigens wel heel erg leuk in de slaapkamer en maakt ook nog eens een romantisch licht Wink (jammer dat ik er in mijn eentje slaap, dat dan weer wel).
Dus voorlopig alleen met een verzameling rolgordijnen naar huis, dan komt die lamp volgende week wel. Ik zit nu in mijn oude huis, met in de woonkamer alleen nog een bank, tafel en laptop en boven mijn badkamerspullen en bed. Lekker gezellig dus. Hopelijk ben ik volgende week over. Voor nu maar even bij iemand op visite, heel de avond in een lege kamer zitten computeren is ook weer zo saai.

Oh goed dat ik dat weet. Weet je ook waarom het afgesloten is en tot hoe lang toevallig?
Nee, geen idee hoe lang het afgesloten is. Heeft te maken met een verbouwing van het parkeerterrein. Erg irritant. Als je grote spullen hebt, moet je eerst met die pendelbus je auto gaan halen en dan langs de afhaalstrook rijden om je spullen op te pikken. En ik had dus haast, dus heb maar geen salontafel meer gekocht, die ik eigenlijk wel nodig heb. Misschien staat er ergens op de site hoe lang het afgesloten blijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke lamp is leuker? - Pagina 3 Empty Re: Welke lamp is leuker?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum